Baronalla on lähes koko ajan olevinaan vapaita työpaikkoja, mutta luulen ettei niitä työpaikkoja todellisuudessa ole olemassakaan. Yhden ainoan kerran olen käynyt siellä haastattelussa ja sen jälkeen annettiin hymyssä suin ymmärtää että töitä olisi tarjolla, mutta mitään ei sen jälkeen kuulunut. Ja vaikka tiedustelin puhelimitse myöhemmin kymmeniä kertoja, niin erittäin nihkeästi suostuivat edes vastaamaan puhelimessa esitettyihin kysymyksiin. Minkäslaisia kokemuksia muilla on firmasta?
Baronan "työpaikat"
2
684
Vastaukset
- on huonompiakin.
Oma kokemukseni baronasta! Hain erästä työpaikkaa jonka sopimus piti olla ainakin 12kk noh sainkin hakemani työpaikan ja sain olla kyseisessä paikassa 14kk! Kaikki meni oikein ja oli maksettu oikein eikä tarvinnut perään soitella epäselvyyksistä! Mutta kun työsuhde loppui niin soitin ja pyysin työsopimusta niin sitten kun sain sen postista niin työtodistuksestani ja siitä ajasta mitä olin töissä ollut oli pimetetty yli kuukausi! Todistukseen oli merkattu lähes 2kk lyhyempi aika kuin olin ollut oikeasti.
Voi toimia aivan hyvinkin mutta tarkkana saat olla jostain kumman syystä vuokratyöfirmoille sattuu nuita virheitä enempi kuin olisi uskottavaa! Aivan kuin jotkut vuokratyöfirmat tahallaan testais ketä voivat kuzettaa...
Varamiespalvelu tai nykyinen vmp on yksi hel-vetti sielä kuzetetaan ja yritetään huijata lähes joka palkanmaksussa siihen nähden voisin sanoa että barona ja staffpoint ovat varmaan vuokratyöfirmoista sitä parhaimmistoa! Niin ja vielä tuosta varamiespalvelusta ne tuputtaa sulle 2päivän ja viikon pazka hommia ei siis mitään järkevää... - raksamimmi
Hyvin mahdollista!
Muutama vuosi sitten olin toisessa vuokrafirmassa ja homma toimi ihan hyvin. Sitten siellä henkilö vaihtui. No minä olin isolla työmaalla ja työt jatkuivat omalla painollaan lähes puoli vuotta. Työmaan ruvetessa valmistumaan ilmoittelin uudelle yhdyshenkilölle josko olisi mitään uutta työmaata luvassa. No ei ollut mutta sitten huomasin mol:n sivuilta että hakivat työntekijää paikkaan, mihin minulla oli juuri sopiva ammattitaito. Tivasin sitten ihan henk koht tältä uudelta, että mikäs se paikka siellä mol:n sivuilla sitten on. Aikansa kiemurreltuaan myönsi, ettei mitään paikkaa ole, he vaan kartuttavat "työntekijäpankkia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812080En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k211955- 361569
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361329- 291206
- 931097
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20946Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857