Eli siis... Kaverini kävi pari viikkoa sitten verikokeessa ja tulokset tulivat pari päivää sitten. Siitä lähtien kaverini on käyttäytynyt hyvin omituisesti emmekä puhuneet pariin päivään kunnes hän nyt suostui kertomaan että testitulokset olivat tulleet. Tarkemmin hän ei ole asiasta kertonut, enkä itsekään uskalla asiasta sen enempää udella sillä kaverini vaikuttaa kovin järkyttyneeltä...
Olen siis erittäin huolissani siitä, mitä ihmettä niistä testituloksista on selvinnyt. Valitettavasti en sairaudesta todellakaan paljoa tiedä, paitsi että kaverillani on ollut todella kylmä ja muutenkin omituinen olo viime aikoina... Ja että verikokeessa on siis jotain selvinnyt. Eli mihin sairauteen tämä voisi viitata? Vaihtoehtoja on todennäköisesti useita, kun en tarkemmin tautia pysty kuvailemaan, mutta kaikki ehdotukset otetaan vastaan.
Mikä sairaus?
7
93
Vastaukset
- 6+6
Kilpirauhasen vajaatoiminta?
http://personal.inet.fi/koti/remeli/kilpirauhanen.htm
Pelkkä kylmyys ei ole vakavaa.- Huolestunut :(
Kiitos vastauksesta. Mitä nyt itsekin erilaisia sairauksia eilen googlailin niin juurikin tuo kilpirauhasen vajaatoiminta vaikutti oikeastaan ainoalta vaihtoehdolta johon tuo kylmän tunne täsmäisi, ja mitä nyt tänään vähän enemmän asiasta lueskelin niin kyllä tuo vaihtoehto aika todennäköiseltä vaikuttaa.
Ainut vaan kun kaverini todellakin vaikuttaa hyvinkin järkyttyneeltä tuloksista mutta mitä nyt itse asiasta olen lukenut niin tuonhan kanssa voi ilmeisesti elää aivan normaalia elämää lääkkeiden avulla? Toki onhan siinä se että sairaus on erittäin todennäköisesti elinikäinen, joten voihan sellaisen asian kuuleminen järkyttää vaikka ei loppujen lopuksi kovinkaan vakavasta taudista ilmeisesti ole kysymys... - Heipä hei!
Huolestunut :( kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Mitä nyt itsekin erilaisia sairauksia eilen googlailin niin juurikin tuo kilpirauhasen vajaatoiminta vaikutti oikeastaan ainoalta vaihtoehdolta johon tuo kylmän tunne täsmäisi, ja mitä nyt tänään vähän enemmän asiasta lueskelin niin kyllä tuo vaihtoehto aika todennäköiseltä vaikuttaa.
Ainut vaan kun kaverini todellakin vaikuttaa hyvinkin järkyttyneeltä tuloksista mutta mitä nyt itse asiasta olen lukenut niin tuonhan kanssa voi ilmeisesti elää aivan normaalia elämää lääkkeiden avulla? Toki onhan siinä se että sairaus on erittäin todennäköisesti elinikäinen, joten voihan sellaisen asian kuuleminen järkyttää vaikka ei loppujen lopuksi kovinkaan vakavasta taudista ilmeisesti ole kysymys...Kyllä se pienikin tauti tuntuu pahalta, varsinkin jos tarvitsee sitten lääkkeitä lopun ikäänsä.
Itselläni on viisi pitkäaikaissairautta, mutta onneksi pärjään ilman lääkkeitäkin. Yhtäkaikki olin ihan hajalla jo siitä kun sain kuulla ranteeni yliliikkuvuudesta (toki se vaikuttaa elämänlaatuun jos ei pysty kirjoittamaan tms.). No entäs kun myöhemmin kerrottiin, että ähäkutti ne on kaikki nivelet yliliikkuvia.
Voit yrittää maanitella kaveriasi kertomaan sinulle, ja sitten tietenkin tuet häntä, mutta lupaat käyttäytyä mahdollisimman normaalisti. Itse olen hyvin kiitollinen, jos ihmiset eivät hössötä terveydestäni, mutta ottavat sen huomioon. Esimerkiksi ei ole kauhean kiva temppu lähteä juoksemaan johonkin kun ei tämmöinen nivelsairas astmaatikko pysy perässä.
- merilaaksonen
Vaihtoehtoja on muitakin. Minkä ikäinen kaverisi on?
Onko hn laihtunut?- Huolestunut :(
18 on, eikä ole laihtunut.
- viisautta sinulle
Nyt sinun pitää olla hienotunteinen mutta luonnollinen. Kuuntle ja tue kaveriasi, mutta älä mitenkään tenttaa ja utele vaivan syytä. On aina shokki kun sairastuu ja terveydessä on häikkää, vaikka asia ei oliskaan kovin vakavaa. Toiset reagoivat myös herkemmin.
- Huolestunut :(
Kiitos vielä vastauksista "Heipä hei!" ja "viisautta sinulle"! Tietenkin olen sanonut kaverilleni tukevani häntä ja että hän voi milloin tahansa puhua minulle. Hän ei vain vielä tunnu olevan kovinkaan valmis puhumaan asiasta, joten en nyt itsekään uskalla ruveta liikaa tungeksimaan etten vain pahenna asiaa... Eli ei taida tällä hetkellä auttaa kuin odotella kunnes hän on itse valmis puhumaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008