Minusta Jack&Jonesin farkut ovat aika fruittarityyppisiä, siksi suosin dressmania joka on ihan toista. Mitä muut olette mieltä asiasta?
Jack&Jonesin farkut hassuja
6
2103
Vastaukset
- Jack Jones Jr.
Jack & Jonesissa on ihan perus-junttifarkkua ja sitten vähän enemmän turkkilainen trendipoika-tyyliä, suhteellisen laadukkaita kuitenkin - itse tykkään, malli on parhaimpia mitä tiedän, aina on naiset kehuneet peppua ;) Tosin pitää katsoa että on EU:ssa valmistetut farkut, ne halvimmat on Bangladeshilaista riistotyövoimaa. Mieluummi sitten Romanialaista riistotyövoimaa.
Lisäksi hyvät & laadukkaat (monet Made in Italy, Portugal jne.) nahkavyöt farkuille! - yössä
Harvat farkut tulee itse asiassa Bangladeshista - lähinnä Kiinasta ja Turkista nuo halvemmat. Made in Romania- farkuthan on käytännössä italialaiset. Ja on outoa käyttää sanaa "riisto" tuossa yhteydessä. Jos vaatefirmat eivät työllistäisi näitäkin työläisi, mitä heille jäisi...? :P
Meinasin ensin itse, että tuo ensimmäinen postaus oli vitsi, mutta pelottavaa on, että kirjoittaja taitaa olla tosissaan. Dressmannin ja Jack & Jonesin farkkujen vertaaminen on lähinnä absurdia, varsinkin jos ikähaarukka on siinä 20- 40 ikävuoden välillä. Huolestuttavinta vain on, että suomalainen mies haluaa hukkua siihen massaan niin täysin, että ostaa ne Dressmannin 30 euron siniset setä-farkut, jotka eivät istu sitten niin millään tavalla kenellekään. Jos tarvitsen halvan puvun kaverin polttareihin, jonka voi tuhota samana iltana, menen Dressmanniin. Jos tarvitsen farkut, menen Jack & Jonesiin, simple as that...- Jack Jones Jr.
OK, halpatyövoima olisi ollut parempi sana tähän kuin riistotyövoima... ja Romaniassa toivoisi että riski siihen että lapsityövoimaa käytettäisiin / toivoisi ainakin olevan pienempi.
Joten kyllä Romaniasa, ja jopa Turkissa tehdyt vaatteet menee vielä minullekin, mutta Aasia (poislukien Japani ja Korea) niin on vähän no-no eettisyyden kannalta, vaikka sielläkin toki varmasti hyviä toimijoitakin.
Jokatapauksessa, Jack & Jonesin farkut kyllä on ihan eri tavaraa Dressamnniin verrattuna, ja onhan noiden liikkeiden kohdeyleisö ihan eri - trendikkäämmät nuoret aikuiset vs. tylsiä perusvaatteita etsivät vähän vanhemmat miehet.
Mutta ihan myös Leviksiin yms. farkkuihin verrattuna J & J:n mallit ja leikkaus on yleensä parhaat itselleni - naiset on kehuneet aina J & J -farkkujani, sanoneet että istuu hyvin (= mikä tarkoittaa sitä että "farkkupeppu"-efekti kohdallaan niissä). Farkuissa oikeasti istuvuudessa vaan on eroja, ja J & J on tässä aina vahvoilla. Jack & Jones on enemmänkin Dieseliin verrattava tyyliltään ja laadultaan. - JJJr.
Tarkennuksena vielä - se halvin J & J:n farkkumalli mitä katsoin oli nimenomaan Made in Bangladesh, eli siinä mielessä jopa harvinaisuus...
- Saamiis
Parhaita farkkuja j&j
- suoralahkeiset_farkut
Myös J&J:ssä myydään loose fit -farkkuja, jotka eivät ole tyypillisiä pilli- eikä ultra skinny farkkuja vaan enemmän muistuttavat Dressmannin farkkuja ja ökykalliita Levis Vintage Collection farkkuja, joita käyttää lähinnä denim-harrastajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814