Miten selvitän onko exällä tunteita minua kohtaan

1983

Erosta on nyt neljä vuotta, ajattelen exääni edelleen. Näen hänestä unia, vaikka yritän hänet unohtaa. Emme tapaa edes sattumalta. Miten voisin selvittää onko hänellä vielä tunteita minua kohtaan, vai onko tämä ikävä yksipuolista?

11

7935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sma problma

Kantsii soittaa ennustajille. Myös poron luista näkee hyvin, heität ne ilmaan ja laita net sitten nahkarummun päälle joka on luonnon jänteillä kiritty. Kato tarkasti ketä luukuvio muistuttaa eniten.. Jos vielä on epäselvää niin sitten ota tervaa ja pirtua, mene löylyihin, hyppää hankeen, vähän lsd:tä päälle ja takaisin löylyihih. Kato nyt tarkkaan kuka sieltä kiukaan sisältä tulloo. Se on sun kohtalosi nainen. Mutta jos se on äiti joka sieltä kurkistaa niin ilman jäät.

Soita soita soita soita tai unohda.

• samassa tilanteessa

Soita tai lähetä tekstiviesti, jos sinulla on numero. Niin yksinkertaista, mutta monimutkaista se on.

• lifemocker

oletko miettinyt KYSYMISTÄ!?

:D

• 1983

No olen miettinyt :D Pidätte minua varmaan ihan tyhmänä... No se soittaminen ei aina ole niin helppoa ;) Enkä nyt kaipaa ohjeita siihen, miten puhelin otetaan käteen, näppäillään oikea numero jne. Mutta teenkö itsestäni ihan pellen, jos hän ei todellakaan ole enää kiinnostunut?

• samassa tilanteessa

Soittamisen kynnys on suuri, pystyn kuvittelemaan sen. Ajattelepa aikaa vaikka viisi vuotta eteenpäin. Kannattaako nyt selvittää asia, vai siirtää sitä myöhemmäksi? Kertomasi perusteella oletan, ettei tunteesi tule häviämään.

• sma prlema

Enemmän se osoittaa rohkeutta kuin pellemäisyysttä, kun soittaa ihmiselle josta välittää.

• skraga kasi

Jos sä et soita niin jäät miettimään loppu iäksi jos siitä sittenkin olisi tullut jotain tai onneksi soitin, kaikki menikin hyvin..

• Jorma Kaukonen

Neljä vuotta on kyllä aika pitkä aika erosta, eikä minullakaan riittäisi
      rohkeus soittamiseen.
      Jos vaan mahdollista niin järjestä tilanne jossa tapaatte sattumalta.
      Minä näin exän menevän kauppaan, ja jäin ulkopuolelle odottamaan, kun hän
      tuli kaupasta niin tulin muka sattumalta häntä vastaan.
      Juteltiin pitkään niitänäitä, sekä eroon johtaneita asioita.

• ennustajaeukko

Älä unta näe, ei se paska jauhamalla muuksi muutu, ja löysässä hirressä tulee sulle aika pitkäksi ajanmittaan.

• Sekaisinsuhteessa

Soita hänelle, mutta muista että sinun täytyy olla valmis vastaukseen oli Se mikä tahansa.
      Olin samassa tilanteessa kuin sinä, soitin, näimme ja ne kultaiset muistot palasivat takaisin meille molemmille. Minä en ollut valmis tähän, halusin vain nähdä ja jutella. Minulla on perhe josta en aio luopua. Nyt asia vaivaa koko ajan mieltäni ja olen onneton aiemmin onnellisessa suhteessani.
      Jos itse et ole kiinni missään, niin neuvoni on että älä aikaile vaan toimi. Onnea matkaan.

• Eronnut123

Minulla on myös tunteita ex-"puolisoa kohtaan ja tuntuu pahalle, että hän on päässyt paremmin eteenpäin kun minä. Eroon pystyn järkeilemään syyt miksi se tapahtui. Olin itse kaikenlisäksi lähtevä osapuoli, joten järjellä ajatellen ei pitäisi olla enää niin vaikeaa tunteiden kanssa. Normielämän hoitaminen yksin stressaa ja aiheuttaa ahdistusta. Pahimmillaan vaan makaan sängyssä ja pyörittelen ikäviä tunteita :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4666
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3105
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe