UV-lakka?

maikki66

Olen ottanut muutaman kerran UV-lakkauksen kynsiini samalla kuin olen käynyt kasvohoidossa ja se ei näytä kovinkaan haastavalta tehdä? Onko kokemuksia hyvistä tuotteista? Tuotteita näyttää saavan useammastakin verkkokaupasta.

4

520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elluliina1

Olen tilannut pari kertaa Sinan kestolakkoja Spashop-verkkokaupasta. Hyvin on pysyneet ja tekeminen ei ole tosiaan juuri kynsien lakkaamista kummoisempi juttu!
      Toimituskin oli nopeaa = )

• maikki66

Kiitos vastauksesta! Kävin katsomassa ja ohjeidenkin mukaan näyttäisi olevan helppo tehdä itse. Eikä näyttäisi olevan hirveän iso investointikaan ja värejäkin on vaikka kuinka. :)

• geelilaggaus

Minä ostin samantasoisen halpispaketin eli Rion UV-geeli lakkaussetin (tosi-prothan tietysti sanovat, että nämä Sinat ja Riot on ihan kuraa ;) ) ja nyt viikon hurjalla kokemuksella olen ollut tyytyväinen, ero tavallisen lakan kestävyyteen on ihan huima.

Tässä Rion setissä hyvää on se, että siinä voi käyttää jo olemassaolevia omia värilakkoja siellä geelilakan alla, joten vanha lakka-arsenaali ihanine lempilakkoineen ei mene hukkaan.

Kynnet oli helppo tehdä ja vaikka uv-valolaite on pieni, yhden lampun "hökötys", niin hyvin sillä onnistui ekakertalainenkin tekemään kestävän lakkauksen, vaikka aikaa toki menee enemmän kuin noilla suurempitehoisilla uuneilla. Tuo on näppärän kokoinen lomallekin mukaan otettavaksi ja toimii myös paristoilla.

• gelux

Tykästyin kovasti JT-Cosmetics verkkokaupan Gelux geelilakkoihin. Hinta laatusuhde mielestäni tosi hyvä. Hermot säästyvät kun ei osta halpiksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      167
      2614
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      92
      2435
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      73
      2062
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      138
      1952
    5. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      109
      1838
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      105
      1587
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1574
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      44
      1472
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1224
    10. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1211
    Aihe