Kevytkenkäiset naiset

18+14

Se on "hienoa", että naiset ovat ottaneet itselleen miehen aseman tässä yliseksuaalisessa ja liberaalissa yhteiskunnassa, kärkeästi ilmaistuna "Pannaan kaikkea mikä liikkuu, minä olen nainen seksuaalisine tarpeineen". Miehetkään eivät joudu olemaan ilman, kysyntä ja tarjonta kohtaavat.

Tuli viikonloppuna todistettua sitä seksisekoilua taas, kun seurasin miten nuoret naiset antavat miesten hipelöidä ja suudella avoimesti itseään, molemmat vahvassa humalassa. Ei siis mitään itsekunnioitusta tai oman arvon tuntoa näillä naisilla, mutta ei se heitä näytä haittaavan. He oikeastaan nauttivat siitä huomiosta, jota saisi vaikka tarja halonen stringeissä, koska seuran tasovaatimukset eivät juottoloissa ole yleensäkään kovin korkealla.
Aamulla kuulee sitten miesten suusta "sain siltä p*llua", "Oliks se hyvä?"...oi että, varmasti jokainen nainen haluaa olla miehen silmissä se "helppo" ja yhdenyönpanon kriteerit täyttävä.Ja nämä kriteerit ovat sitten ihan päinvastaiset kuin tyttöystävää etsittäessä.

Mä nään tän touhun vastenmielisenä,ja yleensä tanssilattialla siirryn pois jos joku tulee edes hipelöimään. Ymmärrän kyllä sen miksi miehet tekee mielellään lähempää tuttavuutta humalaisiin naisiin niin avoimesti ja helposti - te naiset suorastaan janoatte sitä ja se näkyy.

Ja en tässä tuomitse ketään, kaikki eivät ajattele samalla tavalla kuin minä, mutta ihmettelen vaan mitä teidän naisten päässä liikkuu (ja miesten). hohhoijaa, voiko mikään kosketus tai suudelma enää tuntua miltään jos sitäkin tekee jokaisen tuntemattoman ja puolitutun kanssa?

24

3018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Da?

      Sitä sanotaan tasa-arvoksi, että miehet ja naiset voivat käyttäytyä samalla tavalla niin halutessaan.

      Sitä sanotaan tyhmyydeksi että tekee niin, jos ei halua.

      Suomessa ongelma yleensä on se, ettei miesten itsetunto kestä vahvaa ja itsenäistä naista. :-( Sitten kysynnän ja tarjonna nkohdatessa ei oikein otakaan...

      • 14+2

        Siis miten irtosuhteiden harrastaminen tekee naisesta itsenäisen ja vahvan?
        Ja tarkoittaako tasa-arvo sitä, että mitä miehet ensin niin naiset perässä, vaikka homma ois kuinka aivotonta?

        Mulle itsenäinen ja vahva nainen on sellainen, joka tuntee oman arvonsa ja arvostaa itseään. Tajuaa, millainen on muiden silmissä oman käytöksensä perusteella. Yhtäkään sellaista naista en ystäväpiiristäni tiedä, joka olisi jollain tasolla "kunnioitettu" ja samaan aikaan avaisi haarojaan helpolla, "koska haluaan paljon seksiä". Niitä naisia läpsitään perseille ja pyydetään baari-illan jälkeen kännissä tekstiviestillä kämpille panemaan, silleen "haluatko tulla käymään, nukuttais vierekkäin". Ja naisethan haluaa. Kuinka ihailtavaa! mutta seurahan tekee kaltaisekseen, eli en puolusta tässä nyt miehiä sitten yhtään enempää.


      • kunnollinen n

        Vahva ja itsenäinen nainen ei ole mikäään yleinen jakorasia.Typerä tuo sun mielipitees.Taisitkin vaan puolustella asennettasi panen kaikkea mikä liikkuu meininkiä.Iksettavaa.Vahva, hieno ja henkisesti kehittynyt nainen ei todellakaan harrasta näitä huorasuhteita eli yhden yön reikä juttuja.Yäk.Vahva nainen tietää ja tuntee itsensä eikä tarvii kenenkään pönkitystä.Hyvä itsetunto ja etenkin itsensä arvostus.


      • Da?
        kunnollinen n kirjoitti:

        Vahva ja itsenäinen nainen ei ole mikäään yleinen jakorasia.Typerä tuo sun mielipitees.Taisitkin vaan puolustella asennettasi panen kaikkea mikä liikkuu meininkiä.Iksettavaa.Vahva, hieno ja henkisesti kehittynyt nainen ei todellakaan harrasta näitä huorasuhteita eli yhden yön reikä juttuja.Yäk.Vahva nainen tietää ja tuntee itsensä eikä tarvii kenenkään pönkitystä.Hyvä itsetunto ja etenkin itsensä arvostus.

        Jakorasian ja vahvan, itsenäisen naisen ero on näkökulma.

        Miksi mies saa mainetta olemalla monen kanssa? Miksi nainen saa samanlaisesta käytöksestä "mainetta"?

        Tasa-arvo on oikeasti tullut, kestäkää se kuin mies. Naisella on halut siinä kuin miehelläkin ja jos hän tahtoo, hän saa halunsa hoidetuksi. Kuten jo edellä kerroin, ongelmaksi muodostuu miehen itsetunto. Se kun ei tahdo kestää tällaista... ;-)


      • kxkxkxk

        Ja vahva ja itsenäinen nainen jakaa itseään jokaiselle joka vaivautuu ottamaan? Todella tasa-arvoista, vahvaa ja itsenäistä...


      • tasaisen ällöttävää
        Da? kirjoitti:

        Jakorasian ja vahvan, itsenäisen naisen ero on näkökulma.

        Miksi mies saa mainetta olemalla monen kanssa? Miksi nainen saa samanlaisesta käytöksestä "mainetta"?

        Tasa-arvo on oikeasti tullut, kestäkää se kuin mies. Naisella on halut siinä kuin miehelläkin ja jos hän tahtoo, hän saa halunsa hoidetuksi. Kuten jo edellä kerroin, ongelmaksi muodostuu miehen itsetunto. Se kun ei tahdo kestää tällaista... ;-)

        Vai on tästäkin maine asiasta tullut kilpailun kohde? Itse en arvosta tällaisia maineeltaan olevia panopukkeja enkä liioin naista jakorasiana. Olkaa tasa-arvoisesti yhtä surkeita,mutta älkää sekottako itsetunnolta vahvoja ja tasapainoisia ihmisiä teidän tasa-arvotaisteluunne.


      • Anonyymi
        tasaisen ällöttävää kirjoitti:

        Vai on tästäkin maine asiasta tullut kilpailun kohde? Itse en arvosta tällaisia maineeltaan olevia panopukkeja enkä liioin naista jakorasiana. Olkaa tasa-arvoisesti yhtä surkeita,mutta älkää sekottako itsetunnolta vahvoja ja tasapainoisia ihmisiä teidän tasa-arvotaisteluunne.

        Koittakaa nyt ymmärtää ! Vahva nainen jakaa rasiaansa kenelle haluaa !.


