Nyt alkaa olla kuumettakin.
Pöh ja pöh.
Pitäisi tehdä asioita pihalla, mutta ei jaksa.
Ja mikäli en ole jo maininnut riittävän usein, niin minulla on tylsää.
Liskokaan ei näköjään vastaa tekstareihin (tosin se on sillä yleistä).
Päivitys
6
60
Vastaukset
Tuo sana pitäisi on vastenmielinen minulle. Olenkin sen sanan jättänyt kokonaan pois. Minulla on eilisestä jäänyt valtava tiskivuori ( kone on tulossa ensiviikolla ) ..tiskaan jos ehdin ja kiinnostaa. Teen ensin jotakin muuta.
"Pitää" on turhan ankara itseä ja muita kohtaan.
"Pitäisi" antaa armoa jos sitä kaivataan.
Ja monilla on myös niin, ettei yksi ihminen kertakaikkiaan kykene tekemään kaikkea mitä listalla on.
Elämän pitäisi olla onnellisempaa ja vähemmän turhaa.
- naapurisi Olavi
Älä tee asioita paihalle! Wc on sitä varten
Käytännönfilosofisesti ajateltuna on kuitenkin niin, että hajakuorma menee kasvien käyttöön ja jätevesilaitos johtaa ne osittain puhdistettuina vesistöihin. Se puhdistettukin osuus kipataan multana huleviemäreiden viereen puistoissa.
"Liri puskaan ja maailma pelastuu"!
- määmy
Paljo lämmint juomaa, ei alkoholii ja lepoo. Syö hyvin, vaik ei ois nälkä.
Olen aina ollut täysin raitis (paitsi suklaakakussa pitää olla hiukan emulgointianeena, sillä se ei muuten onnistu oikein).
Teetä litkin.
Roikun tässä ja syön suklaata.
Paitsi että kohta on ehkä pakko hiukan torkahtaa.
Ärsyttävää sairastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532