Seksuaalista vetovoimaa vai enemmänkin

..................q.

En tiedä onko tämä oikea palsta, mutta kun on työpaikkaihastumisesta kyse, niin laitan tänne. Mistä voi päätellä/Vai voiko ylipäätään päätelää, että onko kiinnostus vain seksuaalista vai jotain enemmän? Tiedän, että viehätön häntä ja jos tekisin aloitteen, niin saisin siitä yhden illan seikkailun, mutta kun se ei taida itselleni riittää...Miten tässäkin pitäisi toimia?

19

972

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nainen

MIksi oletat, että hän on kiinnostunut vain yhden illan suhteesta? Oletko mies vai nainen?

• okojijjbc

Jos olette samassa työpaikassa, niin varmaan sinulla on jo jonkinlainen käsitys hänen luonteestaan. Harrastaako hän yhden illan juttuja vai onko uskollista sorttia? Miten hän käyttäytyy työpaikan juhlissa esim. pikkujouluissa? Jos hän on pelimies/nainen niin todennäköisesti jäät vain yhden illan jutuksi. Miksi hän luopuisi tavoistaan juuri sinun kohdallasi?

• 100+100

Hän on mitä ilmeisemmin mies? En osaa sanoa, en tiedä miesten tavoista.

• .................q..

Juu siis olen nainen ja hän mies. Ja kieltämättä ei ehkä kaikista uskollisinta sorttia ja sen vuoksi epäilys sen suhteen, että kiinnostus lopahtaa siihen, kun on saanut valloituksensa päätökseen on suuri. Jotenkin sitä vain haluaisi uskoa, että meillä on jotain muutakin kuin toi vetovoima välillämme. Kuvittelen, että hän katsoo välillä niin hellästi ja muutamissa tilanteissa on asettunut puolelleni ihan kuin "suojellakseen": Ja on muutenkin kiinnostunut mitä puhun ja huumori osuu niin yksiin ja taidan olla vaan niin toivottoman ihastuntu...mutta, miten sen sitten voisi selvittää onko toinenkin?

• Työkaunottarelle

Kylläpä tulee mieleen kaunis tummaverikkö
        töistä, kaipaan sinua niin että elämä on ollut
        pitkään pelkästään sinun ajattelemista,
        olen hieman ottanut etäisyyttä sinusta, mutta
        haluaisin kovast tutustua lähemmin.
        Muut töissä vinoilevat jo meistä mutta sen
        jo ymmärtääkin. Toivottavasti toinen
        meistä rohkaistuu ottamaan sen ensi askeleen.

Tässä elämässä vain sinulla
        on merkitystä minulle...

• muukin kiinnostaa?

Älä vielä antaudu "seikkailulle" vaan pyydä sitä vaikka ensin johonkin tapahtumaan, kahvilaan, elokuviin tms. ja katso innostuuko se siitä ja miten käyttäytyy. Jos ei "tavalliset" treffit kiinnosta niin sitten voi olla että haluaa vain kerran kokeilla seksiä..

• Kohtaa todellisuus

Pelkkää seksuaalista vetovoimaa jota suurentelet ihastukseksi ja haluat uskotella miehen pieniläkin eleillä että olisit hänelle muuta kuin työpaikan uusi hoito.

Kyse on siitä sitten haluatko olla se yksi hoito vai et.

Turha kuvitella muuta.

Eräs tuntemani mieshenkilö on juuri tuollainen. Osaa kyllä olla "hellä ja huomaavainen" sekä jaksaa piirittää sekä käydä treffeilläkin, mutta loppujen lopuksi haluaa vain sen yhden kaadon lisää plakkariinsa.

Varmaan viehättävä mies mutta ei juuri sitä uskollisinta sorttia joten käytännössä panee kaikkea mikä liikkuu ja vähän miellyttää.

• .............q......

Nii-i, vaisto sanoo, että taidat olla oikeassa eihän ne pelimiehet muutu..Paska juttu, että menin ihastumaan ja pahasti. Miten siitä ihastumisesta sitten pääsee eroon, jos toinen on noin mukava kun on? Ja ehkä tämä on tyypillistä naiivin naisen ajatusta, että jospa se tällä kertaa olisi tosissaan..?

• todellisuus

Ei kaikki mieshenkilöt ole pelimiehiä, vaikka siltä vaikuttaisikin. Itselläni on ollut "monia" naisia, mutta sen jälkeen kun ihastuin työkaveriini en ole muihin naisiin katsonutkaan. Koko tilanne on silti niin vaikea, etten ole aloitetta edes yrittänyt tehdä. Mut pointti oli se, että ihan hyvin voi tä sun työkaveris olla ihan yhtä ihastunut suhun, vaikka "pelimieheltä" vaikuttaiskin.

• drddrftfyughu

Vaikka olisikin ihan yhtä ihastunut niin ei se paljoa auta kun lentää jo kohta kukasta kukkaan

• ..............q.....

Miksi tilanne on niin vaikea, että et voi aloitetta tehdä? Mikä saa sinut kuvittelemaan, että hän on "erilaisempi" kuin ne muut naiset, joiden kanssa olet ollut? Eli ihan mielenkiinnosta kyselen, että mikä tällä kertaa on "toisin"?

• shyone3

Sinä joka kaipailit tummaverikköä!

Milloin viimeksi olette olleet edes katse etäisyydellä?

Olen itse ihastunut mieheen töissä ja välillä sitä miettii mitä ne katseet työpaikalla meinaavat. :)

• todellisuus

Koska hän on erilainen kuin ne muut naiset. Reippaasti vanhempi.

• jfjflfjlfjlfajfal

Kuinka paljon reippaasti vanhempi?

• todellisuus

Onko sillä nyt niin väliä? Ei 10 enempää, mutta kuitenkin selvästi vanhempi.

• tidoskdsu

Onko tilanne vaikea vain siksi että hän on vanhempi vai? Riippuen tietysti siitä minkä ikäisiä te olette, ei tuo max. 10 vuoden ikäero nurinpäinkään ole mielestäni este.

• jkljkljkljlöjlj

Ei ole väliä..Kunhan kyselin tyyliin "oma lehmä ojassa", mut ei osunut.

• todellisuus
        tidoskdsu kirjoitti:

Onko tilanne vaikea vain siksi että hän on vanhempi vai? Riippuen tietysti siitä minkä ikäisiä te olette, ei tuo max. 10 vuoden ikäero nurinpäinkään ole mielestäni este.

En aloita tähän nyt erittelemään miksi tilanne on vaikea. Se nyt vaan on. Ajattelin että tä ihastus menis ohi pian, mutta tänään kun hänen säteilevän hymyn kohtasin, olin jälleen aivan myyty. Hänessä on jotain sellaista kauneutta, mitä en kenessäkään muussa ole koskaan havainnut. Harmi että taitaa tunteet olla ykspuoliset.

• tidoskdsu
        todellisuus kirjoitti:

En aloita tähän nyt erittelemään miksi tilanne on vaikea. Se nyt vaan on. Ajattelin että tä ihastus menis ohi pian, mutta tänään kun hänen säteilevän hymyn kohtasin, olin jälleen aivan myyty. Hänessä on jotain sellaista kauneutta, mitä en kenessäkään muussa ole koskaan havainnut. Harmi että taitaa tunteet olla ykspuoliset.

Liikoja ei kannata täällä eritelläkään. Tuli vain oma tilanne mieleen juurikin useamman vuoden vanhemman naisen näkövinkkelistä. Jotain outoa on tapahtunut viime aikoina, outoa positiivisella tavalla. Itse tiedän mistä on kyse. Uskon kuitenkin myös omassa tapauksessani tilanteen olevan vaikea monin tavoin, uskon myös vahvasti tunteiden olevan yksipuoliset vaikka vastakaikua haluaisinkin enemmän kuin mitään.

Toivon oman tilanteesi ratkeavan parhain päin, niin kauniisti hänestä kirjoitit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      351
      2133
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      50
      1683
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1343
    4. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1234
    5. 143
      1188
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1161
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      85
      1092
    8. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1067
    9. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1058
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      982
    Aihe