Jack&Jonesin farkut hassuja

herrasmiesten kauppa

Minusta Jack&Jonesin farkut ovat aika fruittarityyppisiä, siksi suosin dressmania joka on ihan toista. Mitä muut olette mieltä asiasta?

6

1971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jack Jones Jr.

Jack & Jonesissa on ihan perus-junttifarkkua ja sitten vähän enemmän turkkilainen trendipoika-tyyliä, suhteellisen laadukkaita kuitenkin - itse tykkään, malli on parhaimpia mitä tiedän, aina on naiset kehuneet peppua ;) Tosin pitää katsoa että on EU:ssa valmistetut farkut, ne halvimmat on Bangladeshilaista riistotyövoimaa. Mieluummi sitten Romanialaista riistotyövoimaa.

Lisäksi hyvät & laadukkaat (monet Made in Italy, Portugal jne.) nahkavyöt farkuille!

• yössä

Harvat farkut tulee itse asiassa Bangladeshista - lähinnä Kiinasta ja Turkista nuo halvemmat. Made in Romania- farkuthan on käytännössä italialaiset. Ja on outoa käyttää sanaa "riisto" tuossa yhteydessä. Jos vaatefirmat eivät työllistäisi näitäkin työläisi, mitä heille jäisi...? :P

Meinasin ensin itse, että tuo ensimmäinen postaus oli vitsi, mutta pelottavaa on, että kirjoittaja taitaa olla tosissaan. Dressmannin ja Jack & Jonesin farkkujen vertaaminen on lähinnä absurdia, varsinkin jos ikähaarukka on siinä 20- 40 ikävuoden välillä. Huolestuttavinta vain on, että suomalainen mies haluaa hukkua siihen massaan niin täysin, että ostaa ne Dressmannin 30 euron siniset setä-farkut, jotka eivät istu sitten niin millään tavalla kenellekään. Jos tarvitsen halvan puvun kaverin polttareihin, jonka voi tuhota samana iltana, menen Dressmanniin. Jos tarvitsen farkut, menen Jack & Jonesiin, simple as that...

• Jack Jones Jr.

OK, halpatyövoima olisi ollut parempi sana tähän kuin riistotyövoima... ja Romaniassa toivoisi että riski siihen että lapsityövoimaa käytettäisiin / toivoisi ainakin olevan pienempi.

Joten kyllä Romaniasa, ja jopa Turkissa tehdyt vaatteet menee vielä minullekin, mutta Aasia (poislukien Japani ja Korea) niin on vähän no-no eettisyyden kannalta, vaikka sielläkin toki varmasti hyviä toimijoitakin.

Jokatapauksessa, Jack & Jonesin farkut kyllä on ihan eri tavaraa Dressamnniin verrattuna, ja onhan noiden liikkeiden kohdeyleisö ihan eri - trendikkäämmät nuoret aikuiset vs. tylsiä perusvaatteita etsivät vähän vanhemmat miehet.

Mutta ihan myös Leviksiin yms. farkkuihin verrattuna J & J:n mallit ja leikkaus on yleensä parhaat itselleni - naiset on kehuneet aina J & J -farkkujani, sanoneet että istuu hyvin (= mikä tarkoittaa sitä että "farkkupeppu"-efekti kohdallaan niissä). Farkuissa oikeasti istuvuudessa vaan on eroja, ja J & J on tässä aina vahvoilla. Jack & Jones on enemmänkin Dieseliin verrattava tyyliltään ja laadultaan.

• JJJr.

Tarkennuksena vielä - se halvin J & J:n farkkumalli mitä katsoin oli nimenomaan Made in Bangladesh, eli siinä mielessä jopa harvinaisuus...

• Saamiis

Parhaita farkkuja j&j

• suoralahkeiset_farkut

Myös J&J:ssä myydään loose fit -farkkuja, jotka eivät ole tyypillisiä pilli- eikä ultra skinny farkkuja vaan enemmän muistuttavat Dressmannin farkkuja ja ökykalliita Levis Vintage Collection farkkuja, joita käyttää lähinnä denim-harrastajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8556
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe