UV-lakka?

maikki66

Olen ottanut muutaman kerran UV-lakkauksen kynsiini samalla kuin olen käynyt kasvohoidossa ja se ei näytä kovinkaan haastavalta tehdä? Onko kokemuksia hyvistä tuotteista? Tuotteita näyttää saavan useammastakin verkkokaupasta.

4

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elluliina1

Olen tilannut pari kertaa Sinan kestolakkoja Spashop-verkkokaupasta. Hyvin on pysyneet ja tekeminen ei ole tosiaan juuri kynsien lakkaamista kummoisempi juttu!
      Toimituskin oli nopeaa = )

• maikki66

Kiitos vastauksesta! Kävin katsomassa ja ohjeidenkin mukaan näyttäisi olevan helppo tehdä itse. Eikä näyttäisi olevan hirveän iso investointikaan ja värejäkin on vaikka kuinka. :)

• geelilaggaus

Minä ostin samantasoisen halpispaketin eli Rion UV-geeli lakkaussetin (tosi-prothan tietysti sanovat, että nämä Sinat ja Riot on ihan kuraa ;) ) ja nyt viikon hurjalla kokemuksella olen ollut tyytyväinen, ero tavallisen lakan kestävyyteen on ihan huima.

Tässä Rion setissä hyvää on se, että siinä voi käyttää jo olemassaolevia omia värilakkoja siellä geelilakan alla, joten vanha lakka-arsenaali ihanine lempilakkoineen ei mene hukkaan.

Kynnet oli helppo tehdä ja vaikka uv-valolaite on pieni, yhden lampun "hökötys", niin hyvin sillä onnistui ekakertalainenkin tekemään kestävän lakkauksen, vaikka aikaa toki menee enemmän kuin noilla suurempitehoisilla uuneilla. Tuo on näppärän kokoinen lomallekin mukaan otettavaksi ja toimii myös paristoilla.

• gelux

Tykästyin kovasti JT-Cosmetics verkkokaupan Gelux geelilakkoihin. Hinta laatusuhde mielestäni tosi hyvä. Hermot säästyvät kun ei osta halpiksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      347
      12017
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      45
      3556
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      81
      3144
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      117
      2898
    5. 97
      2787
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      59
      2593
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2516
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      274
      2403
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1501
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1488
    Aihe