    • melkein-neitsyt

      Myönnän. Ensimmäisen suhteeni kaaduttua olin hyvin pohjalla seuraavan puolen vuoden ajan, enkä tuosta ajasta mitään oikein edes muista. Yhdenyön kaadot ja hetkellinen huomio tuntui oikeasti nostattavan hetkellisesti itsetuntoani.
      Nyt olen kuitenkin palannut entiselleni ja häpeän tuota aikaa. Olen palauttanut arvostukseni itseäni kohtaan. En minä monen kanssa kuitenkaan ehtinyt touhuta; yhden käden sormilla laskettavissa.
      Voin kuitenkin siis omakohtaisesti todeta, että tuollainen epätoivoinen huomionhakuisuus johtuu hyvin pitkälti huonosta itsetunnosta. Toki on naisia, jotka pitävät irtoseksistä, mutta oikeasti suurin osa naisista haluaa sen turvallisen ja pysyvän kumppanin. Sitä itsekin varmaan tuolloin hain, hyvinkin väärällä taktiikalla tosin.
      Mikä tässä nyt eniten v*tuttaa on se, että itse voisin seurustella miehen kanssa, joka on joskus tällaistakin toimintaa harjoittanut. (Ensimmäinen seurustelusuhde oli juurikin mieheen joka yhdenyön juttuja oli harjoittanut). Mutta tääläkin keskusteluja luettuani miehet ovat liputtaneet sen oman puhtoisen neitsyen puolesta.
      Ja niin, touhutkoon ne ihmiset mitä haluavat. En ole ikinä ymmärtänyt toisten ihmisten tekemisien taivastelua, jos niistä ei tahallista haittaa muille ihmisille tule.

    • NörttiN

      Selibaatissa eläminen on terveydelle haitallista. Seksi tekee hyvää ja ihmiset onnelliseksi. Se ei ole muilta pois.

      • Anonyymi

        pysy huora vapaissa miehissä vai etkö saa kuin ukkomiehiä ja perhe tuttuja häpeäisit edes vähän jos osaat


    • Nannna

      Minä en halua suhdetta, en siihen tällä hetkellä pysty. En halua olla tekemässä kompromisseja tai muutakaan. En halua edes sitä jatkuvaa läheisyyttä ja "turvaa". Siksipä lukeudun kaiketi noihin kevyt kenkäisiin. Koska aika usein kapakasta tulee jonkun mukaan lähdettyä tai otettua joku mukaan, tahdon pitää hauskaa ja kyllähän nainenkin sitä seksiä haluaa ja tarvitsee. Nautin siitä molemminpuolisesta flirtistä, huomiosta, keskusteluista ja siitä kun viimein siirrytään meille/teille/jonnekkin jne. Ja aina tuolloin se on oma päätös, päätös jonka minä olen tehnyt, koska minä haluan. Minua ei kiinnosta, vaikka leimattaisiin huonoksi tms. Minulla on oikeus tehdä omat päätökseni samoin kuin jokaisella muullakin. Ihmetyttää, että miten paljon riittääkään niitä tuomitsijoita, varsinkin miehiä, jotka halveksivat naisia joilla yhdenillan suhteita on. Minulla ollut aina tavoitteena kokea elämässä mahdollisimman paljon ja oppia uutta, ja kyllä se seksi kuuluu siihen elämään. Ja jos ei joku minua voi vakavammin ottaa harrastettujen yhden illan juttujen vuoksi, ei se ole minulta pois todellakaan :)

    • Kokemusta on

      Voi teitä tyttösiä, yks kirjottaa ettei hän ole jakorasia, vaikka kohtuu paljon on yhden yön suhteita - - - - >>> hei, et sä sitä ite määritä ootko jakorasia vai et, kyllä sen nimen muodostaa nuo muut henkilöt, jotka seuraa sun toimias havannoiden tai juoruja kuunnellen.
      Toista ei kiinnosta vaikka huonoks leimautuiskin, tavoitteena kokea mahdollisimman paljon ja oppia uutta - - - >>>niin varmaan, ainahan sitä uutta oppii kun vaan peiton alle pääsee, kyllä sen kaverin nimen ja ehkä osoitteen oppis ilman paneskeluakin, kyllä 20 - 30 eri seksikumppania on melkein jo kaiken opin antanut, on saanut hyvää sekä huonoa, on saanut kovempaa tai pehmeempää, kerran tai koko yön, eri reikiinkin ehkä on pyritty, ehkä erivärisiä miehiäkin.
      Kyllä ne opintosaavutukset on varmaan kirjattava muistiin jotta vielä 10V päästä voit tutkia tuliko viime öisen kaverin kanssa opituksi jotain mitä ei oo enne kokenut.
      Eikä sua välttämäti halveksita, mutta ei sua ehkä kunnioitetakkaan, ja ota huomioon, ehkä viel tulee se päivä kun haluat läheisyyttä ja turvaa.
      Kyllähän nainenkin seksiä tarvii, selväähn se, mutta jotain rajaa kummiskin, oo nainen äläkä mikään - - - - - - - - - - - , huomasitko , en nimitellyt

      • Yön ritari

        Jos sä kerran joudut jo laskemaan, että missä paikoissa ja kuinka monta kertaa sun voidaan pokata niin kyllä sä silloin olet jo jakorasia. Tuskin niissä paikoissa, missä sut on pokattu useammin, niin ei ne kundit sulle ala sanoo sulle suoraan, että sä olet jakorasia, mutta keskenään he pitää sua jakorasiana ja tietää aina sun tullessa paikalle, että sulta saa helposti eikä sen saamiseen tarvitse tehdä isompaa työtä.


    • paljon kokenut

      Itse reilu 40-kymppisenä miehenä ei tuo naisten kevytkenkäisyys ole se, mikä merkitsee parisuhdetta harkitessa jonkin sopivan ehdokkaan kohdalla. Henkilökohtaisesti paljon elämää nähneenä ja seikkailuita suorittaneena ei se vaikuta siihen kunnioittamiseen. Itse ainakin mielelläni tahdon kumppanin, joka on kerennyt kokea mitä on halunnut ja on ehkäpä näin tyytyväisempi itseensä ja itsetietoisempi, siis tietää mitä haluaa ja mitä ei ja osaa myös puhua siitä. On ihan muista asioista kiinni voiko toista kunnioittaa kuin se, että onko hän harrastanut seksiä 2 vai 20 kanssa. Mutta meitä on moneen lähtöön. Olen törmännyt kyllä paljon naisiin joita ei kiinnosta mikään vakavampi kanssani koska tietävät naismenneisyydestäni. Ihmettelen vain miten tuomitsevia ihmiset ovat nykypäivän suomessa. Eikös se ole jokaisella oikeus elää elämänsä niinkuin parhaaksi kokee?

      • arvo vs. arvo

        >> On ihan muista asioista kiinni voiko toista kunnioittaa kuin se, että onko hän harrastanut seksiä 2 vai 20 kanssa.

        Kyllä suhteiden määrä korreloi myös ihmisarvojen kanssa ja peilaa niitä, se miten intimiteettinsä jakamiseen suhtautuu, joka kertoo myös henkis-tunnepräisestä profiilista.

        Kaikki eivät yksinkertaisesti ole henkis-tunneperäisesti kykeneviä yhden yön juttuihin ja puhumattakaan omaaman aktiivisen sellaisen elämäntavan.

        Monikin travitsee vakavemman, aidon ja tunnepeäisen ihmissuhteen jakaakseen intimetettinsä.

        Kyseessä on kaksi aivan erilaista ihmisprofiilia. Toki joillakin saatta olla jokin yksittäinen hairahdukseksi luokittelemansa tapahtuma joissakin olosuhteissa, mutta joka ei kuvaa heidän peruslinjaansa.

        >> Olen törmännyt kyllä paljon naisiin joita ei kiinnosta mikään vakavampi kanssani koska tietävät naismenneisyydestäni.

        Luonnollista. Heillä on aivan erilainen arvomaailma mies-naissushteiden suhteen ja erilainen käsitys intiimeistä ihmissuhteista.

        Kuvaamasi kaltainen menneisyys ei myöskään herätä naisissa henkis-tunneperäisesti luottamusta, eikä ehkä suuremin arvostustakaan.

        >> Ihmettelen vain miten tuomitsevia ihmiset ovat nykypäivän suomessa. Eikös se ole jokaisella oikeus elää elämänsä niinkuin parhaaksi kokee?

        Etkö nän yllä olevassa kommentissasi ristiriitaa? Annat ymmärtää, että ko. naisten tulisi hyväksyä seksuaalis-henkiinen profiilisi. Samaan aikaan kun vaadit itsellesi toiminta- ja elintapasi oikeutta, et salli siitä poikkeavaa toisille.

        Miksi et salli ko. naisille näkökantaansa ja elämäntapaansa yhtä lailla kun haluat pitää omasi?

        Miksi edes koettaa laittaa yhteen kaksi elämässä aivan erilaisen lähestymistavan ja arvo-, sekä moraalikäsityksen omaavaa henkilöä. Valitkoon kukin omaa arvomaailmaansa vastaavan henkilön.

        Se, että jos sanoo sen olevan "vain" menneisyyttä ei vastaa todellisuutta, sillä se kertoo ihmisen henkisestä profiilista laajemminkin. Toisekseen jokaisen nykyisyys on hänen menneisyytensä muovaama.

        Kaksi hyvin erilaista menneisyyttä on kaksi hyvin erilaista nykyisyyttä.

        Ääreisesimerkki. Nainen joka on ollut maksullisena kymmenen vuotta elämästään "oman valintansa" seurauksena.

        Toinen jolla on ollut henkis-tunneperäisesti vakaa tausta vaikaalla tai muutamalla vakaalla ja hyvän muiston jättäneellä suhteella.

        Heidän nykyisyytensä ovat huomattavan erlaisia. Kyse ei ole pelkästä "mekaniikasta."

        Mitä osuuteen "Suomessa ja nykyään" tulee, niin kyllä ihmisten arvo- ja moraalikäsitykset ovat universaaleja ja jollakin tavoin ihmisten selkäytimeen kirjoitettuja. Eivät ne ole paikka ja sesoki-trendiluontoisia.

        Aina on ollut yleisistä moraalikäsityksistä poikkeavia toimijoita, mutta ne eivät ole yleinen, muuttuva ja suurinta osaa koskeva perusarvojen muutoksen osoittaja, vaikka nykyisen nopean ja suuren viestinnän / uutisoinnin aikana sellaisen kuvan voisikin saada.

        Ps. Sitten on asia erikseen satunnaisten suhteiden seksuaalisen nautinnon toimintaskaala.

        Niissä ei voi nautiskella seksuaaliterveydellisesti samalla laajuudella j amonipuolisesti eri asioista kuin uskollisessa parisuhteessa jossa molemmat ovat terveitä / taudoittomia. Muutoin menee venäläiseksi ruletiksi terveytensä kanssa tauteja ajatellen. Lisäksi edes se kumi oikeinkaan käytettynä ei ole turvallisuuden tae.


    • kokemusta on

      Edellinen kirjottaja kirjottaa on sama onko niitä 2 vai 20, olen siinä aivan samaa mieltä, mutta jos nainen elää sinkkuna esim 10 V hänhän on noilla määrillä valmis nunnaluostariin.
      Aktiivisella toiminnalla määrä nousee kuitenkin samana ajanjaksona yli sadan vaikka ei ois kun 1 uusi löytö kuukaudessa.
      Siinäkin sit on miettimistä, mitä vastaa sille elämänsä puolisolle kun se osuu kohdalle ja jos se kysäsee minkä verran sul on ollu aiemmin suhteita >
      >> valehtele >>> käryät ehkä valehtelusta,
      puhu totta >>> puolisolla alkaa aatokset lentään,>
      >> jätä vastaamatta >> puoliso miettii vieläkin >
      >> älä rupee vakisuhteeseen - - - - se ehkä paras ----- ainakaan henkilön kanssa joka on liian tiukkapiponen noissa asioissa

      • Da?

        MIKSI minä edes haluaisin tietää kumppanini entisten määrän?

        Itsetuntoni kestää sen, että aikuisella ihmisellä on kokemusta. Mitä ihmeen väliä sillä lukumäärällä on? Sillä sen sijaan on, että on oppinut niistä jotain.

        Aikuinen ihminen osaa elää hetkessä ja katsoa eteenpäin. Taaksepäin tuijottelu ei ennusta hyvää suhteen tulevaisuudelle. Omat haamut pitää itse selättää.


    • yksinkertaista

      Mitä jos nainen ei halua yksinkertaisesti parisuhdetta kun on niin monta kertaa joutunut pettymään?

      En minä ainakaan aijo nuorena naisena alkaa elämään selibaatissa kyllä minä olen seksuaalinen ihminen ja tarvitsen välillä seksiä omiin seksuaalisiin tarpeisiini. Näin yksinkertaista se on ei se tarkoita heti, että on heikko itseluottamus ai halpa nainen. Minulla on korkea koulutus, työ, koti, ystäviä, hienot sukulaiset yms elämän perusasiat kunnossa. Ainoastaan se mies puuttuu mutta tällä hetkellä en sitä halua mutta seksiä tarvin.

    • Nymfomaaniko

      Tietysti tarviit seksiä, sitähän tarvii enemmistö normaaleista ihmisistä, mutta ehkä parempi vaihtoehto on muutama panosuhde vaikka samanaikasesti.
      Naiselle on viel ehkä helpompaa olla rakastumatta panosuhteeseen jos niitä on samanaikasesti enemmän kuin 1.
      Panokavereista joku miespuolinen saattaa kummiskin alkaa tunteileen, jolloin voi jarrutella liikaa kiintymistä, keskittymällä toiseen panokaveriin tiiviimmin ja laittaa tuo liian läheiseksi pyrkivä hetkeks jäähylle..
      Se että hakee jatkuvasti uusia suhteita, ei oo paras ratkaisu ainoastaan seksinnälän täyttämiseksi.
      Jatkuva uusien suhteiden hankinta ei enää ainoastaan seksin tarpeiden tyydytystä, siinä on kyllä jonkin muun henkisen tarpeen tyydytys, johon en osaa vastata muuta kuin, että se viittaa johonkin keräilynhaluun, kuten eri alan keräilijöilläkin on.
      Kun keräilijä saa yhden esineen kokoelmiinsa sitä hetki ihaillaan ja siirretään arkistoon pölyttymään (kuten yhden yön suhdekin), sit tarvii taas uuden, sit seuraavan ja taas seuraavan, mikään ei riitä, arkisto vaan lisääntyy, kuten muistot yhdenyön ystävistäkin. Jos on tarkotus hakea vain ja ainoastaan pelkkää seksiä niin, että voi toisenosapuolen samantien unohtaa, voi seksinpuutteen tyydyttää muillakin tavoin, kyllä aktiin kuuluu jonkinlainen henkisenkin puolen tyydytys.

      • jsd-äs

        Kenelleköhän sinäkin vastasit, kun et osaa sitä muuten osoittaa?


    • Anonyymi

      Mikä on tämä "maine" jota miehet saa panemalla monia naisia josta poikkeuksetta aina naiset puhuvat? Ehkä olen liikkunut eri piireissä mutta ei se ole ollut hyvä maine miehellekkään.

      En ole miesten tai naistenkaan juuri arvostavan tälläisiä yhden yön sankareita tosi elämässä eikä heidän tyytyväisyys omaan elämäänsäkkään vedä vertoja onnellisille parisuhteille.

      Ja jos nyt vaikeustasoa vertaillaan niin eiköhän se nyt tyhmimmänkin pitäis tajuata että miehet on jonossa jos pillua jaossa niin ei ole kovin kaksinen saavutus jos tässä "onnistuu". Kuka nyt arvostaa tällaisia "saavutuksia"?

    • Anonyymi

      Itse asiassa vapaamielisillä 60-70-luvuilla paneskeltiin kaikkien kanssa paljon enemmän kuin nykyään. HIV pysäytti sitten touhun ja nykyään some antaa vääristyneen kuvan nykymenosta.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, nuoret tytötkin irstaili usein koti bileissä. Nähty ja koettu kaikenlaista.


    • Anonyymi

      Juu en mieti mitä luonnolliset viholliset kuten toiset naiset miettii jos joskus haluan kiihkeästi paneskella ihanan miehen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe