mieli toisen luo

ihan eksynyt

Sydän sen kuin vaan kaipaa toisen kainaloon,
vaikka kotona on hyvä mies.
Suhde toisen miehen kanssa on laitettu "hyllylle" järkisyistä. Ettemme vaan rikkoisi perheitämme.
Mutta vaikeeta on. Sydämessä on vain sen toisen kuva koko ajan.
Miten se voikin olla näin helkkarin vaikeeta?

5

1219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Tiedän mitä tarkoitat. Järjen pitäisi voittaa, mutta minkäs teet. Elämä on liian monimutkaista!

• sinulle

lämmin ystävän halaus, sillä sitä tarvitset. aivan niin kuin minäkin tarvitsen, samassa jamassa kun olen kanssasi. :´-(
      miten elämä voikin olla näin julmaa, miksei tunteitaan voi käskeä?
      sydäntä särkee, itkettää... ketään ei halua satuttaa ja juuri silloin satuttaa eniten itseään....
      suljen silmäni, edessä vain kuvajainen...
      ehkä meille joskus koittaa helpotus.

• eksyksissä myös....:(

olisin itse kirjottanut ton tekstin,itse olen naimisissa ja "suhde" toiseen mieheen ns. jäähyllä...:( molemmat tahoillamme naimisissa, ikävä silti sen toisen luo aivam mahdoton!!!! (molemmilla)tekstareita lähetelty,sätissä juteltu ja puhelimessakin on tullut juteltua jonkin verran...mutta mutta...mitä tehdä? nyt toinen osapuoli meinaa erota vaimostaan, pitäiskö mun myös erota miehestäni ja aloittaa yhteis elämä tän toisen kanssa??!!

• Uskoton

Minäkin samassa jamassa...Jostain haluaisi saada kannustusta ja tukea mut tulee vain huoraviestejä. En tiedä vain miten voisin satuttaa miestäni kertomalla uudesta suhteestani.
        Kun ei ole mitään vikaa entisessäkään niin miten sitä oikeuttaa lähtönsä??

• Tunteet sekaisin...

Ollaan tavallaan samassa jamassa....

Olen seurustellut avopuolisoni kanssa muutama vuosi ja kaikki olisi tosi hyvin jos vain minä en olisi rakastunut toiseen mieheen...joka on naimisssa.

Suhde on jatkunut n. vuoden ja tiedän ettei se näin voi jatkua.. Joku ratkaisu pitää löytää... Avopuolisoni rakastaa minua tosi paljon mutta olen itse aivan sekaisin enkä tiedä mitä itse haluan. Toisinaan olen täysin varma etten pysty elää ilman sitä toista, ja toisinaan itken kun ajattelen mitä olen mennyt tekemään avopuolisolleni. Miltä tuntuis jos hän tekisi minulle samoin...?

Olemme sen toisen miehen kanssa yrittänyt yhdessä miettiä että jätetäänkö puolisomme ja yritämme yhdessä.. Vai yritetäänkö unohtaa toisemme ja jatkaa tutussa turvallisessa. Molemmat olemme kuitenkin ihan varmoja ettei kumpikaan vaihto ehto ole helppo... Mitä teen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe