Minä tarvitsen laastarin. Tarvitsen kipeästi laastarin.
Sellaisen joka tietää miksi on minulle laastari, mitä odottaa ja mitä ei. Ja mitä minä tarvitsen.
Tiedän että useimmat teistä tuomitsee ja tulen saamaan vihaista palautetta, mutta kun menee rikki sisältä niin tarvitsee jotain mihin tarrata. Mistä ammentaa voimaa. Ja minulle se on laastari.
Olen siis 34v. 7-vuotiaan lapsen yksinhuoltaja. Ja olen juuri lopettanut suhteen mieheen joka on minun elämäni suurin rakkaus. Minä en pääse siitä yli. En ole mallin mitoissa, mutta en ole mikään kammotuskaan. Ja se miksi en hae muualta, niin en halua loukata ketään, siksi teen tämän avoimesti.
Erityistoiveena olisi että sinulla olisi osaamista myös alistamiseen (makuuhuoneessa) Niin että unohtaisin fyysisen kivun ja nautinnon sekamelskassa sydämeni.
Niin ettei minun tarvitse itkeä sydämen vuoksi. Vaan kyyneleet virtaisivat ihan muun asian takia.
Iältäsi saat olla 35 - 50v. kunhan olet itsestäsi huoltapitävä, etkä rakastu minuun.
Kohtelet minua muualla tasavertaisesti mutta päättäväisesti.
Et kiinny myöskään elämääni etkä ajatuksiini. Et ole kiinnostunut minusta kuin sen suhteen kuinka hyvin saat minut unohtamaan.
Pyydänkö liikaa?
Laastaria...
Särkynyt Lumienkeli
5
320
Vastaukset
- Tukiside
Ehket...
- Käykö,.
Muumilaastari.
mistäs olet ?? tää vähän varmaan hankala paikka seuranhakuun kun ei tääl paljon voi yhteystietoja jaella
- kovap
Kuulostaa just siltä mitä lääkäri määräsi.
T Lääkärisi - Sattuuhan se!
Satutat itsesi vaan vielä pahemmin, eikä siihen enää laastarit riitä! Tarvitaan jo kiristys-side!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496081
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2666004Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?915760Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k405012Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494759Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2194104Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43781- 1513646
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393222Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253137