nosiis mitat ovat nyt nämä: 168cm/49kg
haluaisin painaa 40-42kg toukokuussa. eli noin 9kg painon pudotus
Aion paastota/syödä max. 250kcl per pv. mutta paastoaminen voi tuottaa hankaluuksia koska meikäläiset vahtii mun syömisiäni.
lenkkeilen ajan pyörällä ja jumppaan kotona omassa huoneessani.
mitäs luulette kuinka nopeasti painoa alkaa putoamaan? vai meneekö kehoni säästöliekille? mutta tosiaan 2kk aikaa laihduttaa :)
kertokaa toki omia kokemuksianne.
paasto n. 10vk ??
4
<50
Vastaukset
- VP?
Kysy mielummin kuinka sairaaksi tulet.
terv. Veijo
http://lchf3356.blogit.fi/lchf-ruokavalion-terveydellisia-vaikutuksia/terveydeksesi/ - VP?
Jos liikut runsaasti ja syöt niukasti, poltat lähinnä lihaksiasi. Myös VHH-ruokavaliolla käy näin, kun ei saada tarpeeksi hiilihydraatteja ruokavaliosta: lihakset lähtee, turpea ulkomuoto jää. Karppaajat eivät myöskään harrasta liikuntaa.
Syö monipuolisesti ja harrasta liikuntaa erit. intervalli-harjoittelua. Tämä on tehokkain keho rasvan polttamiseen.
http://www.fit.fi/kayttajat/timo-haikarainen/tehoa-rasvanpolttoon-intervalleista - VP?
Ku sipäinen VP?:n kopio.
Hoida lääkityksesi!
Kysyjä on alle normaalipainon ja on pelkästään yrittämässä hankkia itselleen syöntihäiriön jota taas LCHF ruokavaliolla ei pysty saamaan. Saat kaikki vitamiinit ja mineraalit joita kehosi tarvitsee.- VP?
VHH-ruokavaliolla ei saada riittävästä vitamiineja, vaan ne otetaan purkista.
Syömishäiriötä ei "hankita", vaan siihen sairastutaan ja se voi tapahtua myös VHH-/LCHF-ruokavaliolla. Itse asiassa VHH-ruokavalio vaikuttaa jo syömishäiriöltä, kun pakonomaisesti täytyy vältellä tiettyjä ruoka-aineita ja syödä rajoittuneesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321