viikonlopputyöt

kyllästynyt

Raivostuttaa...olen osa-aikainen työntekijä kaupassa,ja lain mukaan minulle ei tarvitse antaa kuin 6 viikonloppua vapaaksi VUODESSA,no,näinhän pomo sitten tekee..loputtomasta anelustani,pyynnöistäni(suullisesti ja kirjallisesti) ei välitetä tippaakaan. Olen siis joka p******n viikonloppu aamu kuudesta asti töissä,ja en edes hyödy näistä viikonloppu töistä rahallisesti,sillä esim lauantai lisiä maksetaan vasta kello 13 jälkeen,jolloin minä jo yleensä pääsenkin jo kotiin..HELVETTI! Ja meillä on kuitenkin sen verran porukkaa,että viikonloppuvapaita voisi aivan hyvin "kierrättää",mutta jotkut kokopäiväiset ym eivät joudu ikinä tekemään viikonloppuja,vaikka kuulemma sopimus ei olisi este..ja koska opiskelen samalla,voitte kuvitella kuinka raskasta on olla 7 pv viikossa "menossa",ei kyllä tarvitse koskaan haaveila että pääsisi leffaan,tapaisi ystäviä,voisi tehdä jotain ihanaa avomiehen kanssa ym..Kun saisi viikonloppuisin edes 2iltavuoroja joskus,ettei tarttisi joka päivä nousta ennen kukonlaulua...hooh...

9

4168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valivali...

kun asiat vois olla huonomminki. Ite tein viikonloppuja niin, että työvuorot meni ilta-aamu-aamu...nuku siinä sitte saatikka jotai muuta.

• yks monista

...kun minä olen ollut jo vuosia työttömänä enkä jaksa enää ruikuttaa ku ei töitä asuinpaikkakunnaltani saa/löydä/ei ole tarjolla.

• starving marvin

en jaksa valittaa työttömyydestä kun mulla ei ole edes ruokaa eikä kattoa pään päällä! älkää te suomalaiset työttömät olko niin nirsoja kitisijöitä!

• tamperetar

Minulla ei ole ollut töitä moneen vuoteen. Olisi mukavaa kun olisi edes jotan hommia mistä palkkansa saa ja työajat saisivat olla mitkä tahansa. Kaikki kävis.

• Janina
        starving marvin kirjoitti:

en jaksa valittaa työttömyydestä kun mulla ei ole edes ruokaa eikä kattoa pään päällä! älkää te suomalaiset työttömät olko niin nirsoja kitisijöitä!

Noh ehkä se on sulle sitten ihan oikein,
        ETTÄ SULLA ei ole kämppää eikä ruokaa, jos puhut noin ala-arvoisesti työttömistä.
        Ja todellisuus on kuitenkin aivan toinen,
        joka työpaikasta saa taistella ja osa-aikatöistä myös opiskelijoiden kanssa.
        EN voi vaan ymmärtää mistä on lähtenyt täysin harha käsitys, että on työttämän OMA VIKA, kun EI SAA DUUNIA HELVETTI.
        Meitä työttömiä EI SAA YLEISTÄÄ EIKÄ MYÖSKÄÄN SYYLLISTÄÄ SIITÄ; ETTÄ OLEMME /HAEMME DUUNIA!!!!
        HELVETIN DUUNARIT JA KAIKKI MUUT SYYLLISTÄJÄT painukaa maasta pois!!!

Ja jos sulla ei ole tietoa sosiaalitoimistosta, ruoka-avusta ja eri paikoista, josta voi hakea apua asunnottomuuteen ja ruoka-avun tarvintaan, niin voi voi ota selvää!!!!

• ymmärrän

Vastaajien kommenteista päätellen kaikkien täytyisi kärsiä tasan yhtä paljon ennenkuin oltaisiin tyytyväisiä. Kaikilla menisi siis yhtä huonosti! Sekö olisi hyvä asia?? Kysympä vaan...

• SSI

Mulla oli aivan samanlainen tilanne koko viime kevään. Kävin koulua, pari iltaa viikossa töitä ja viikonloput aina myös. Se oli todella kauheaa aikaa.

Koulunkäynti ei todellakaan ole mitään helppoa. Siinä on hommia, esitelmiä, projekteja, kokeita, seminaareja yms. koko ajan. Samalla pitäisi olla töissä ja hoitaa koiraa ja kotia.

Minä en jaksanut ja nyt kun koulu taas alkaa, elelen köyhempänä, mutta ah niin onnellisena ilman töitä.

Ja kaikille tähän ketjuun vastanneille idiooteille. Hankkikaa sitä työtä älkääkä haukkuko toisia, jotka todella raatavat elämänsä eteen. Kaikille on varmasti töitä tarjolla. Menkää kaupan kassalle, siivoamaan, ihan mitä vaan. Turhaa ruikutusta, jos ei muka tässä maassa töitä ole!

• Timberlake

Ole onnellinen siitä, että sinulla on herrajumala
      työpaikka.
      Sinunlaisellekin turhalle valittajan paikalle olisi kyllä tulijoita.

Ja mitä tulee siihen, että opiskelet ja että teet koko ajan töitä.
      Voi herrajumala, puhu pomosi kanssa ihme pomo, jos ei kuuntele alaisiaan ja luulisi että saisit työvuorojasi vaihdettua, sehän on vain järjestelykysymys.
      Ja jos työ ei muuten innosta niin etsi uusi, sinunlaisia opiskelijoita palkataan innokkaasti, kun teille ei edes tarvitse maksaa paljon...
      Kyrsiintynyt

• kasher

Etsi toinen paikka. Käytä siihen hieman energiaa, luulen että sinulle löytyy kuitenkin hommia. Jätä ko. työpaikka, jos työvuorot ei järjesty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2293
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      850
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      821
    8. 36
      776
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      775
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe