virtsa emättimestä

noloa

tuntuu tosi epämukavalle. tätä ollu joku pari päivää. vaarallista? kannattaako käydä gynellä?

5

1223

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaivansa kullakin

      hieman täsmentää??? Olisi helpompi vastata.

      • noloa

        eli pissa tulee emättimestä. vaihtunu virtsan ulostuloreikä viime päivien aikana. hieman epämiellyttävää ja seuraavien menkkojen aikana tulee olee mahdotonta käyttää tamponia jos tää jatkuu siihen asti eikä korjaannu.


      • sama
        noloa kirjoitti:

        eli pissa tulee emättimestä. vaihtunu virtsan ulostuloreikä viime päivien aikana. hieman epämiellyttävää ja seuraavien menkkojen aikana tulee olee mahdotonta käyttää tamponia jos tää jatkuu siihen asti eikä korjaannu.

        lääkäriin, kipin kapin. Anatominen mahdottomuus.
        Oletko varma, etteivät suuret häpyhuulet ole liimaantuneet esim. emättimen eritteiden vuoksi, niin että vaikuttaisi kuin virtsa tulisi emättimestä? Muuta en keksi, jos vaiva on ilmaantunut äkillisesti. Synnynnäinen epämuodostuma saattaisi olla kyseessä, mutta mikäli olet jo kuukautisiässä, olisit huomannut sen jo vuosia sitten. Oletko aivan varma että virtsa todella tulee emättimestä? Laita tampponi emättimeen kun menet seuraavan kerran pissalle, jos se kastuu virtsasta, suosittelen lääkärissä käyntiä. Eli siinä tapauksessa gynelle, mars, mars!


      • noloa
        sama kirjoitti:

        lääkäriin, kipin kapin. Anatominen mahdottomuus.
        Oletko varma, etteivät suuret häpyhuulet ole liimaantuneet esim. emättimen eritteiden vuoksi, niin että vaikuttaisi kuin virtsa tulisi emättimestä? Muuta en keksi, jos vaiva on ilmaantunut äkillisesti. Synnynnäinen epämuodostuma saattaisi olla kyseessä, mutta mikäli olet jo kuukautisiässä, olisit huomannut sen jo vuosia sitten. Oletko aivan varma että virtsa todella tulee emättimestä? Laita tampponi emättimeen kun menet seuraavan kerran pissalle, jos se kastuu virtsasta, suosittelen lääkärissä käyntiä. Eli siinä tapauksessa gynelle, mars, mars!

        kyllä tää varmasti tulee emättimestä! oon kurkkinu ja kaikkee ja siin aukol pistelee aina virtsaamisen jälkeen. pakko kai se on tonne gynelle mennä.. oon aika nuori (16v) ni en oo ennen ollukaa.. hyvä varmaa tutkituttaa muutenki paikat. ja tää todella alko vastpari päviää sitte!


    • pöpi

      jos virtsates kirvelee, sulla on pissa tulehdus...
      Ja varovaa ettei peräreikäki siirry, kamalaahan se olis jos se olis poskella... :)
      anteeks anteeks... Huumori kukkii...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe