Baronan "työpaikat"

Huijaako Barona?

Baronalla on lähes koko ajan olevinaan vapaita työpaikkoja, mutta luulen ettei niitä työpaikkoja todellisuudessa ole olemassakaan. Yhden ainoan kerran olen käynyt siellä haastattelussa ja sen jälkeen annettiin hymyssä suin ymmärtää että töitä olisi tarjolla, mutta mitään ei sen jälkeen kuulunut. Ja vaikka tiedustelin puhelimitse myöhemmin kymmeniä kertoja, niin erittäin nihkeästi suostuivat edes vastaamaan puhelimessa esitettyihin kysymyksiin. Minkäslaisia kokemuksia muilla on firmasta?

2

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on huonompiakin.

Oma kokemukseni baronasta! Hain erästä työpaikkaa jonka sopimus piti olla ainakin 12kk noh sainkin hakemani työpaikan ja sain olla kyseisessä paikassa 14kk! Kaikki meni oikein ja oli maksettu oikein eikä tarvinnut perään soitella epäselvyyksistä! Mutta kun työsuhde loppui niin soitin ja pyysin työsopimusta niin sitten kun sain sen postista niin työtodistuksestani ja siitä ajasta mitä olin töissä ollut oli pimetetty yli kuukausi! Todistukseen oli merkattu lähes 2kk lyhyempi aika kuin olin ollut oikeasti.

Voi toimia aivan hyvinkin mutta tarkkana saat olla jostain kumman syystä vuokratyöfirmoille sattuu nuita virheitä enempi kuin olisi uskottavaa! Aivan kuin jotkut vuokratyöfirmat tahallaan testais ketä voivat kuzettaa...

Varamiespalvelu tai nykyinen vmp on yksi hel-vetti sielä kuzetetaan ja yritetään huijata lähes joka palkanmaksussa siihen nähden voisin sanoa että barona ja staffpoint ovat varmaan vuokratyöfirmoista sitä parhaimmistoa! Niin ja vielä tuosta varamiespalvelusta ne tuputtaa sulle 2päivän ja viikon pazka hommia ei siis mitään järkevää...

• raksamimmi

Hyvin mahdollista!

Muutama vuosi sitten olin toisessa vuokrafirmassa ja homma toimi ihan hyvin. Sitten siellä henkilö vaihtui. No minä olin isolla työmaalla ja työt jatkuivat omalla painollaan lähes puoli vuotta. Työmaan ruvetessa valmistumaan ilmoittelin uudelle yhdyshenkilölle josko olisi mitään uutta työmaata luvassa. No ei ollut mutta sitten huomasin mol:n sivuilta että hakivat työntekijää paikkaan, mihin minulla oli juuri sopiva ammattitaito. Tivasin sitten ihan henk koht tältä uudelta, että mikäs se paikka siellä mol:n sivuilla sitten on. Aikansa kiemurreltuaan myönsi, ettei mitään paikkaa ole, he vaan kartuttavat "työntekijäpankkia".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      162
      6057
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      57
      4625
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      44
      4390
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      64
      4239
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      68
      2632
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      58
      2099
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1622
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      126
      1459
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      48
      1391
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      34
      1298
    Aihe