petin miestäni 5 miehen kanssa

vaimo27v

Olin tyttöjen kanssa laivalla ja ajauduin hyttiin viiden miehen kanssa. Kaksi heistä oli mustia. Kaikki olivat kanssani ja ehkäisyä ei käytetty. Nyt olen raskaana ja en tiedä mitä teen. Ollako kertomatta ja toivoa, ettei lapsi ole musta? Olen ollut vuoden naimisissa enkä halua menettää kilttiä ja kunnolista aviomiestäni:(

34

5103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyihelkutti

Oliko kolo täynnä täytettä kotiin mentäessä

• oikea nainen..

Huh huh..toivottavasti provo ei noin tyhmää voi olla olemassa..oikeesti !!!!

• vaimo27v

Alkoholilla oli osuutta asiaan:( ja toki olen pettänyt miestäni paljon monien miesten kanssa, mutta en yhtäaikaa noin monen!

• ennustan että

Saat raidallisen lapsen.

• en voi muuta sanoa

Olet suorastaan todellinen jakorasia. Hyi, hitto soikoon, teitä nykyajan ihmisiä.

• mullekans2
        ennustan että kirjoitti:

Saat raidallisen lapsen.

Seeprat on kivoja...

• Lapsivapaat

Jos laivalla olette käyneet, kyllä se meno siellä on vailla minkäänlaista mieltä. Ihan oikein kun saisit mustan lapsen, olisi sentään jonkinlainen merkki otsassasi lopun elämää ja vielä lisäksi joudut sen eteen, että pysyty mustan lapsen kasvattamaan täällä olevan rasismin vuoksi. Lapsiahan tuohon on täysin syytön.

Kyllä minä mihenäsi, joka tapauksessa pyytäisin DNA testin ja toivon että itsekin siät pyydät. Valheen kanssa on paha elää, usein se viha kohdistuus iihen onnetomaan lapseen.

Samahan se on nuo perheellisten lapsivapaat, joita vingutaan, niissähän mennään useimmiten ravintolaan, jossa sama viinameno päällä, sitten sitä vierilaanj jonkun huoneessa tai mennään jatkoilel ja sitten kotiin, kyllä saattaa moni lapsi olla aivan toisen miehen kuin luullaan.

• mek

Jos synnytätä lapsen ja sieltä syntyy mulatti niin mieshesio jättää sinut sinne laitokselle saman tien ja aikä tyhmä tauytyy olla jos noin monen miehen kanssa seksiin suostuu eikä syö edes pillereitä ja muista taudeista puhmattakaa ja teet abortin niin kaikkein paras ja kerrot miehellesi niin voi ettiä kunnon naisen itellensä eikä jakorasiaa.

• Avioero parasta...

Kerrot miehellesi ja otat eron.
      Et ole miehesi arvoinen.

• realistic maniac

No olet aivoton Bitch.Toivottavasti et saanut hiv.Miehesi kyllä tajuaa erota kun tummahipiäinen lapsi syntyy.Saat maistaa YH:N arkea.

• Yxneuvo

Mikähän sulle tuli.Sammuitko?Raiskattiinko sut?Mee nyt ihmeessä lääkäriin..

• vaimp27v

Ei minua raiskatttu vaan tykkääm seksistä paljon. Siitä kun saan monelta yhtäaikaa! olla oikea lutka ja mennä hyttiin aivan spermassa ja kotiinkin vielä turpeana ja sekä spermaisena....

• Lopettais jo

Taasko täällä se sekopää provoilija on keksinyt uuden tarinan. Eikös edellinen mennyt jotenkin niin, että: apua, harrastin ryhmäseksiä ja olen nyt raskaana, enkä tiedä kuka on isä.

• minä vaan

Oletko aivan sataprosenttisen varma ettei miehiä ollut kuusi viiden sijaan?

• gghghh

Olisitpa joskus kanssani samalla risteilyllä.

• abor...

Hommaa abortti heti ja lopeta nuo puuhat. Tai jos olet nymfomaani, niin toivottavasti puolisosi on myös. Silloinhan on vakka kantensa valinnut. Muussa tapauksessa kannattaa miettiä, jatkatko avioliittoa, jos olet noin kyltymätön, niin joutuu miehesi aikamoisiin suorituspaineisiin,

• klot54

pakko sanoo et alkuu meinasin mennä tähä provoon. mutta pakko sanoo et jos tää pitäis paikkansa ni tässä vaiheessa löisin, välittämättä että kyseessä on nainen.

• lifemocker

jaaha, trollipeikot on herännt jo kevääseen

• testit1

Provo. Älä tartuta ainakaan tauteja mieheesi. Hiv näkyy vasta kuukausien päästä.

• niin.

Ja tuskin tauteja välttämättä on esim pahimpia, mutta testit ovat tarpeen. Myös papa tai hpv dna jatkossa.

• sssna

Miehen kirjoittama vittuilu tarina... eihän tuo tottakaan.

• exkamu

tottahan se on mä olin samalla risteilyllä ja mä näin kaikki. Olin yläpetissä ja ne jyysti sitä alapetillä suu vaahdossa. Muija huusi kokoajan lisää ja saihan se mutta vielä aamulla roikku sen yhen housunlahkeessa että please vielä kerran. se on ihan pimee sillon kun se on maniassa sitten se itkee masennuksessa miheltään apua. Pitäiskö miehelle kertoa?

• Jälkkäriii

Pääsikö miehes jälkiliukkaille?

Tekispä oma vaimokin noin joskus. Haluaisin olla se viimeinen että sais kunnon liukkaat ;-)

• vaimo27

kyllä.....ihmetteli miksi olen niin märkä....morkkis tuli! Parilla kaverilla noista oli niin paksut ja isot kalut, että oman miehen kalu tuntui pienelle:-( lähden taas laivalle ja varmaan humaltuessa annan miesten käyttää minua lutkana?

• Jälkkärii
        vaimo27 kirjoitti:

kyllä.....ihmetteli miksi olen niin märkä....morkkis tuli! Parilla kaverilla noista oli niin paksut ja isot kalut, että oman miehen kalu tuntui pienelle:-( lähden taas laivalle ja varmaan humaltuessa annan miesten käyttää minua lutkana?

Ihanaa, ilmoita millon niin tulen viimeisenä sinuun. Sillon saa parhaat luistot ;-)

Se lotina on mageen kuullosta.....

Pusi, pusi ja minä myös nuolen ;-)

• Nvermnd

Jokaisella naisella on tällaisia fantasioita, kun nai ukkoaan.Miksi pitäisi kokea livenä, kun saa kuvittelulla jo hyvät orkut.
      Itse en ole koskaan rakastellut puolisoni, vaan aina ffantasiaolennon kanssa.

• Dreaaaaaam

Kuulostaa unelmalta päiväunena :)

• rakkauden kaipuu

Rakkaus on hvyin rakastettavaa, varsinkin silloin kun lutka saa tavaransa täyteen siemennestettä.
      Ei olisi pahitteeksi, vaikka pantaisiin myös anukseen.

• fdsvcxfdsfdsvcx

Suosittelen juomaan 3 litraa lasinpesunestettä välittömästi. Sen on todettu vaihtavan lapsen väriä.

• ryhrhjrgh

Jos on totta tuo juttu niin.... AIKA OKSETTAVA TYYPPI TÄMÄ KYSEINEN NEITOKAINEN ON....

• kiimaliima

Haloo ihmiset....olisko fantasiaa?? Itsellä ainakin samanlaista haaveilua......

• ufhuibewuybfgyvfvgyvduyo

Mun exvaimo petti mua 45 eri miehen kanssa meidän 3 avioliittovuoden aikana.Naiset saa miestä koko ajan tottakai ne myös pettää koko ajan.Kaikki mun miespuoliset kaverit kertonu kuinka niiden muijat pettäny monien eri miesten kanssa.nainen saa 500 vastausta tinderissä jos hakee seuraa.Itse en viitsi enää olla naisten kanssa,ne on niin vastenmielistä porukkaa.Varsinkin näin nettiaikana niiden se seuransaanti on ihan uskomatonta,miestä menee sisään ja ulos ku autoja rantatunnelissa.

• sannako46

Minäkin petin miestäni laivareissulla, kaksi kaverusta ja vain toinen sai.

• näitvainunta

ja lopuksi heräsit yksin punkasta ja tajusit sen olleen vain sidukkakänniunelmaa. Että taas jäit ilman.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe