eikö viestejä halutakaan?

tympeää

Olen hieman ihmeissäni treffisivustojen kanssa. Niissä tuntuvat roikkuvan samat naamat vuositolkulla ja kun lähetän viestin, en saakaan mitään vastausta. Täälläkin puhutaan vastaamattomuudesta, no. nuoret naiset eivät vastaa, mutta outoa ja moukkamaisuutta löytyy myös miehistä ja 50 profiileista.
Eikö viestejä halutakaan? Onko treffisivusto vain iskurimesta, jossa ollaan kun muuta häppeningiä ei jakseta hankkia? Aika höh jos näin on.

12

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+18

Nämä 5-10v treffeillä roikkuneet tuskin enää osaisivatkaan livetreffeille lähteä, tai edes haluisikaan?
      Ja mä en semmosen kans edes lähtisi..jotain on pielessä kun vuositolkulla täällä roikutaan, onhan mahdollista että on ollut pikku suhteita välissä ja taas palattu tänne tai oltu kokoajan sitä parempaa etsimässä.

• mitä ihmettä

Eli jos en ole kelvannut kenellekään vielä, niin sitten en kelpaa sinullekaan? Hienoa logiikkaa.

• ja,ja..ja
        mitä ihmettä kirjoitti:

Eli jos en ole kelvannut kenellekään vielä, niin sitten en kelpaa sinullekaan? Hienoa logiikkaa.

jos olet jo useita käynyt läpi etkä kelvannut niille niin miksi kelpaisit mulle?
        väännän: sussa on jotain miksi et kelpaa kellekään, sori.

• 6+6
        ja,ja..ja kirjoitti:

jos olet jo useita käynyt läpi etkä kelvannut niille niin miksi kelpaisit mulle?

Onko useita = kenellekään? Onko joitakin ihmisiä = kaikki ihmiset? Menetkö sinä muiden mukana vai oletko yksilö, joka pystyy tekemään omat päätökset faktoihin perustuen? Siinäpä sinulle miettimistä.

• mitä ihmettä
        ja,ja..ja kirjoitti:

Onko sinulla täsmälleen samat valintakriteerit kuin muilla? Jos x ei sovi y:n valintakriteereihin, seuraako siitä, että x ei sovi sinunkaan kriteereihisi?

• niiinnnnnnoo

yleensä on ollut niitä 2-4kk säätöjä aina välillä.... sitten taas palattu.

Ei kaikille sovi seurustelu. Saa kai silti yrittää - jos kuitenkin pieni toivo on kohdata oikeanlainen ihminen?

• mitä ihmettä

No ei oikein houkuta sellainen kumppani, joka on sekoillut eri partnerien kanssa. Miksei nykyään osata enää valita yhtä kumppania ja olla sitten sen kanssa?

• ihan selkeää
        mitä ihmettä kirjoitti:

No ei oikein houkuta sellainen kumppani, joka on sekoillut eri partnerien kanssa. Miksei nykyään osata enää valita yhtä kumppania ja olla sitten sen kanssa?

Oletko itse valinnut ensimmäisen vastaantulijan ja pakottanut hänet olemaan kanssasi.

Onhan niinkin, että toinen haluaa suhdetta ja toinen ei, ja toisinpäin. Kyllähän suhteeseen tarvitaan molemminpuolinen innokkuus ja lataus, ja tietenkin yhteensopivuus.

Kysehän ei ole sekoilusta, vaan jokaisen ihmisen kohtaaminen tuo omat elämänoppinsa.

• mitä ihmettä
        ihan selkeää kirjoitti:

Oletko itse valinnut ensimmäisen vastaantulijan ja pakottanut hänet olemaan kanssasi.

Onhan niinkin, että toinen haluaa suhdetta ja toinen ei, ja toisinpäin. Kyllähän suhteeseen tarvitaan molemminpuolinen innokkuus ja lataus, ja tietenkin yhteensopivuus.

Kysehän ei ole sekoilusta, vaan jokaisen ihmisen kohtaaminen tuo omat elämänoppinsa.

Jos toinen (tai kumpikaan) ei halua suhdetta, niin sitten ei pitäisi aloittaa suhdetta. Sekoilua on se, että aloittaa suhteen ja lopettaa sen 2-4 kk päästä, ja vielä toistaa tätä useamman kerran. Pitäisi joko olla aloittamatta suhdetta lainkaan tai sitten aloittaa suhde, jossa molemmat haluavat pysyä.

• mitä ihmettä kirjoitti:

Jos toinen (tai kumpikaan) ei halua suhdetta, niin sitten ei pitäisi aloittaa suhdetta. Sekoilua on se, että aloittaa suhteen ja lopettaa sen 2-4 kk päästä, ja vielä toistaa tätä useamman kerran. Pitäisi joko olla aloittamatta suhdetta lainkaan tai sitten aloittaa suhde, jossa molemmat haluavat pysyä.

Miten "aloitetaan suhde"? Missä vaiheessa seurustelua alkaa suhde?

Minä kun ymmärrän niin, että seurustelu on yhtä kuin suhde. Toisen ihmisen kanssa seurustellaan, so, vietetään aikaa yhdessä, harrastetaan seksiä, jaetaan arkea ja juhlaa. ja siten huomataan haluaako siihen toiseen ihmiseen sitoutua niin paljon, että mennään naimisiin tai muutetaan yhteen tai vaikka asuttaisiin erilläänkin niin suunnitteilla on yhteinen tulevaisuus.

Ja koska on tosi harvinaista löytää heti ensi yrittämällä se loppuelämän kumppani, niin ihmiselle kertyy elämän aikana enemmän tai vähemmän niitä muutaman kuukauden seurusteluja. Jos siinä kahden tai neljän kuukauden kohdalla huomaa, että ihminen ei ole sellainen joksi hänet kuvitteli, niin järkevämpäähän se on erota silloin kuin jatkaa väkisin yhdessä.

• lumiukko.

Naiset niin pinnallisia et ei ne vastaa jos mies ei ole sitä unelmien poikamies materiaalia. Ihan sama onko vanha tai nuori.

• No ei tuokaan pidä paikkaansa... minä ainakin ilmoitan profiilissani että en halua 30v ja yhden illan jutun/seksikumppania. Mikä velvoittaa minua vastaamaan tälläisille ihmisille jos olen ilmoittanut ettei kiinnosta?

Ja kyllä se menee monesti toisinkin päin, että kun vastaa lähetettyyn viestiin, ei tulekkaan enää viestejä vaikka on viime viestissä kysynyt kuulumisia ja muuta mukavaa ja haluaisi tietää enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5210
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      127
      1671
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1589
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1560
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1275
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1100
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      857
    Aihe