Hei! Olen nuori opiskelija Oulusta ja etsin aika epätoivoisesti jotain kesätyötä. Ajattelin että voisin marjanpoimintaa kokeilla kun ei näytä kivaa työtä muualtakaan tulevan, mutta en löydä mistään mitään tietoa tällaisesta työstä Oulun seudulla, vaikka millä hakusanoilla googlettelin. Osaako kukaan neuvoa, mistä löytäisin lisätietoa, vai onko se vaan niin että näin pohjoisessa ei marjastus työllistä?
Marjanpoimintaa Oulussa kesällä
5
466
Vastaukset
- Wannabe-marjastaja
http://images.wikia.com/totarchive/images/0/0e/Forever_Alone.png
- kuukk
http://www.mol.fi/paikat/ ja kuten te-toimisto neeuvoo rastita kesätyö, valitse paikkakunta tai maakunta ja marjanpoimintaan valitse ammattialaksi maa- ja metsätalous tänään siellä on Pohjois-Pohjanmaalla kaksi marjatilaa hakemassa työntekijöitä. Meilläpäin tilat ilmoittelee paikallislehdessä.
- Wannabe-marjastaja
Hei jes olihan tänne joku vastannu! Kiitti! Jospa tuolta vielä näin myöhäänkin jotain löytys
- Nyt.on
Sulle pakko vastata kun et ole niin kaukaa jos sinua kiinnostaa ulkotyöt. Laita yhteystietojasi otan sinuun yhteyden
- mitä ihimettä
Kasvaako Oulussa jotain marjoja? Ulkonako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551180- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838