Ärsyttävimmät naisten käyttämät termit

uiiuhujiu

TREFFEISSÄ.
1.Kemiat ja niiden merkitys alkaa ärsyttämään koko sana jo.
2.ihan kiva ei riitä
3.miehekäs tai nallekarhumainen mies

tässä mun mielipide.

40

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vituttaa nämä

1. Parempi muna pillussa kuin kymmenen oksalla
      2. Olen nainen, pyh, ja tiedän sen!
      3. Anna munaa, saat pillua.

• mdn1

Sinusta joku saa hyvän miehen (paitsi että se en ole minä se joku)

Jokaiselle on olemassa joku

• ...

Tai oma versioni: käy etsimässä itsellesi joku kiva tyttö (koska minä se en ole)

Kieltämättä aika v-mäinen, eikö? ;)

• "Löydät varmasti jonkun todella kivan ihmisen kun olet niin ihana ihminen" (exän suusta, puoli vuotta ennen hänen naimisiin menoaan uuden miehen kanssa ja itse sinkku edelleen)

Kyllä on kaikki tuon tyyppiset "laastaria haavoille"- kommentit fiksujen ihmisten aliarviointia, ärsyttää...(no, on se vähän huvittavaakin)

• Eksentrinen"
        silverfire kirjoitti:

"Löydät varmasti jonkun todella kivan ihmisen kun olet niin ihana ihminen" (exän suusta, puoli vuotta ennen hänen naimisiin menoaan uuden miehen kanssa ja itse sinkku edelleen)

Kyllä on kaikki tuon tyyppiset "laastaria haavoille"- kommentit fiksujen ihmisten aliarviointia, ärsyttää...(no, on se vähän huvittavaakin)

Kenties hyvä, että on ex...kommentti tosiaan kuulostaa toisen aliarvioimiselta, sama jos olisi todennut " voi sinua reppanaa".

• kemisti oon

Hah, kemiat tosiaan. On jääny useimmilta naisilta kemiat lukematta.

• ygjfjdeq

"Ei mun tarvitse perustella"

Siinä yksi joka on alkanut tympimään. Se on ärsyttävää silloin kun nainen ei halua ensi treffejen jälkeen perustella miksei ole kiinnostunut tapaamaan uudestaan.
      Mutta vielä ärsyttävämpää on kun sen kuulee puolen vuoden tapailun jälkeen kun nainen haluaa lopettaa suhteen.

Naiset tuntuvat kuvitelevan että heillä on oikeus tehdä mitä tahansa eikä heidän tarvitse perustella koskaan yhtikäs mitään. Ihan mieletöntä itsekeskeisyyttä.

• realismus

Anna vinkkejä, millaiset perustelut olisivat kivoja?

• Ah va
        realismus kirjoitti:

"Olet liian vahva minulle."

• totuus esiin
        realismus kirjoitti:

Ei niitä perusteluita pidä valita sen mukaan, mikä kuulostaa kivalta, vaan rehellisesti. Eli ei tarvita mitään vinkkejä. Jokainen pakkien antaja tai suhteen lopettaja kyllä tietää oman valintansa syyt. Se on loukkaavaa ja ylimielistä, ettei niitä suostu kertomaan sille jätetylle osapuolelle.

• ygjfjdeq
        realismus kirjoitti:

Totuus olisi kiva. Mikä se totuus sitten onkin. On se sitten että "Sinulla on vääränmuotoinen nenä", tai "Etsin pelkkää seksiseuraa, vaikutat liian oikeasti kiinnostuneelta", tai "Olen tässä tapaillut yhtä toista ja valitsin nyt hänet", tai "Olet liian avoin, kiihotun vain mystisistä miehistä, tai "Pukeudut väärällä tavalla", tai "Et vitsaile tarpeeksi" tai...

Ei totuuden sanomisen pitäisi olla niin vaikeaa.

• ygjfjdeq
        ygjfjdeq kirjoitti:

Totuus olisi kiva. Mikä se totuus sitten onkin. On se sitten että "Sinulla on vääränmuotoinen nenä", tai "Etsin pelkkää seksiseuraa, vaikutat liian oikeasti kiinnostuneelta", tai "Olen tässä tapaillut yhtä toista ja valitsin nyt hänet", tai "Olet liian avoin, kiihotun vain mystisistä miehistä, tai "Pukeudut väärällä tavalla", tai "Et vitsaile tarpeeksi" tai...

Niin ja jos miehellä on asiasta lisäkysymyksiä, niin olisi kohteliasta vastata niihinkin. Esim tuossa: ""Olen tässä tapaillut yhtä toista ja valitsin nyt hänet"-tapauksessa mies varmaan haluaa tietää miksi valitsit sen toisen hänen sijaan.

Siihen pitäisi pystyä vastaamaan.
        Jos kerran pystyy perustelemaan sen valinnan itselleen, niin ei pistäisi olla vaikeaa perustella sitä myös toiselle.

• realismus
        ygjfjdeq kirjoitti:

Toisen loukkaaminen on vaikeaa sekä epäkohteliasat, eikä sitä pitäisi tehdä kuin kusipäille. Siksi pienet valkoiset valheet ovat suorastaan hyvää käytöstä tietyissä tilanteissa.

• Mitenkäs suoraan
        ygjfjdeq kirjoitti:

Niin ja jos miehellä on asiasta lisäkysymyksiä, niin olisi kohteliasta vastata niihinkin. Esim tuossa: ""Olen tässä tapaillut yhtä toista ja valitsin nyt hänet"-tapauksessa mies varmaan haluaa tietää miksi valitsit sen toisen hänen sijaan.

Siihen pitäisi pystyä vastaamaan.
        Jos kerran pystyy perustelemaan sen valinnan itselleen, niin ei pistäisi olla vaikeaa perustella sitä myös toiselle.

itse perustelet, jos toisin päin käy? Vai onko nainen koskaan pyytänyt perusteluja?

• 123456998

- "jokos olet jo löytänyt jonkun"
      - "miten tuollainen mies voi olla sinkku?"

• huu0230ååååå

Noiden toteamusten ärsyttävyys riippuu niiden esittäjästä. Jos hän on varattu, sitä tulee melkeinpä hyvälle mielelle, mutta jos sinkku niin en yllättyisi vaikka hän tarjoilisi vierailleen risiiniöljyllä terästettyä kahvia.

Omalle kohdalle sattuneet vittumaisimmat kommentit ovat:

-Sinusta tulee vielä hyvä mies jollekin (muttei minulle, ehe ehe)
        -Olet äärettömän mukava mies (tämä verkkotreffeillä ennen tapaamista; aina kun nainen alkaa kehua sinua odottamatta, se tarkoittaa tiedossa olevan huonoja uutisia.)

• näitähän riittää

- koti-illat
      - huumorintajuinen
      - kemiat
      - nallekarhu
      - tässä jo vähän aikaa sinkkuiltuani...
      - en etsi kynnysmattoa
      - en halua ryhtyä äidiksesi
      - iloinen, positiivinen
      - en vastaa kuvattomille
      - tositarkoituksella muttei hampaat irvessä

• Eksentrinen"

Ja miesten kommentit profiileiden teksteissä "en etsi mitään". Muuten vaan kun oli joutoaikaa eikä mitään tekemistä, tuli laadittua profiili:-)

• wevwef
        Eksentrinen" kirjoitti:

Ja miesten kommentit profiileiden teksteissä "en etsi mitään". Muuten vaan kun oli joutoaikaa eikä mitään tekemistä, tuli laadittua profiili:-)

Naisilla myös näkee usein noita "en etsi mitään" profiileja. :P

• -------
        Eksentrinen" kirjoitti:

Tuo on hyvä taktiikka, sillä naisia kuvottaa miehet jotka etsii naista. Miehen pitää olla aina vähän välinpitämätön ja deittiprofiilissakin korostaa sitä, että ei sitten vois vähempää kiinnostaa. Varmin tapa saada naisen kiinnostus.

• 13 + 5

"Nallekarhumainen"

Tulee mieleen joku pikkutytön peholeluobsessio.

"Olen vahva nainen"

Lue: todennäköisesti hyvin vittumainen tapaus, jolla on on tapa yrittää pompottaa muita ihmisiä.

• Eksentrinen"

Ihmeen usein miehet käyttävät itsestään ilmaisua "nallekarhu". Kuulostaa muuten naisenkin korviin suht' imelältä, tulee mieleen sellainen veltto ja saamaton nahjus, yhdenlainen pehmolelu.
        Nainen aika usein tarkoittaa mainitsemallasi ilmaisulla ettei ole pompoteltavissa, että omaa omat mielipiteet ja että pärjää elämässä. Ei siis v-mainen niinkuin mies asian tulkitsee. Tässä hyvä esimerkki siitä miten niitä väärinkäsityksiä miehen ja naisen välillä tulee kun ei malteta keskustella ja "etsiä" sitä yhteistä kieltä; helpompaa on päättää, että oma tulkinta asiasta on juuri se oikea:)

• karhunalle
        Eksentrinen" kirjoitti:

Ihmeen usein miehet käyttävät itsestään ilmaisua "nallekarhu". Kuulostaa muuten naisenkin korviin suht' imelältä, tulee mieleen sellainen veltto ja saamaton nahjus, yhdenlainen pehmolelu.
        Nainen aika usein tarkoittaa mainitsemallasi ilmaisulla ettei ole pompoteltavissa, että omaa omat mielipiteet ja että pärjää elämässä. Ei siis v-mainen niinkuin mies asian tulkitsee. Tässä hyvä esimerkki siitä miten niitä väärinkäsityksiä miehen ja naisen välillä tulee kun ei malteta keskustella ja "etsiä" sitä yhteistä kieltä; helpompaa on päättää, että oma tulkinta asiasta on juuri se oikea:)

"miehet käyttävät itsestään ilmaisua "nallekarhu". "

Termi viittaa varmaan siihen että mies on punttisalilla käynnin johdosta kohtuu kunnossa mutta on päässyt kertymään vähän mahaa (kuten itsellänikin). Naisilla samaa tarkoittaa pyöreä tai muotoja omaava...

• Etelän hetelmä
        Eksentrinen" kirjoitti:

"Nainen aika usein tarkoittaa mainitsemallasi ilmaisulla ettei ole pompoteltavissa, että omaa omat mielipiteet ja että pärjää elämässä. Ei siis v-mainen niinkuin mies asian tulkitsee. Tässä hyvä esimerkki siitä miten niitä väärinkäsityksiä miehen ja naisen välillä tulee kun ei malteta keskustella ja "etsiä" sitä yhteistä kieltä; helpompaa on päättää, että oma tulkinta asiasta on juuri se oikea:) "

Joskus se ilmaisu on täysin käsitettävissä ja moiset ajatukset että "olen vahva nainen" kertoo yleensä naisen turhan suuresta egosta niihin todellisiin kykyihin ja ominaisuuksiin nähden = suomeksi vittumainen.

Tuo loppuun heittämäsi oletus että kyse on kommunikaatio-ongelmista on juuri sellaista naisten diipadaapaa kun nainen itse ei osaa kommunikoida eikä tajua miten esimerkiksi "olen vahva nainen" voi vaikuttaa hemmetin typerältä eikä pelkästään vaikuta vaan sitä onkin ihan todellisuudessa.

Ihanko "omaa omat mielipiteet, ei ole pompoteltavissa ja pärjää elämässä", no voi ihme, onpa siinä "vahva" ihminen ;D

Kuulosta ihan normaalilta ihmisyydeltä, ei sitä tarvitse erityisesti korostaa paitsi tietysti jos on tarvetta egon vahvistukselle.

• 4+5
        Etelän hetelmä kirjoitti:

"Nainen aika usein tarkoittaa mainitsemallasi ilmaisulla ettei ole pompoteltavissa, että omaa omat mielipiteet ja että pärjää elämässä. Ei siis v-mainen niinkuin mies asian tulkitsee. Tässä hyvä esimerkki siitä miten niitä väärinkäsityksiä miehen ja naisen välillä tulee kun ei malteta keskustella ja "etsiä" sitä yhteistä kieltä; helpompaa on päättää, että oma tulkinta asiasta on juuri se oikea:) "

Joskus se ilmaisu on täysin käsitettävissä ja moiset ajatukset että "olen vahva nainen" kertoo yleensä naisen turhan suuresta egosta niihin todellisiin kykyihin ja ominaisuuksiin nähden = suomeksi vittumainen.

Tuo loppuun heittämäsi oletus että kyse on kommunikaatio-ongelmista on juuri sellaista naisten diipadaapaa kun nainen itse ei osaa kommunikoida eikä tajua miten esimerkiksi "olen vahva nainen" voi vaikuttaa hemmetin typerältä eikä pelkästään vaikuta vaan sitä onkin ihan todellisuudessa.

Ihanko "omaa omat mielipiteet, ei ole pompoteltavissa ja pärjää elämässä", no voi ihme, onpa siinä "vahva" ihminen ;D

Kuulosta ihan normaalilta ihmisyydeltä, ei sitä tarvitse erityisesti korostaa paitsi tietysti jos on tarvetta egon vahvistukselle.

Paitsi että on paljon ihmisiä jotka todellakin ovat helposti pompoteltavissa. Nämä ovat usein ihmisiä, jotka eivät osaa sanoa ei.

Niiden omien mielipiteidenkin kanssa on monilla vähän niin ja näin. Tuntuu että omilla aivoillaan ajattelevia on ihmisistä vähemmistö.

Puhun nyt siis molemmista sukupuolista ihan yhtä lailla.

Eri asia on sitten pitääkö niitä erikseen (etukäteen) mainta. Voihan ne osoittaa käyttäytymisellään. Mutta ehkä se on toisaalta miehen hyvä tietää ajoissa, ettei sitten tule suurena yllätyksenä. :)

• Eksentrinen"
        Etelän hetelmä kirjoitti:

Taitaa herralla olla ongelmia naisten kanssa:-) Siihen auttaa aika usein se kun menee peilin eteen vähäks aikaa tutkiskelemaan, niitä v-moisia ominaisuuksia kun löytyy miehistäkin=)

• 1 + 2 + 3 + 4
        Eksentrinen" kirjoitti:

Taitaa herralla olla ongelmia naisten kanssa:-) Siihen auttaa aika usein se kun menee peilin eteen vähäks aikaa tutkiskelemaan, niitä v-moisia ominaisuuksia kun löytyy miehistäkin=)

Sit tässä tämmönen hyvä elävä esimerkki.

Kun avataan esim. keskusteluketju mistä tahansa naisiin liittyvästä asiasta, johon voi liittyä negatiivisia mielipiteitä, jonkun itsetunto ei kestä niitä kommentteja vaan heitetään tällaista.

• neitsytpohtia

Miksei naiset ikinä lähe mun kaa treffeille

• hanska4

"Kavereita ei ole koskaan liikaa".

• dassadaa

- Tyttöjen ilta, tyttöjen juttu, yleensäkin kaikki tytöttelyt
      - Vahva nainen
      - Kouluttaa mies mieleisekseen

• rumaksikin haukuttu

kauniiksikin kehuttu

• ne ON rumia

#Tavalline suomalainen mies# ======> sosiaalisesti kömpelö, makkaraa ja kaljaa kulttuuriksi luuleva sohvaperuna joka ei viisipiikkistä kampaa kummempaa ehostusta tarvitse.

• 20 w tyttönen
        ne ON rumia kirjoitti:

#Tavalline suomalainen mies# ======> sosiaalisesti kömpelö, makkaraa ja kaljaa kulttuuriksi luuleva sohvaperuna joka ei viisipiikkistä kampaa kummempaa ehostusta tarvitse.

ei kaikki miehet ole sohvaperunoita. Joskus saa ja kannattaakin laiskotella mutta täytyy myös liikkuakin säännöllisesti.

• marc_o1982

No treffeillä on kyllä tullut melko paljon aina jaksoittain käytyä tässä viimeisen 10 vuoden aikana ja muutamat lauseet ja ilmaisut ovat kyllä alkaneet saada aina välillä jo melko negatiivisia reaktioita minussa aikaan.

1. "En tiedä, ihan sama, päätä sinä"
      Toki tuota sietää aina jonkin verran ja hyvähän se onkin että näin miehenä saa päättää joistakin asioista ihan yksinkin treffeille mennessä, niiden aikana tai niiden jälkeen, mutta tuo on ärsyttävää kun sen saa vastaukseksi melkeinpä mihin tahansa kysymykseen.

2. "aha, ok, mm, joo"
      Erittäin lyhyet vastaukset kysymyksiin joista olisi voinut keskustella vaikka koko treffienkin ajan. Toki tässä vaiheessa sitä miehenä huomaa ettei kyseinen nainen ehkä ole muutenkaan sitä tyyppiä jonka kanssa olisi miellyttävä jutella pitkäänkin.

3. "Pitäisi löytää jo jotain vähän vakavampaakin"
      Ihan hyvähän se toki on että nainen on päättänyt viimeinkin sitoutua, mutta miksi ihmeessä tuoda asia niin suoraan esiin jo ekoilla treffeillä tai jopa ennen niitä? Miehelle se asettaa heti todella kovat paineet, varsinkin jos mies ei vielä ihan yksien treffien jälkeen ole varma siitä mitä haluaa naisen kanssa. Toki tuolla lauseella on myös se kaiku että se antaa ymmärtää naisen olleet aiemmin useissakin lyhyissä suhteissa, jopa pelkissä seksisuhteissakin, mutta sellainen ei enää tämän miehen kansa sovikaan.

• Sitä se on

"Pitäisi löytää jo jotain vähän vakavampaakin"

= tahdon että alistut kynnysmatokseni ja saan päättää yksin, ketä yhteisessä asunnossamme käy. Sinun kaverisi eivät saa enää tulla viettämään lautapeli-iltoja meille ja jos itse menet peli-iltoihin muualle niin pillua ei tipu kahteen kuukauteen.
        Haluan puolet omaisuudestasi hallintaani heti.

• dvswbq

Tuli mieleen vielä yksi:

"Miesten on saatava olla miehiä"

Kyllähän tuo miehekkyys mainittiin jo aikaisemmin, mutta erityisen hämmentävä se on mielestäni tällaisessa yhteydessä kun puhutaan niin kuin nykyään olisi jotenkin vaikeaa käyttäytyä kuin tosi mies.

Siis mitä se miehekkyys taas tarkoittikaan? Eikö se tarkoittanut samaa kuin mies joka on suora ja rehellinen, luotettava,, rauhallinen, omien mielipiteiden takana itsevarmasti pysyvä jne...

Miten ihmeessä muka olisi jotenkin vaikeampaa olla tuollainen mies nykyään, kuin ennenkään?

Se että naiset kuten Rihanna tapaavat sanoa tätä että miesten on saatava olla miehiä, kertoo aika paljon siitä mitä sillä miehekkyydellä oikeasti tarkoitetaan.

Käytännössä tuota hokemaa käyttää naiset jotka haluavat alistua miehelleen, siksi he pitävät entis aikojen miehiä jotenkin miehekkäämpinä, koska siihen aikaan mies oli perheen pää ja nainen oli ikään kuin alistetussa asemassa.

Sitten nämä samaiset naiset etsivät itselleen jotain paha poika tyyppistä miestä, koska sellaiset miehet alistavat naisia. Yleensä nämä miehet sitten myös pahoinpitelevät sen naisen tai muuten vain pettävät.

Se mitä nämä naiset eivät tunnu tajuavan on, että ennen vanhaankin oli olemassa kilttejä miehiä ihan samalla tavalla kuin nykyäänkin. He ottivat perheen pää roolin, koska se oli siihen aikaan se normi. Myös naiset ottivat sen ns. alistetun roolin ihan itse, ei heitä siihen rooliin pakotettu tai mitenkään alistettu.
      Myös nykyajan kiltti mies ottaisi sen perheen pää roolin, jos siitä yhteisesti sovittaisiin. Mutta kun nykyajan naiset eivät halua ns alistua vapaaehtoisesti. He haluavat että mies alistaa heidät siihen rooliin jossa he haluavat olla. Siksi he etsivät itselleen jotain pahaa poikaa.

• joobax

Mitä helv*ttiä sää oikeen sönkkäät???

"Mutta kun nykyajan naiset eivät halua ns alistua vapaaehtoisesti. He haluavat että mies alistaa heidät siihen rooliin jossa he haluavat olla."

Valtaosa IHMISISTÄ ei halua olla alistettuja. Se koskee sekä miehiä että naisia. Aina löytyy poikkeuksia, mutta se on se marginaaliporukka.

• suomihuora=15nussima

Baareista en ole sitä oikeaa löytänyt = (olen nussituttanut itseäni baarisonneilla ja NYT tarvitse aisurin)

Takana pitkä/useita parisuhde ja nyt aika etsiä se oikea = (nainen kuuluu korkkaajalleen, mutta etsin nyt tarpeeksi tyhmää aisuria)

• uiiuhujiu

Pari lisää
        parempi yksin kuin huonossa suhteessa(Varastaneet tämän Lola Wallinkoskelta)
        ja Marilyn Monroe sitaatti profiilissa

• ......

"juoksunsa juossut" = nussinut yli puolta kaupungin miehistä
      "nähnyt elämää" = nussinut yli puolta kaupungin miehistä ja lisäksi lukuisia gigoloita ulkomaanreissuilla
      "rauhoittua" = nyt nussittuani yli puolta kaupungin miehistä ja lisäksi lukuisia gigoloita ulkomaanreissuilla, haluaisin ihanan oman YT-mieheni palvomaan itseäni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      164
      3583
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      53
      2040
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1098
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1034
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe