Mistä laihtuu ensimmäisenä?

..........

Hei!

Aloitin laihduttamisen kolmisen viikkoa sitten, painoa pudonnut n. 4.5kg tänä aikana, mutta en itse ole ainakaan huomannut mitään näkyvää eroa kropassani. Alkupaino oli 110.5kg, pari tuntia sitten vaaka näytti 106.15kg.

Aluksi lähtee tietysti pelkkiä nesteitä, mutta milloin alkaa huomata, että on oikeasti tehnyt jotain oikein? Mistä sitä läskiä lähtee ensimmäisenä? Motivaatiosta puutetta tällä hetkellä, mutta samaa tahtia koitan ylläpitää.

11

3471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulisin3

      Vaikuttaa myös onko mies vai nainen.
      Läski lähtee aikalailla tasaisesti kaikkialta.
      Miehillä varmaankin ensimmäinen näkyvin paikka on kasvot, joista pyöreys häviää. Toiseksi eniten vatsanseutu.

    • jljlkl

      Olen huomannut että läski lähtee yleensä ensimmäisenä sieltä, minne se on viimeksi tullut. Eli omassa tapauksessani vatsan seudulta lähtee ensimmäisenä, perseläskit taas istuu kun liimattuna. Melko hoikallakin ihmisellä voi olla iso perse, koska läskillä on tosiaankin vapaus valita minne se asettuu. Kiitollisia olkoon ne onnekkaat joilla rasva asettuu rintoihin. Tarkoitan nyt tietysti naisia...

      • Kupittaako?

        Rintarasva tuli viimeisenä, vasta teini-iässä, ja aina laihtuessa kuppikoko kutistuu. Tasan ei käy... =D


      • Anonyymi
        Kupittaako? kirjoitti:

        Rintarasva tuli viimeisenä, vasta teini-iässä, ja aina laihtuessa kuppikoko kutistuu. Tasan ei käy... =D

        Jep. Itellä pienenee ensin tissit, sitten perse ja viimeisenä vatsa. Vitun hienoo :D


    • 18+4

      Itse olen nainen ja normaalipainoisena aloitin laihduttamisen/kiinteytymisen. Itse olen huomannut, että kasvoista ja käsistä on lähtenyt ylimääräistä ja yläselästä.
      Koska olet vielä projektin alkuvaiheessa, kannattaa ottaa mittanauha käyttöön. Sillä näkee tuloksia, koska vaaka ei todella kerro kaikkea.

    • Vielä matkaa..

      Ota itsestäsi valokuva ja mitat. Eroa alkaa huomaamaan sun kokoisella katsomalla vasta, kun yli 10 kiloa on pudonnut. Tuon verran paino voi heitellä normaalipainoisellakin kuukauden aikana.

      Jos motivaatio katoaa laihduttamiseen jo ekan kuukauden aikana, ehkä ne odotukset ovat epätodelliset. Noin valtavaan painonpudotukseen (jos normaalipainoon pyrit) pitää varata ennemminkin vuosi aikaa. Täytyy muuttaa koko elämäntapa, siihen vanhaan ei voi enää palata tai lihoo takaisin.

      Jos et tiedä, minkälaiset ovat terveelliset toimivat elämäntavat, kannattaisi varata aika asiantuntijalle, joka voisi laatia sulle ruoka- ja treeniohjelman. Se on hintansa väärtti. Miksi ihmeessä haaskata aikaansa rääkkäämällä itseään turhaan? Kohta sun painon pudotus hidastuu/lakkaa, etkä tiedä mitä tehdä. Siihen jää monella laihdutus.

      Jos olet lihaksikas mies, niin sulla ei välttämättä ole paljoa tiputettavaa. Naisena on.

      Läski lähtee tasaisesti ympäri kroppaa. Jonkin verran riippuu siitä, miten sun geenit on läskit sun kroppaan asetellut.

    • kaneli

      naisilla rasva lähtee ensimmäisenä ylävartalosta

      • Anonyymi

        Kyllä minulla ei ainakaan.


    • Anonyymi

      Käy sopivin väliajoin InBody kehon koostumusanalyysissä niin näet muutoksen kudostyypeittäin ja kehonosittain!

    • Anonyymi

      Mulla kertyy ylimääräinen läski vatsaan ja sieltä se myös laihtuessani ensimmäisenä lähtee.

    • Anonyymi

      Minulta lähti sentti pudotettua kiloa kohti (pudotin 20 kg) tasaisesti joka puolelta kroppaa paitsi rinnat pienentyivät vain yhden kuppikoon ja rintojen ympärysmitasta hävisi 5 senttiä, kun muualta lähti 20 cm. Vartaloni tyyppi on omena, jollakin muulla vartalotyypillä saattaa laihtuminen vaikuttaa mittoihin eri tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe