Nightwish-Nemo-Nuotit

Toivoton Etsijä

No hei kaikille, oon ettiny netistä Nightwishin Nemo biisin nuotteja, mutta en ole ainakaan vielä löytäny (toivoton), joten jos joku sattumoisin tietää osoitteen josta ne löytyisi, niin olisin TODELLA kiitollinen! :) Kiitos jo näin etukäteen!!

25

20701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin

      Piano-osaa, vai kitara-tabeja?

      Se pääosa nyt on niin helppo, että sen nuotit pitäisi itsekin pystyä selvittämään soittamalla.

      • Toivoton Etsijä

        Piano-osaa, ja sanoit että pitäis osata itsekkin pystyä selvittämään soittamalla...juu niin pitäis mutta siellä missä nyt asun on niin epävireinen piano, joten sitä on aika vaikea selvittää...joten jos nyt tiedät osoitteen jossa löytyy tämän kyseisen biisin nuotit niin jakaisitko tämän ilon kanssani? :]


      • depi
        Toivoton Etsijä kirjoitti:

        Piano-osaa, ja sanoit että pitäis osata itsekkin pystyä selvittämään soittamalla...juu niin pitäis mutta siellä missä nyt asun on niin epävireinen piano, joten sitä on aika vaikea selvittää...joten jos nyt tiedät osoitteen jossa löytyy tämän kyseisen biisin nuotit niin jakaisitko tämän ilon kanssani? :]

        Nightwishin biiseihin aika helvetin vaikea löytää nuotit, koska kyseinen bändi ei käytä niitä. Saattaa olla että jostain päin nettiä jotain löytyy, mutta on sitten toinen asia että kuinka oikein ne on. Nightwishin covereihin (Over The Hills And Far Away, Walking In The Air ja Phantom Of The Opera) pitäisi helposti löytyä, mutta heidän omiin kappaleihin on lähes mahdotonta löytää. Joskus olen jossain nähnyt Everdreamin nuotit. Joka tapauksessa, onnea yritykselle löytää Nemon nuotit.


      • Toivoton Etsijä
        depi kirjoitti:

        Nightwishin biiseihin aika helvetin vaikea löytää nuotit, koska kyseinen bändi ei käytä niitä. Saattaa olla että jostain päin nettiä jotain löytyy, mutta on sitten toinen asia että kuinka oikein ne on. Nightwishin covereihin (Over The Hills And Far Away, Walking In The Air ja Phantom Of The Opera) pitäisi helposti löytyä, mutta heidän omiin kappaleihin on lähes mahdotonta löytää. Joskus olen jossain nähnyt Everdreamin nuotit. Joka tapauksessa, onnea yritykselle löytää Nemon nuotit.

        Noh toivotaan että ne niin sanotut nuotit (tai jotain sinne päin) löytyis jostakin paikasta, mutta odottelen jos joku OLISI löytänyt ne, mitä minä en tehnyt...


      • Liliana
        depi kirjoitti:

        Nightwishin biiseihin aika helvetin vaikea löytää nuotit, koska kyseinen bändi ei käytä niitä. Saattaa olla että jostain päin nettiä jotain löytyy, mutta on sitten toinen asia että kuinka oikein ne on. Nightwishin covereihin (Over The Hills And Far Away, Walking In The Air ja Phantom Of The Opera) pitäisi helposti löytyä, mutta heidän omiin kappaleihin on lähes mahdotonta löytää. Joskus olen jossain nähnyt Everdreamin nuotit. Joka tapauksessa, onnea yritykselle löytää Nemon nuotit.

        No, ei se ole keskustelun aloittajan vika, ettei niitä nuotteja netistä löydy kovin heposti. Itsekin olen yrittänyt löytää Nemon nuotteja, mutta niitä on todellakin hankala löytäää, kuten sanoitkin. Ystävällisemmin voisit kuitenkin asiasi selittää, ei tarvitse esittää mitään neiti kaikkitietävää. Kommenttisi nimittäin vaikuttaa aika töykeältä. Mielistellä ei tartte, mutta ystävällinen sentään voisi olla, jos siitä ei ole liikaa vaivaa.


      • depi
        Liliana kirjoitti:

        No, ei se ole keskustelun aloittajan vika, ettei niitä nuotteja netistä löydy kovin heposti. Itsekin olen yrittänyt löytää Nemon nuotteja, mutta niitä on todellakin hankala löytäää, kuten sanoitkin. Ystävällisemmin voisit kuitenkin asiasi selittää, ei tarvitse esittää mitään neiti kaikkitietävää. Kommenttisi nimittäin vaikuttaa aika töykeältä. Mielistellä ei tartte, mutta ystävällinen sentään voisi olla, jos siitä ei ole liikaa vaivaa.

        Minä omasta mielestäni esitin asiani varsin asiallisesti ja puolueettomasti, esittämättä mitään "neiti kaikkitietävää", mutta jos mun kommnttini keskustelun aloittajaa jotenkin loukkasi niin pyydän toki häneltä vilpittömästi anteeksi. Minä en väittänytkään että se olisi keskustelun aloittajan vika, ettei niitä nuotteja löydy, kuten vätit minun tehneen. Kerroin vain totuuden asiaa koskien ja totuus edelleen on että niitä nuotteja on hyvin vaikea (ellei jopa mahdotonta) löytää. Jos totuutta ei täällä saa suoraan sanoa, niin on kyllä kumma. Mutta kuten sanoin, jos jotain kommentillani loukkasin (mitä en mielestäni tehnyt) niin vilpittömimmät anteeksipyyntöni.


      • Anonyymi
        depi kirjoitti:

        Minä omasta mielestäni esitin asiani varsin asiallisesti ja puolueettomasti, esittämättä mitään "neiti kaikkitietävää", mutta jos mun kommnttini keskustelun aloittajaa jotenkin loukkasi niin pyydän toki häneltä vilpittömästi anteeksi. Minä en väittänytkään että se olisi keskustelun aloittajan vika, ettei niitä nuotteja löydy, kuten vätit minun tehneen. Kerroin vain totuuden asiaa koskien ja totuus edelleen on että niitä nuotteja on hyvin vaikea (ellei jopa mahdotonta) löytää. Jos totuutta ei täällä saa suoraan sanoa, niin on kyllä kumma. Mutta kuten sanoin, jos jotain kommentillani loukkasin (mitä en mielestäni tehnyt) niin vilpittömimmät anteeksipyyntöni.

        Nemo on helppo hakea korvakuulolta, uskoisin jopa että onnistuu hieman epävireässäkin pianossa. Siitähän lähdet vaan kokeilemaan:)


      • Toivoton etsijä
        Anonyymi kirjoitti:

        Nemo on helppo hakea korvakuulolta, uskoisin jopa että onnistuu hieman epävireässäkin pianossa. Siitähän lähdet vaan kokeilemaan:)

        Ei onnistu, ainakaan mun korvilla ja tuolla kyseisellä pianolla...se on suoraan sanottuna rääkkäystä korville :DD Mutta kiitos kannustuksesta :]


      • Cursed
        depi kirjoitti:

        Minä omasta mielestäni esitin asiani varsin asiallisesti ja puolueettomasti, esittämättä mitään "neiti kaikkitietävää", mutta jos mun kommnttini keskustelun aloittajaa jotenkin loukkasi niin pyydän toki häneltä vilpittömästi anteeksi. Minä en väittänytkään että se olisi keskustelun aloittajan vika, ettei niitä nuotteja löydy, kuten vätit minun tehneen. Kerroin vain totuuden asiaa koskien ja totuus edelleen on että niitä nuotteja on hyvin vaikea (ellei jopa mahdotonta) löytää. Jos totuutta ei täällä saa suoraan sanoa, niin on kyllä kumma. Mutta kuten sanoin, jos jotain kommentillani loukkasin (mitä en mielestäni tehnyt) niin vilpittömimmät anteeksipyyntöni.

        Mä en tänne ole kirjautunut mutta leikitään että nimimerkkini on Cursed, koska käytän sitä usein. Mäkin siis olen ettinyt nuotteja jokapaikasta, mutta löytänyt vaan kirjastosta, mut se riittää, sitäpaitsi klarinetilla on helppo vaan tapailla säveltä, minkä avulla opin walking in the airin ihan itse. En halua kehua, mutta niin se vaan on että parhaiten nuotteja löytyy kirjastoista. ;)


    • täältä

      Mille soittimelle sä ne nuotit haluisit? Käy www.ultimate-guitar.com, ´ja sieltä hakuun NIghtwish, ni sieltä löytyy Nemo biisin "nuotit". ei varsinaiset piano nuotit mut sointuina tai sitten ihan kitaralle...Tai sitten pitää opetella korva kuulolta, mitä itse tein...

    • Musikki Fazerilta ainakin löytyy hyvin nuotteja. Minulla on Everdreamin [Myös Walking in the Airin, Moondancen, Wanderlustin ja The Pharaoh Sails To Orionin ]nuotit ihan kirjassakin, tosin vasenta kättä siinä ei ole, mutta soinnut löytyy. Walking In The Airin nuotit ovat sitten alkuperäiset, eli niissä on vasen käsi ja kaikki. Musiikki Fazerilta voit kysyä nuotteja, ja he voivat etsiä / hommata sinulle ne. Hyvällä tuurilla jopa löytävät sinulle ne, jos et vaadi siihen vasenta kättä, vain melodian. Mutta haluaisitko ilmoitella minulle, jos satut löytämään ne Nemon nuotit? :) Ja onnea etsintään!

      • nyonyonyo

        ...löysin tänään nightwish nuottikirjan :D


    • wishmaster

      moi et ole ainua joke etsii niitä mäkään en löydä niitä nuotteja en sit MISTÄÄN voisiko joku helpata???

      • Tara

      • Nimetön

      • Banana
        Tara kirjoitti:

        Käys kattoo tästä linkistä http://rusoftware.webcindario.com/ringtones/nightwish_nemo.gif

        Tuo Taran linkki näyttää vaan kertosäkeen ja on muutenki oudon näkönen. Ihtelläni on lyhennetty versio Nemon melodiasta ja orkesterisovitus pasuunalle. Niistä saa ihan toimivan version ku vaan muuttaa pasuunan säestyksen soinnuiks...


    • nightwishinnuottejanettiinp...

      Niin, mulla on se Nightwishin Once nuottikirja jonka tilasin Nightwishin nettishopista, että siinä ainakin on se Nemo. Mutta netistä on vaikeampi löytää. Ei vissiin nightwishiltä ole muita nuottikirjoja ilmestyny ?? Haluisin Walking In The Airin nuotit, ja muittenkin vanhempien piisien...

      • anni vaan

        mulla walking in the air ku saatiin ne koulusta kun oli esitys siihen ja sit vissiin nemon nuotit löytyy hits 2004 kirjasta että voi vaikka kirjastoon mennä ja lainata sen kirjan ja kopioida nuotit itelleen =P


      • Taapefani
        anni vaan kirjoitti:

        mulla walking in the air ku saatiin ne koulusta kun oli esitys siihen ja sit vissiin nemon nuotit löytyy hits 2004 kirjasta että voi vaikka kirjastoon mennä ja lainata sen kirjan ja kopioida nuotit itelleen =P

        Elikkä elikkä, teille kaikille epätoivoisesti Nightwish-nuotteja etsiskeleville: Lainatkaa kirjastosta Nightwish-songbook, tai ostakaa omaksi Nightwish-shopista. Saattaapihan se löytyä kirjakaupoistaki... Mutta mutta, itte en ole soittanut vielä puolta vuottakaan, itte opiskellu, ja voin sanoa, että jos soinnuilla osaa säestää ja nuotteja lukea, niin pahimmitta opiskeluitta menee Nemo ja Kuolema tekee taoiteilijan. Että olekaapas hyvät, jos kelpaa!!


      • Taapefani
        anni vaan kirjoitti:

        mulla walking in the air ku saatiin ne koulusta kun oli esitys siihen ja sit vissiin nemon nuotit löytyy hits 2004 kirjasta että voi vaikka kirjastoon mennä ja lainata sen kirjan ja kopioida nuotit itelleen =P

        Siinä kirjassa on siis kaikki Oncen piisit


    • pahis

      jos olet valmis vähän fuskaamaan niin kirjakaupasta löytyy lukion musiikki kirja nimeltä lukion musa1 wsoy. siellä on nemon nuotit. menet vaan kauppaan ja kirjotat ylös :P

      • Tietää :)

        Intro

        D D C D A D D C D F C C D A G F E C D

        Piano Solo

        F F D# C F F D# G#
        C# F G# C# F G G# G
        D# G A# D# G G# A# G#

        Elikkä nämä toimivat hyvin harjoitteluun, siitä löytyy soolo sekä intro.


    • Iidu

      Un, mä en löytäny kirjastosta mitään Nightwishin nuottikirjaa.. :( Parista muusta kirjasta kyllä löyty Nemo, Amaranth ja Sleeping sun. Pitäsköhän viel erikseen kysyä tota Taapefanin mainitsemaa hommelia..

    • Tietäjä
    • Ilonen löytäjä

      Kiitos "teitäjä". Opettelin Nemoa koko ajan kun olin löytänyt nuotit siihen linkkisi kautta. :))))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe