Kumpi on parempi? Voiko pelkkä silkonilevy olla riittävä vai onko parempi laittaa ensin silkonivoidetta ja sitten silikonilevy päälle? Parantaako molempien tuotteiden käyttö tulosta vai riittääkö pelkkä levy? Itse pelkään voiteen kuluvan pois.
Minulla on suht tuore 4 viikon ikäinen leikkausarpi, joka on jo haalistunut jo melko hyvin. Olen aika positiivinen arven kauniin paranemisen suhteen. Onko mitään muita keinoja miten tehostaa arven vaalenemista kesää kohti, jotta kesäkuussa pääsisi käyttämään toppeja ja nauttimaan kesästä?
Vinkit mielummin sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat jo kokeilleet ja havainneet jonkin jutun toimivaksi!
Kiitos auttajalle!
silikonivoide vs.silikonilevy?
1
360
Vastaukset
- Vielä varovaisuutta
Molempia ei tarvitse käyttää. Silikonilevy lienee tehokkaampi ja pitkässä käytössä halvempikin. Silikonivoide kuluu nopeasti pois ja sitä joutuu lisäämään useita kertoja vuorokaudessa, pieni tuubi ei riitä kovin pitkälle. Silikonilevystä leikattua suikaletta voi käyttää viikon verran ja ottaa vain kerran päivässä hetkeksi pois (esimerkiksi suihkussa käynnin ajaksi).
Silikonivoide on ilmeisesti kehitetty näkyville alueille joilla silikonilevyä ei halua käyttää.
Koska leikkauksestasi on vielä noin vähän aikaa mutta arpi on jo vaalentunut, se paranee ilmeisesti iman silikonilevyäkin. Mutta vielä ensi kesänä kannattanee suojata arpea auringonvalolta ettei se tummu (omakohtaisia huonoja kokemuksia). Arpikudos on pitkään herkkä auringonvalon UV-säteilylle. Ensi vuonna kesällä arpi sietänee jo aurinkoakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760