miksi meikiön nainen ei kelpaa?

meikittömäthot

Jos iho on kohtuu hyvässä kunnossa ja hygieniasta pidetään huolta? Miksi ei kelpaa luonnnollinen meikitön tai vain juhlissa meikkiä käyttävä nainen? Hävettääkö teilä miehet kulkea naisen kanssa joka ei peitä "huonoja" kasvojen piirteitä meikin alle?

18

236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys 1

      Montako alotusta oot tehny? Ja paljonko pakkeja sitte saanu?

    • Kelpaa tietenki, mieluummin luonnollinen joka uskaltaa lähtä ulos nopsaan olematta puolta tuntia peilin edessä... eli plussaa se luonnollisuus on.

      • 8-)

        Hei it-mies, tossa varmaan vähän niinkuin haluttiin kysyä juuri että miksi ei kelpaa, jos ei siis kelpaa. Ei tarvii joka nörtin tulla kärkkymään että "Kyllä mulle ainakin nainen kuin nainen kelpais"!


    • naisellisen mies

      Haluan naisellisen naisen, joka nauttii naiseudestaan ja haluaa korostaa sitä, ei peittää. Minun naisellani on pitkä tukka, hän ehostautuu päivittäin, käyttää korkoja, ja tekee kaikkia näitä ihan omasta tahdostaan, oli tehnyt jo kauan ennenkuin tapasimme. Hurmaavan luonteensa ohella se oli juuri niitä seikkoja joihin hänessä ihastuin, se naisellisuus. Joka ei valitettavasti puske sen teidän eräjormalookin läpi, vaikka niin te monet naiset kuvittelette. Näitä lättäpohjakengissä ja muodottomissa teltoissa lampsivia meikittömiä androgyynejä Suomessa kyllä riittää!

      • 8+9

        Juuri näin. On kivaa, että nainen on nainen ja mies on mies.


    • Mikä on meikiön?

      No ei vaan kelpaa, varsinkin jos on vielä niin typerä, ettei edes tarkista aloituksensa oikeinkirjoitusta...

      • MieOonMeikiöltä

        "Meikiö" on varmaan joku paikkakunta, jossa naiset ovat niin vastenmielisiä ja äijämäisiä, etteivät ne Meikiön naiset kelpaa vieraspaikkakuntalaisille miehille ;D


    • lifemocker

      kukas näin väittää?

      • gegegeggegegege

        Varmaan aloittajan oma kokemus. Tai ainahan sekin jonkun peräkammarin nysväkkeen saisi, mutta ei sitten siitä kaupungin tavoitelluimpia, itsestään huolta pitäviä miehiä, jotka ottavat sitten jonkun vastaavan suositun naisen...


      • lifemocker
        gegegeggegegege kirjoitti:

        Varmaan aloittajan oma kokemus. Tai ainahan sekin jonkun peräkammarin nysväkkeen saisi, mutta ei sitten siitä kaupungin tavoitelluimpia, itsestään huolta pitäviä miehiä, jotka ottavat sitten jonkun vastaavan suositun naisen...

        newsflash - meikit tai meikittömyys kenestäkään suosittua tee ;)


      • Paitsi ehkä
        lifemocker kirjoitti:

        newsflash - meikit tai meikittömyys kenestäkään suosittua tee ;)

        paitsi jossain pissisten ja mopojonnejen keskuudessa


      • Mee takas navettaan
        Paitsi ehkä kirjoitti:

        paitsi jossain pissisten ja mopojonnejen keskuudessa

        Satuitko katsomaan Oscar-gaalaa? Kyllä sielläkin kaikilla naisilla oli meikit, vaikkeivät mitään pissiksiä varmaan olleetkaan...


      • :-D
        Mee takas navettaan kirjoitti:

        Satuitko katsomaan Oscar-gaalaa? Kyllä sielläkin kaikilla naisilla oli meikit, vaikkeivät mitään pissiksiä varmaan olleetkaan...

        Jotenkin itse olettaisin että tuo Oscar-gaala nippinappi lasketaan aloituksessa mainittuihin "juhliin"....?


      • she's s lady
        :-D kirjoitti:

        Jotenkin itse olettaisin että tuo Oscar-gaala nippinappi lasketaan aloituksessa mainittuihin "juhliin"....?

        Varmaan joo, mutta olikin osoitettu tuolle yhelle, jonka mielestä meikki on vaan joku pissisten juttu. Vaikka kyllä se on niin, että juuri ne upeimmat Oscar-gaalassakin nähdyt rotunaiset meikkaavat.


      • :-D
        she's s lady kirjoitti:

        Varmaan joo, mutta olikin osoitettu tuolle yhelle, jonka mielestä meikki on vaan joku pissisten juttu. Vaikka kyllä se on niin, että juuri ne upeimmat Oscar-gaalassakin nähdyt rotunaiset meikkaavat.

        Eihän se niin sanonut. Vaan että ainoastaan hieman ...hmmm... raakileiden keskuudessa meikkaamisella ostetaan suosiota, ja vieläpä olettaisin sanavalinnoista (peräkammarin nysväke?) että yli sukupuolirajojen. Että oltaisiin oikein koko kaupungin koleinta sakkia joiden seurassa kaikki haluavat olla, ihan vaan meikkaamalla. Jo vähänkään vanhempana painaa aivan muut tekijät.

        Jos Oscareissa käyvä porukka jättää meikkaamatta niin se on heidän kohdallaan vähän niinkuin jättäis duunit tekemättä.


    • 20+5

      No jaa, oma emäntä on nätti meikittä, mut se saa itestään tosi kauniin ku vähän meikkaa. Ei sillä oo mitään vikoja kasvoissa mitä pitäis peitellä. Korostaa vaan niitä parhaita puolia ku vähän meikkaa. Yleensäki naiset on parhaimman näkösiä vähällä meikillä, ku kokonaan ilman tai överiks vedetyllä sotamaalilla. Ei tietty hävetä kulkea emännän kanssa vaik ei olis meikannu, mut fakta nyt on että paremmalta se näytttää ku on sitä ripsiväriä silmiinsä sutinu.

    • Oma itseni

      Itse en meikkaa muulloin kuin juhlimaan lähtiessäni. En värjää edes hiuksiani. Minulla on hyvä iho ja suuret silmät. Näytän siis hyvältä ilman meikkiäkin. Muutama mies on itseasiassa sanonut, että näytän paremmalta ilman meikkiä. Mielestäni meikki on feikkiä, joten olen jättänyt meikkaamisen arkipäivistäni pois. Ja ihme ja kumma, miehiä riittää meikittömyydestä huolimatta. Mikähän minussa sitten lie vikana??

    • 6+8

      uskaltaisin väittää, että se "kelpaamattomuus" ei johdu meikittömyydestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      91
      2096
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      47
      1972
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      377
      1751
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1384
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1115
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1061
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      990
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      88
      977
    9. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      71
      974
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      896
    Aihe