Oon 13v tyttö ja mun kuppikoko on 70B. Mietin vaa et minkä kokosii rintoi teil on ollu tän ikäsenä ku must tuntuu et mun rinnat on iha liian pienet...
Rintsikoiden koko...?
14
233
Vastaukset
- ympärileikattu poika
Niin kait joku D ja E ovat niitä keskikokoisia, joten sen perusteella B on pienehkö. Toisaalta rinnoissa myös ulkonäkö on tärkeää. Kauniit rinnat ovat ihanat koosta välittämättä. Sitä paitsi B-kuppi on aika hyvä tuon ikäiselle. Kuka tietää jos vaikka joskus 19-vuotiaana sinulla olisikin 70F-kokoiset rinnat, nehän kasvaa vielä ainakin 20-vuotiaaksi asti ja jos sit hommaat e-pillerit niin nekin voi kasvattaa rintoja muutaman vuoden ajaksi yhdellä tai jopa kahdella kuppikoolla. Moikka!
- Tyttö 13v
Niin luultavasti sä oot oikeessa :)
- B-kuppi
B-kuppi on hyvä ihan aikuisellekin. Ei ole mitenkään epätavallisen pieni, aika kiva oikeastaan :)
- 98 tyttö
Mulla oli varmaan joku AA mut kasvo vuodessa B ja kasvaa vieläkin.
- 111
70B on todellakin normaalin kokonen sinun ikäisellä! Ja miksei myös muillakin :)
- randomi arvaus ?
Varmaan tuossa iässä on eniten jotain 65-70 ympärysmittaa ja A/B/C kuppikokoa.
- syöjätär
Mul oli 85D
- juuup
Oon nyt 14 ja mulla on 75D mitkä on oikeestaa vähä liian isot koska pitää ostaa isompia vaatteita ku ei pienempää kokoo mahu ja sit näytän ihan perunaltaXD ottaisin kyl paljo mieluummin pienemmät ja ihan muuten vaa ni mun sisko on 17 ja silläki on 70B niinku sulla nii että ei hätiä mitiä:)
- isosiskoo
Kyllä 75D on ihan ok koko. Enkä usko, että näyttäsit miltään perunalta, vaan upealta nuorelta naiselta, jolla on upean kokoiset rinnat.
Ihmisten ruumiinrakenteita on niin monenlaisia ja siskollasi on vain se hoikempi malli. Siksi pienemmät rinnat. - Kalanmaksaöljyä!
isosiskoo kirjoitti:
Kyllä 75D on ihan ok koko. Enkä usko, että näyttäsit miltään perunalta, vaan upealta nuorelta naiselta, jolla on upean kokoiset rinnat.
Ihmisten ruumiinrakenteita on niin monenlaisia ja siskollasi on vain se hoikempi malli. Siksi pienemmät rinnat.Oon 13 (00 syntynyt) ja käytän Lindexin 65A- rintsikoita, tosi pienet mulla siis. 75B on jo selvästi rinnakas mun mielestä, ja Ympärileikatulle pojalle: E ei oo keskikokonen todellakaan. Siitä isompia kokoja on sitten F, G, H... Eli tosi isoja jo. Perus on ehkä joku C?
- juuup
isosiskoo kirjoitti:
Ihmisten ruumiinrakenteita on niin monenlaisia ja siskollasi on vain se hoikempi malli. Siksi pienemmät rinnat.oikeastaan oon isosiskooni laihempi:) mutta oon kyllä 16cm pidempi...
- pienet rinnat ärsyttää
no ei todellakaan oo liian pienet! mä oon 13 ja 65AA on liian iso mulle...
- öööölöåååååå
Ei tod oo pienet!!!! Mul oli 70A , mut toisaaltaa olin melko laiha ja pien.
- Joku...
No täytän perjantain (17.5.13) 12.v no kummiski mun on 70Bmut 75A menee just ja just... Että sillee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376