UV-lakka?

maikki66

Olen ottanut muutaman kerran UV-lakkauksen kynsiini samalla kuin olen käynyt kasvohoidossa ja se ei näytä kovinkaan haastavalta tehdä? Onko kokemuksia hyvistä tuotteista? Tuotteita näyttää saavan useammastakin verkkokaupasta.

4

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elluliina1

Olen tilannut pari kertaa Sinan kestolakkoja Spashop-verkkokaupasta. Hyvin on pysyneet ja tekeminen ei ole tosiaan juuri kynsien lakkaamista kummoisempi juttu!
      Toimituskin oli nopeaa = )

• maikki66

Kiitos vastauksesta! Kävin katsomassa ja ohjeidenkin mukaan näyttäisi olevan helppo tehdä itse. Eikä näyttäisi olevan hirveän iso investointikaan ja värejäkin on vaikka kuinka. :)

• geelilaggaus

Minä ostin samantasoisen halpispaketin eli Rion UV-geeli lakkaussetin (tosi-prothan tietysti sanovat, että nämä Sinat ja Riot on ihan kuraa ;) ) ja nyt viikon hurjalla kokemuksella olen ollut tyytyväinen, ero tavallisen lakan kestävyyteen on ihan huima.

Tässä Rion setissä hyvää on se, että siinä voi käyttää jo olemassaolevia omia värilakkoja siellä geelilakan alla, joten vanha lakka-arsenaali ihanine lempilakkoineen ei mene hukkaan.

Kynnet oli helppo tehdä ja vaikka uv-valolaite on pieni, yhden lampun "hökötys", niin hyvin sillä onnistui ekakertalainenkin tekemään kestävän lakkauksen, vaikka aikaa toki menee enemmän kuin noilla suurempitehoisilla uuneilla. Tuo on näppärän kokoinen lomallekin mukaan otettavaksi ja toimii myös paristoilla.

• gelux

Tykästyin kovasti JT-Cosmetics verkkokaupan Gelux geelilakkoihin. Hinta laatusuhde mielestäni tosi hyvä. Hermot säästyvät kun ei osta halpiksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      3884
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      46
      3302
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2421
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2021
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1769
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1655
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1481
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1299
    9. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1247
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1224
    Aihe