UV-lakka?

maikki66

Olen ottanut muutaman kerran UV-lakkauksen kynsiini samalla kuin olen käynyt kasvohoidossa ja se ei näytä kovinkaan haastavalta tehdä? Onko kokemuksia hyvistä tuotteista? Tuotteita näyttää saavan useammastakin verkkokaupasta.

4

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elluliina1

Olen tilannut pari kertaa Sinan kestolakkoja Spashop-verkkokaupasta. Hyvin on pysyneet ja tekeminen ei ole tosiaan juuri kynsien lakkaamista kummoisempi juttu!
      Toimituskin oli nopeaa = )

• maikki66

Kiitos vastauksesta! Kävin katsomassa ja ohjeidenkin mukaan näyttäisi olevan helppo tehdä itse. Eikä näyttäisi olevan hirveän iso investointikaan ja värejäkin on vaikka kuinka. :)

• geelilaggaus

Minä ostin samantasoisen halpispaketin eli Rion UV-geeli lakkaussetin (tosi-prothan tietysti sanovat, että nämä Sinat ja Riot on ihan kuraa ;) ) ja nyt viikon hurjalla kokemuksella olen ollut tyytyväinen, ero tavallisen lakan kestävyyteen on ihan huima.

Tässä Rion setissä hyvää on se, että siinä voi käyttää jo olemassaolevia omia värilakkoja siellä geelilakan alla, joten vanha lakka-arsenaali ihanine lempilakkoineen ei mene hukkaan.

Kynnet oli helppo tehdä ja vaikka uv-valolaite on pieni, yhden lampun "hökötys", niin hyvin sillä onnistui ekakertalainenkin tekemään kestävän lakkauksen, vaikka aikaa toki menee enemmän kuin noilla suurempitehoisilla uuneilla. Tuo on näppärän kokoinen lomallekin mukaan otettavaksi ja toimii myös paristoilla.

• gelux

Tykästyin kovasti JT-Cosmetics verkkokaupan Gelux geelilakkoihin. Hinta laatusuhde mielestäni tosi hyvä. Hermot säästyvät kun ei osta halpiksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe