Miksi ihmeessä naiset leikkauttaa/leikkaa hiuksensa lyhyiksi....surullista miten paljon kauniita naisia... kynitty kuin "kanat" EI ole enää kaunista ja naisellista. Näyttää jopa miesmäiseltä :(
Suomalaisten naisten hiusmuoti :(
17
822
Vastaukset
- taitaa olla provo
Mitä se sulle kuuluu millaisissa fledoissa ihmiset kulkee, pidä huoli vaan omasta kuontalostasi ääliö.
- 16+11
Se on kyllä totta että lähes tulkoon kaikilla on nykyään pitkät hiukset. Luultavasti siinä on se "maanvetovoima"-juttu mihin yleensä keskustelupalstoillakin vedotaan. Että kun vanhenee ja iho alkaa "roikkumaan" naamasta, lyhyet hiukset antavat "nuorekkaan" vaikutelman. itse en tähän usko, koska lyhyet hiukset vaativat kasvoilta todella paljon ja ihan samalla tavalla ihminen vanhentuu vaikka tukka kuinka lyhenisi. Rypyt ja juonteet eivät katoa minnekään hiusten leikkauksella.
Ja sitten se ettei muka yli 30-vuotiaille sovi pitkät hiukset, näyttää kuulemma tökeröltä ja nuoruuden tavoittelulta. Nämä eivät ole siis minun mielipiteitäni, näin olen keskusteluista lukenut.
Jokainenhan periaatteessa saa pitää sellaisia hiuksia kun haluaa eikä ole kenenkään asia lähteä toisten hiuksia haukkumaan, kuitenkaan ei välttämättä omat hiukset sen paremmalta näytä. Itse pidän pitkistä, lyhyet ei sovi. Joten pidän ne pitkinä. Pituus riippuu myös hiusten kunnosta ja paksuudesta.
Toki olisi ilo silmälle, jos upeita pitkiä hiuksia näkisi vähän useammin. ^^
Iloista alkanutta kevättä kaikille! =)- aikaisempi k.
Anteeksi alussa kirjoitusvirhe: siis lähestulkoon kaikilla on nykyään LYHYET hiukset.
- minä
Kyllä lyhyetkin hiukset voi olla naiselliset ja kauniit!!! Sitä paitsi oon justiin lauantaina menossa kampaajalle leikkaamaan hiuksia että oli tosi rohkaisevaa!!!!!!
Kukin tavallaan. Väitän että yksi syy kynittyyn kuontaloon ovat kampaajat. Suurin osa omalle kohdalleni osuneista kampaajista ei osaa leikata pitkää mallia kauniisti. Viimeisin grande katastrofi oli hieman ennen joulua käynti "leikkaus ja syvähoito - diilissä". Sanoin ettei mallia muuteta, vain siistitään latvat. Sivuhiukset olivat leukalinjaan asti ja takaa pidemmät. Lopputuloksena tämä Larissa veteli sivuista lähes 8cm pätkät ja vielä veitsellä. Lisäksi ehti silputa kerrostaen myös takaa. Kirosin mielessäni perkeleitä ja sanoin että mallia ei pitänyt muuttaa. Vahinko oli jo tapahtunut ja diilikin maksettu, joten pari pimeintä kuukautta sain sitten mennä pipo vinossa.
Ainoa lohtu on että kyllä nuo karvat kasvaa. V#####AA vain että yli puolen vuoden projekti on taas edessä.- mitä menit
Ei kukaan pakota käymään kampaajalla.
- 1+1
mitä menit kirjoitti:
Ei kukaan pakota käymään kampaajalla.
Ei halua näyttää samanlaiselta kassialmalta kuin sinä?
- alma.
1+1 kirjoitti:
Ei halua näyttää samanlaiselta kassialmalta kuin sinä?
Aijaa, et näytät kassialmalta älä siitä sitte kampaajia hauku, jos ne yritti susta tehdä kauniimman ja silti näytät almalta syy on sun naamassasi ja hiuksissasi ei se tasoitus olis auttanut mitään kun lopputulos on aina sama.
- 14+12
" Kyllä lyhyetkin hiukset voi olla naiselliset ja kauniit!!! "
Niinpä! Tosi monelle ei sovi pitkät hiukset. Mä oon yksi niistä, koska omat hiukset niin ohuet, et näyttää vaan hiiren hännältä jos kasvattaa. Oon sen monesti todennu, et mulle sopii lyhyet hiukset, joita voi pöyhiä söpösti :) miten tylsää sekin ois, jos kaikilla ois pitkät hiukset ? - my cemical hair
Hei mua taas vaan ihmetyttää et mikä villitys on se kun hiksista leikataan toinen sivu pois.
Niin sanottu ( said cut ) eli sivu leikkaus ja sitten miksi kaikki käyttää niitä shokki värejä jotka on niin vahvoja et hiukset voi jollain pudota päästä tai pilaa omat hiukset.
No ei kaikki kyl näytä käytä mut on vaan kauheeta kattoo ku kaikki tuhoo omat kauniit hiuksensa vaan jonkun uuden villityksen takia joka kohta kuiteski on menneen talven lumia scene ja punk tukat on niin nähty voisko jostain löytyy ees jotain uutta ja hius pohjalle/ihmis iholle terveellistä väri kemikaaleja ?- hehe43545345
shokkivärit on kylläki suoravärejä jotka ei vahingoita hiuksia lainkaan : D
- 10+17=?
Do women need long hair to be beautiful?
http://www.youtube.com/watch?v=yxjVdHjSiY4 - my cemical hair
Tuo on kyllä hyvä pointti mutta on olemassa niitä naisia/tyttöjä joille ei sovi kalju pää olen katsonut itseänikin peilistä ja meustan millainen olin kalju ihan kauheaa aina piti olla peruukki.
Nytkin vaikka on olkapäihin ulottuvat hiukset niin yritän kasvattaa otsa hiuksiani. Ehkä sen takia kun minulla on taipumus haluta aina maastoutua/piiloutua tarpeen tullen. Mutta ihmiset on erillaisi useat ovat kauniita kaljuinakin mutta on niitä joille se tyyli ei vain sovi.
PS: Jossain tapauksissa tulos voi olla kauhistuttava. - tiedoksi vaan
Ymmarran sun pointin mut kaikille EI vaan oo suotu LUONNOSTAAN PAKSUJA, ILMAVIA ja PITKAKSI KASVAVIA hiuksia. Skandinaavienen hius on usein ohut ja lattea ja vaatii paljon aikaa ja vaivaa saada se edes vahankin aikaa pysymaan tuuheana ja nayttavana eika Suomen saaolosuhteet siihen myoskaan paljon auta.
- Pink loowe
http://www.youtube.com/watch?v=1DF6586hrwo&list=UUxqSKFyBescPYDPSWuk2t7w&index=11
Skandinaaviseen tukkaan saa värin pysymään yleensä paremmin. Mitä mieltä muuten näistä kun värjätään latvat pinkiksi...oon ajatellu kokeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918