Mitä tehdä kun haluan exsäni takaisin, mutta pelkään kuitenkin vaikka toinenkin on antanut merkkejä että voisi jopa harkita yhteen paluuta. pelkään silti että saan vaan taas pakit, sain niitä eromme jälkeen ainakin kymmenet, luovutin ja jatkoin elämääni, nyt sitten nähtävästi toinenkin alkanut harkita asiaa. sekin missä se enää tuntuisi jos ottaisi asian esille ja vaatisi toisen tekemään päätöksen, silti ei vaan uskalla. onko hetki oikea vaatia ratkaisua? vai pitäisikkö vaan taas ja taas odottaa, odottavan aika vaan on niin pitkä...
Vastaukset 2
- elämä vaikeeta
Ehkä sun pitää vaan odottaa. Kyllä se sun eksä tulee takas jos on tullakseen.
Voithan sä yrittää jotain ratkaisuakin vaatia, mutta se ei välttämättä johda mihinkään. Itsellä sellanen tilanne, että haluisin myöskin erään takaisin.
En olisi mitään eroa enkä välirikkoa halunnutkaan. Etenkään kun edes tiedä syytä.
Olen yrittäny välillä vähän tiedustella, mutta se on ollut huono asia.
En myöskään tiedä mitä tehdä. Aika kuluu ja pitäis yrittää unohtaa (mukamas). Mikä ei kylläkään onnistu kun ei pysty unohtamaan. Tunteet on ja pysyy.
Viime kuukaudet olen junnannut täysin paikoillani. Työni pystyn hoitamaan ja muut pakolliset kuviot. Läheiset ei osaa edes aavistaa, miten mulla oikeesti menee.
Siinäpä se. Toivottavasti sä saat selvitettyä tilanteesi. Tsemppiä. - 19+3
Ei tässä vaan enää jaksa odottaa jo toivoa, laitoin itse ns. pelinpoikki, täytyy vaan lopultakin luopua. 8 kk odottanut että jokin muuttuisi vaan hulluksi tässä tulee jollei anna tulevalle mahdollisuutta vaan jää vaan odottamaan että toinen saa päätettyä mitä haluaa. Rakkaus pysyy sitä en saa pois, täytyy vaan toivoa että joku päivä kokee vielä jotain vastaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421620- 1481091
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70960Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi325913- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69671
- 37639
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571