Olen hurja anoppi

sitä saa mitä tilaa

Olen tyttäreni poikakavereita kohtaan ollut aika ankea anoppi, kun likkaa olen aina ollut puolustamassa. No nyt kelpaisi mullekkin, vaikka minkälainen retale vävy kokelaaksi, kun tyttö alkoi seurustella naisen kanssa. Itseään 14-vuotta vanhemman kahden teini-ikäisen lapsen äiti. Joten siitäpä sain. Huh, nyt tajuan, että pysyn kaukana tyttäreni suhteista ja hiljaa anelen mielessäni, että toi seurustelusuhde olisi, joku äidin, isän tms. hakua, kun me oomme papan kanssa olleet, ehkä liian puritaanísia.

Pojan vaimolle olen ollut hyvä anoppi, olemme aina tulleet hyvin juttuun, kun, jo nuorena tuli nurkkiimme kuleksimaan ja ovat yhtä pitäneet pojan kanssa 14-vuotta ja neljä tenavaakin tehneet. Meillä on miniän kanssa, vain aina symkannut ja tässä vuosien varrella on ollut, ehkä kaksi riidan tapaista.

No oon aika kurja ollut vävyille ja nyt tyttö toikin toisen miniän, olisi hiukan nuoremman ottanut sentään KÄÄK!

6

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvaitsevaisuutta

      Tutullani oli samanlainen tilanne jokunen vuosi sitten..hänen tyttärensä oli parikymppinen ja toi sitten kotiin 27-vuotiaan naisen. Suhde ei tuttavani onneksi kestänyt sitten kuin pari kuukautta. Kai se oli jonkinlaista itsensä etsimistä? tai kokeilua? sillä nyt tuttavani tytär on miehen kanssa naimisissa.
      Hyvä, että olet miettinyt asiaa ja pidät mölyt mahassasi :)

      • sdf sd fsd

        Ei se kyläl ole mitään itsensä etsimistä, lebo tyttö se on ei mahda mitään.


      • LESBOKAMMO

        Pakko myöntää, että olen toivonut hartaasti, että löytää likka ikäisensä miehen.
        No, mikäli jatkuu elämänsä naisten kanssa, emme mieheni kanssa tule koskaan päästämään heitä kotiimme parina. Meillä on oikeus elää lesbokammoisina omassa kodissamme. Mieheni sanoi, että asialle emme mitään voi, mutta kuitenkin ihmetteli, että eikö sellaiseksi synnytä, eikä noin vain ryhdytä?
        Tyttäremme saa tulla aina yksin kotiinsa ja varmaan opimme suhtautumaan häneen luonnollisesti,kunhan aikaa kuluu ja mikäli, nyt nais seurassa ylipäänsäkkään alkaa olla.
        Nyt joku tuohtuu, että mun lapsi ja en hyväksy häntä, jos on lesbo, mutta ei vanhempien tarvi myöskään hyväksyä kaikkea mitä lapsi tekee/edustaa, eikä tukea ihan kaikessa. On meilläkin oikeus olla omia itsejämme.


      • teevee ja netti
        sdf sd fsd kirjoitti:

        Ei se kyläl ole mitään itsensä etsimistä, lebo tyttö se on ei mahda mitään.

        On kuulemma BI joten kyllä mahtaa. Hän itse vain tietää ja päättää sen kuitenkin.

        Muotia nykyisin olla Bi, homo, lesbo,koska nuorilta ihmisiltä seksi sujuu ilmeisesti kenen kanssa vain, kun hormoonit hyrrää.

        Teeveestähän niitä tulee kaikenmaailman ohjelmia, missä sekstaillaan kaikien kanssa, sen verran olen katsellut minäkin, surffaillessani teevee kanavilla ja ilmeisesti netti on täynnä näitä kuvia, joten kai se nuori tahtoo ihan livenä kokeilla itsekkin.


      • äiti9876
        LESBOKAMMO kirjoitti:

        Pakko myöntää, että olen toivonut hartaasti, että löytää likka ikäisensä miehen.
        No, mikäli jatkuu elämänsä naisten kanssa, emme mieheni kanssa tule koskaan päästämään heitä kotiimme parina. Meillä on oikeus elää lesbokammoisina omassa kodissamme. Mieheni sanoi, että asialle emme mitään voi, mutta kuitenkin ihmetteli, että eikö sellaiseksi synnytä, eikä noin vain ryhdytä?
        Tyttäremme saa tulla aina yksin kotiinsa ja varmaan opimme suhtautumaan häneen luonnollisesti,kunhan aikaa kuluu ja mikäli, nyt nais seurassa ylipäänsäkkään alkaa olla.
        Nyt joku tuohtuu, että mun lapsi ja en hyväksy häntä, jos on lesbo, mutta ei vanhempien tarvi myöskään hyväksyä kaikkea mitä lapsi tekee/edustaa, eikä tukea ihan kaikessa. On meilläkin oikeus olla omia itsejämme.

        Surullista luettavaa! Ehdollinen rakkaus altistaa lapsen monenlaiselle pahalle, hyväksikäytölle ja väkivallalle, koska lapsi ei opi puolustamaan itseään eikä koe olevansa arvokas omana itsenään. Yhteiskunnassa on monenlaista syrjintää, mutta erityisen ikävää on, kun syrjivänä osapuolena on omat vanhemmat.


      • hyväksikäyttöä?
        äiti9876 kirjoitti:

        Surullista luettavaa! Ehdollinen rakkaus altistaa lapsen monenlaiselle pahalle, hyväksikäytölle ja väkivallalle, koska lapsi ei opi puolustamaan itseään eikä koe olevansa arvokas omana itsenään. Yhteiskunnassa on monenlaista syrjintää, mutta erityisen ikävää on, kun syrjivänä osapuolena on omat vanhemmat.

        Tyttöä emme syrji, mutta yksin saa tulla kotiin, ilman naisystäväänsä, kerroinko naisystävän iän 36-vuotta ja tyttö 22-vuotta. Mikäli miespuolinen olisi tämä kumppani, niin kaikki kauhistelsivat ikäeroa? No seksiähän se varmaan vain on tällä naisellakin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      55
      3853
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2721
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2042
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      104
      1778
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      57
      1226
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1147
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1036
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      976
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      957
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      924
    Aihe