aikaan aloitat palstailun ja oletko koko päivän netissä?
Mihin
8
<50
Vastaukset
- Keekonen
No comments.
- palstan komein
En minä itse, mutta jokin koneistani on aina yksi sivu palstalla
Miten niin aloitan.
Enkö minä ole aina täällä.Olin juuri Birminghamissä.
Ja silti koko ajan juuri tässä.
Netti peittää missä olen.
Tai jos haluan, sen missä en.
Salattu maailma on vapaampi.- stella.
buddy-love kirjoitti:
Olin juuri Birminghamissä.
Ja silti koko ajan juuri tässä.
Netti peittää missä olen.
Tai jos haluan, sen missä en.
Salattu maailma on vapaampi.Et sinä ollut siellä, etkä missään.
Olit turvallisesti kotona, neljän seinän sisällä ja pelkästään haaveilit matkasta. !!
Unelmoit utopiasta!
Minä olen muualla, en tavoitettavissa, vaan pitkän matkan päässä.
Minun maailmani on vapaampi! Vapauta sinäkin itsesi.
Toivon sinulle onnellisempaa maailmaa, mielenkiintoisempaa tulevaisuutta ja miellyttävää turvallisuuden tunnetta.
Kaikella ystävyydellä -
stella =) stella. kirjoitti:
Et sinä ollut siellä, etkä missään.
Olit turvallisesti kotona, neljän seinän sisällä ja pelkästään haaveilit matkasta. !!
Unelmoit utopiasta!
Minä olen muualla, en tavoitettavissa, vaan pitkän matkan päässä.
Minun maailmani on vapaampi! Vapauta sinäkin itsesi.
Toivon sinulle onnellisempaa maailmaa, mielenkiintoisempaa tulevaisuutta ja miellyttävää turvallisuuden tunnetta.
Kaikella ystävyydellä -
stella =)Totta, olin täällä.
Netti kuitenkin kuvitteli minun olevan juuri tuolla, sillä halusin nähdä brittien televisiosta erään leivontaohjelman ja sen näkyvyys on rajattu vain maan sisälle.
Piti siis olla olevinaan siellä.
Kiitos toivotuksista.
Yritän pyrkiä tuohon.
Ensin pitäisi saada tämä flunssa kuitenkin pois.
- circus.com
vuonna käpy, mikähän vuosi se nyt olikaan.Ensin oli circus.com ja vuodesta 2002 S 24
- timetableni
Start 0:01 and end 23:59
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281