Ymmärrän Saksasta tuodun auton kustannusten osin riippuvan ostomatkan järjestelyistä, mutta olisin mielelläni lukenut hakureissun tehneiden kokemuksista välttämättömien kustannusten, kuten paperityöt, määrästä ja niiden kustannuksista. Olen itse suunnitellut ehkäpä n. 12 000 euron tila-auton hankintaa mutta Saksan ja Suomen pään leimaverot tms. ovat hakusessa...jos kokemusta on lukisin mielelläni... kiitokset!
Tuonnin kustannukset...
5
333
Vastaukset
- iillmmann
ainoa välttämätön kustannus on se auton osto hinta.mitään paperitöitä ei välttämättä ole.sillä mitä se auto on maksanut saksassa ei ole mitään vaikutusta mihinkään "leimaveroihin tms."
- alvari 14
hyvä mies osta auto ja aja kotiin,ei maksuja,kaikki autot kilvissä ja vakuutettu.
- euroopasta
hyvä ettei ole mitään kuluja saksassa,eikä tietysti matkallakaan,ainut kulu auto vero-hyvin laskettu. yli 400 autoa tuonnut mutten tiennyt.
menkää äkkiä hakemaan ja mielummin mustilta , tinkaavat. ja italialaista sontaa
mitä ei saksassa huolita - vaihinen
ymmärrät kyllä kaiken
- joppari
Yhden kustannuslaskelman näet autoliiton sivuilta. Sitten kun vähän järkeilee, niin siitäkin saa aika ison siivun pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803