Yhteydenpito

Jonezoer

Hei ! Olen kaukosuhteessa naisen kanssa, jonka tapasin loma reissulla ja vietettiin aikaa noin 2 viikkoa yhdessä eli hyvin lyhyt aika. mutta vaihdettiin kuitenkin yhteystietoja ja vitsillä kiusasin häntä että koska tulee Suomeen ja olisi nyt sitten tulossakin kesällä. Lomalla oli kyllä kivaa yhdessä ja melkeinpä omaan mieleen unelma tyttö itselleni vaikkakin vanhempi, mutta se ei itselleni suuri ongelma ole.

Ongelma ja mikä tässä mietityttää on että hän on köyhempi huomattavastikkin ja sitten yksi asia mistä en saa selvää että hän haluaisi ähdä joka ilta web kameran välityksellä, mutta silloin tällöin hän itse jättää tulematta eikä laita mitään viestiä eikä soita ettei nyt pääse näkemään., meillä on tietty aika miloin ollaan yleensä nähty.

Pidä lapsellisena että osottaisin mieltäni pitämättä yhteyttä x päivää tai mitään vastaavaa, mutta olen tainnut asiasta kyllä jo sanoa että en tykkää ku on sovittu että nähdään ja et ilmoita mitään... koska tietty alkoia miettimään että onko kaikki kunnossa monena ekana kertana...

Kieli muuri tuntuu isolta monesti, naisen englanti on yleisesti ottaen heikko, mutta se ei voisi olla parempi siihen nähden, että täysin itse oppinut ja alle vuoden tainnut vasta opiskella, mutta tässä tulee myöskin juuri ongelma että en saa edes kritiikkiä välitettyä, koska hän ei ymmärä kaikkea edes kirjoittamalla...

Toivottaman tuntuinnen suhde periaattessa kun olen ilmeisesti itse hieman epävarma hänestä ja hänen motiiveista ja itsestänikin, mutta elämäni ihanimmat 2 viikoa... Joku toinen varmasti ymmärtää jos on kokenu samaa...

Haluaisin kuulla mielipiteitä... Kiitos !

4

286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonezoer

      Menee niin hermot ku nytki tuntu että pakko soittaa että onko kunnossa ku ei mitään kuulu ja ihan pirteänä vastaa ja ku koitan kysyä miksei tullu eilen ku ite vielä halus nähdä eilen niin en vittu saanu mitään selvää mitä koittaa sanoa vaikka kuinka monesti kysyn... Ei tästä taida vain oikeasti tulla mitään... vittu

    • Sakura

      Minun mielestä sinun kannattaisi tavata hänet uudelleen ja selvittää asiat ihan kasvotusten. Tämä on toki vain minun mielipiteeni, mutta tämä nainen voi ihan hyvinkin olla kanssasi tosissaan vaikka jättääkin joskus tulematta webcamiin. Voisit jotenkin yrittää saada hänet ymmärtämään, että se häiritsee sinua ettei hän ilmoita jos ei pääsekkään tulemaan.:) Onnea !

    • buahhahahaaa

      Ja taas yhtä surkimusta vedätetään. Siis koulutetut japskit ja kiinalaiset on ihan ok,
      mutta funtsi nyt itsekin vähän, jos muija tulee jostain kaakkois-aasiasta, mitä skeidaa sieltä tulee.

    • late trans

      googlen kääntäjä on oiva keino saada itsensä ymärretyksi. Kun kääntelee edestakaisin kieleltä toiselle.
      eli kirjoitat ensin suomeksi ja käännät haluamallesi kielelle, ja sitten käännät sen käännöksen vielä suomelle. Jos se vastaa tarkoitustasi, käytä. Suosi lyhyitä lauseita, ja tiivistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe