Tilasin Englannista, Nuo Kuuluisat, Triumph Rintaliivit. Doreon pitkä ja lyhyt malli. On tosi hyvät. Suomesta vaikee saada. Kai ,saa tuolta Klingeriltä, Jos saa. Kyllä mieheni tykkää ku mulla on rinnat pystys ja kauniit. On parempaa seksielämä.
Rintaliivit
14
253
Vastaukset
- Aina vaan
Mahtaa jo olla töröliivejä kaappi täynnä?
- Triumph 1
Mulla ei ole muunlaisia rintaliivejä, kun sellaisia jotta rinnat on pystys. En muuten käyttäisi rintaliivejä. Jotka käyttävät rintaliivejä heilumisen esteenä, olet sairas. Rinnat saa heilua, mut pitää olla pystys ja kauniit, onhan ns. lattatissi kauhee näky.
- Pienet ympyrät
Triumph 1 kirjoitti:
Mulla ei ole muunlaisia rintaliivejä, kun sellaisia jotta rinnat on pystys. En muuten käyttäisi rintaliivejä. Jotka käyttävät rintaliivejä heilumisen esteenä, olet sairas. Rinnat saa heilua, mut pitää olla pystys ja kauniit, onhan ns. lattatissi kauhee näky.
Alkaa tää jatkuva doreen toistelu poriseen kupeista yli
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/doreen tid:5410?term_keywords=doreen - Triumph1
Moi ei ole törröliivejä kaappi täynnä. Vaan näitä Ns. T-Paita-rintaliivejä. Vuoratut cupit ja tukikaaret. Ohkasia cuppeja. Mutta mulla on oikeet ja hyvät tukevat rintaliivit. Ne on ainut mulle, ns.suipporintaiselle, Ttriump Doreon Glassig pitkä ja lyhyt malli kokeile. Onhan se kallista kokeilua!
- ???
Triumph1 kirjoitti:
Moi ei ole törröliivejä kaappi täynnä. Vaan näitä Ns. T-Paita-rintaliivejä. Vuoratut cupit ja tukikaaret. Ohkasia cuppeja. Mutta mulla on oikeet ja hyvät tukevat rintaliivit. Ne on ainut mulle, ns.suipporintaiselle, Ttriump Doreon Glassig pitkä ja lyhyt malli kokeile. Onhan se kallista kokeilua!
Kirjoititko ihan vit***laksesi rintaliivien koko nimen väärin että saisit keskustelua aikaan?
- döreeni on paska
voi Jeesusten kevät, oletko sama tyyppi joka kehuu toisella palstalla Sydänkiuasta?
- Törötissille
Mistä löysit? Googlaamalla Doreon tulee tuloksiksi henkilöitä ja liikkeenjohdon ym. palveluita.
- Oo vai kaksi?
Eikö se ollutkaan Dooreen?
- Triumph 1
Oli se Doreen, anteeksi virhe. Pitkä ja lyhyt malli.
- ~~:-(
Triumph 1 kirjoitti:
Oli se Doreen, anteeksi virhe. Pitkä ja lyhyt malli.
Saitko hyvätkin alennukset vaiko provikkaa näistä mainoksista tällä palstalla. Tällainen piilomainonta maistuu p****lta kun mainostaminen on kielletty palstan säännöissä.
- Ei provikkaa
~~:-( kirjoitti:
Saitko hyvätkin alennukset vaiko provikkaa näistä mainoksista tällä palstalla. Tällainen piilomainonta maistuu p****lta kun mainostaminen on kielletty palstan säännöissä.
Ei saa provikkaa, koska kukaan yrittäjä ei haluaisi tuollaista mainostajaa itselleen. Kyseessä on sama ilmiö kuin noilla sukkahousumiehillä: mitä useammin he saavat kirjoittaa fetissisanansa ja saada sillä huomiota, sen kivempaa.
- Triumph 1
~~:-( kirjoitti:
Anteeksi Mistähän mainoksesta on kyse.
- ~~:-(
Triumph 1 kirjoitti:
Anteeksi Mistähän mainoksesta on kyse.
Jokainen viestisi on yhden tuotemerkin mainostamista koska jaat niitä noin runsaasti. Muotiblogien ylläpitäjäthän saavat jokaisesta klikkauksesta rahaa valmistajalta pankkitililleen.
- Triumph 1
Moi Kyllä ehkä englannista kannatta tilata jos haluu rinnat pystyyn. Nuo TRIUMPH JA MUUTKIN KAUNIIT RINTOJA KOHOTTAVAT MALLIT. ON MYÖS VÄREJÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754