violiitto-oikeuden hakeminen homoliitoille ajatuksessa silmiini osui Raamatusta kohta Jesaja 3:9.
"Heidän röyhkeytensä ei jää kätköön, se näkyy heidän kasvoillaan, kuin Sodoman väki he kerskuvat synneistään, mitään kaihtamatta. Itselleen he pahaa tekevät."
Jes.7:9. "Ellette usko, te ette kestä."
Minä olen Herra Jumala, eikä minulla ole aikomustakaan luovuttaa kunniaani ihmiselle. Minä tiedän mitä ihminen on, maan tomua.
Kuitenkin minä olen häneen rakastunut. Pannut häneen iankaikkisen elämän asumaan.
Vielä te saatte nähdä kuinka taivaat kaartuvat minun poikani ylle kun hän tulee takaisin.
Minä olen kutsunut HÄNET hakemaan teidät kotiin.
Vielä vähän aikaa.
Suuret ovat hänen palkkionsa, jotka hän teille antaa, sillä teidän ahdinkonne (josta ymmärsin että palkkiot tulee) ei ole vielä päättynyt.
Pysykää lujina, älkää antako eksyttää itseänne.
Eksytyksiä tulee toistensa perään.
Eikä minulla ole aikomustakaan antaa tämän maailman valtiaalle periksi. Te olette aivan turvassa.
Pysykää lujina, turvatkaa minun sanaani.
Minä olen teidän valonne, tässä pimenevässä maailmassa, joka vaeltaa kohti tuhoaan.
Hyvin teidän käy. Otatte vaan minun rauhani ja kuljette kohti lopullista päämääräänne, joka on taivas.
Jossa MINÄ maksan kullekin tekojensa mukaan, joka on väärin tehnyt, saa vääryyden palkan.
Minä olen se joka päättää asioista tässä maassa.
Minä sallin pahaa, että te näkisitte kuinka HYVÄ minä olen.
Kuin kanaemo minä olen ojentanut käsiäni, teidän puoleenne, mutta te ette ole halunneet tulla. Suomen kansa, minä kaipaan teitä. Nöyrtykää minun puoleeni, ennen kuin vaikeat ajat tulevat ja te joudutte itkemään.
Minä olen teidän Jumalanne eikä kukaan muu.
Minä......joka rakastan teitä.
Minä olen valmis joustamaan, antamaan anteeksi ja venymään tiedän puoleenne, vaikka te olette menneet minusta kauas.
Pyydän, venykää tekin. Älkää olko niin tiukkoja omissa lain tulkinnoissanne, niin että te haluatte nähdä uskon siskojenne ja veljienne perin häviävän.
Minä olen tullut teidän luoksenne.
Minä joka olen kaiken hävinnyt teidän vuoksenne.
Pyydän älkää enää lähtekö karkuun, teitä minä etsin jo kerran ja minkä minä olen kerran löytänyt, minä en heitä luotani ulos.
Suomen kansa minä rakastan teitä, minä olen antanut teille hyvät ajat, mutta jos te ette käänny, te hukutte niin kuin Israelin kansa erämaassa.
Te ette saa erityisasemaa minun edessäni ja minä syöksen lampunjalkanne paikaltanne ja annan tälle maalle tulla sodan. En fyysisen niin kuin luulette vaan hengellisen.
Te saatte ne riivaajat mistä te nyt luulette olevanne vapaat.
Minä olen Pyhä Jumala enkä minä salli nimeäni pilkattava.
Naispapit teillä on, mutta te ette kuule heitä.
Miespapit teillä on mutta he te syöksette tuhoon, koska luulette että teillä on edessänne pelastus, mutta teidän omat tekonne eivät voi teitä pelastaa.
Te ette saa luulla että minä jätän rankaisematta jos te sotkette oman elämänne ja vedätte lapset siihen, he ovat viattomia minun edessäni ja minä tulen rankaisemaan tottelemattomuuden lapsia.
Teillä on jo Raamattu, miksi te ette usko siihen?
Minä olen tullut että teillä olisi elämä JA yltäkylläisyys
Minä Herra olen puhunut, Minä, joka kaipaan teitä niin.
Kääntykää minun puoleeni. Minulla on antaa teille paljon hyvää, sen tilalle, jota otan teiltä pois.
Minulla on antaa yltäkylläisyys teidän lapsillenne ja suvuillenne. Kääntykää jo minun puoleeni. Minä hoidan teidän haavanne.
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vain saisi iankaikkisen elämän. Johanneksen evankeliumi 3:16.
Jumalan armosta, Kaisa
nimimerkin "Kaisa" saama sanoma 3.3.2013
20
407
Vastaukset
- Ihan vaihteeksi
Vaihteeksi profetia sivustolle profetia. Siirretty Pihon sivuilta.
- edes vähän yrtettäis
Niin hän olisi valmis joustamaankin.
- Herra puhuu
Jotenkin Jumala vahvistaa viestinsä. Toisessa ketjussa myös lyhyt huomautus Herralta. Jokainen tutkikoon hengessään, sillä Jumala on ylpeitä vastaan.......
Herra puhuu, mutta ei sen kautta, joka ylpeilee.. - -.,-.,-
Taas yksi, joka on tehnyt itselleen jumalan, joka vastaa omia käsityksiään asioista. Taas yksi joka kuvittelee puhuvansa jumalansa suulla, kun todellisuudessa kyse on vain ja ainoastaan oman pienen päänsä sisäisistä asioista.
Säälittävää.- Eksynytkö
Kenenkä suulla täällä pitäisi puhua?
- .p.
Eksynytkö kirjoitti:
Kenenkä suulla täällä pitäisi puhua?
Omallaan. Eikä väittää sitä jumalan puheeksi, kuten täällä on usein tapana.
- >>>
"Pysykää lujina, älkää antako eksyttää itseänne.
Eksytyksiä tulee toistensa perään."
"Minä olen Herra Jumala, eikä minulla ole aikomustakaan luovuttaa kunniaani ihmiselle. Minä tiedän mitä ihminen on, maan tomua."
Hyväksytkö profetian. Ainakin on Raamatun kirjoitusten mukainen.- ****
Naispapit teillä on, mutta ette kuule heitä????????? Tuo särähti. Papittaret kuuluvat pakanatemppeliin, ei kristilliseen toimintaan. Seurakunnan paimen olkoot yhden vaimon MIES.
Jumala pysyy sanassaan eikä tee poikkeusta missään kohdin. Koetellaan Sanan valossa kaikki profetiat, niinkuin on kehoitettu. - Tuliko suora vastaus
**** kirjoitti:
Naispapit teillä on, mutta ette kuule heitä????????? Tuo särähti. Papittaret kuuluvat pakanatemppeliin, ei kristilliseen toimintaan. Seurakunnan paimen olkoot yhden vaimon MIES.
Jumala pysyy sanassaan eikä tee poikkeusta missään kohdin. Koetellaan Sanan valossa kaikki profetiat, niinkuin on kehoitettu.Jumalan sanaako olet kuullut näiltä sivustoilta? Voipi olla olla, että ainakin männä viikkoina olet kuullut tai lukenut ihan muuta. Suotta pikkujuttuihin tarttua, kun kymmenet ketjut huutaa just vastoin Jumalan sanaa. Kirjoittajia riittää ja mitä hullumpaa van aloitus keksii ja sehän keksii. Katsot vaan aloituksen nimmareita.
Naispapit pientä kun homot on kirkoissa viroissakin. Siunataan kaikkea, mikä liikkuu tai on liikkumatta jne. Sorry.
- Vapaa vastuusta.
Tämäkin profetia julkaistiin ilmeisesti täydellä vastuuvapaudella???
- uuttako?
Ainahan täällä vastuu siirtyy lukijalle, niin kuin Savossa kuulijalle.
- SyntoOnSYntiä
Syntiä ei saisi sanoa synniksi!
Syntisäkki.
4.3.2013 16:45
0
Johanna Korhonen teki tutkintapyynnön vihapuheesta
Toimittaja Johanna Korhonen jätti maanantaina Vantaan poliisille tutkintapyynnön uskonnollisesta vihapuheesta.
Korhosen mukaan hänestä käyty keskustelu Seurakuntalainen.fi-sivustolla saattoi olla rikollisen loukkaavaa.
Korhonen otti julkisuudessa kantaa kirkon johtamiseen Pirkko Jalovaara -jupakan yhteydessä. Tämä kirvoitti nettikeskustelua, jossa paheksuttiin muun muassa tilan antamista Korhosen "henkilökohtaiselle lesbous-ongelman ratkaisulle".
Korhonen elää rekisteröidyssä parisuhteessa naisen kanssa.
– Kristillisille vihakirjoittajille tyypillistä on ”syntisyyteni” paheksunta, ”parannuksenteon” vaatiminen ja eräänlainen uhkailu: ”Teidän tulevaisuutenne ei ole helppo Jumalan tuomiolla", Korhonen kertoo tiedotteessaan.
Korhosesta uskonnolliselle vihapuheelle pitäisi saada rajat.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2013/03/1716079/johanna-korhonen-teki-tutkintapyynnon-vihapuheesta
Synnin sanominen synniksi on näköjään vihapuhetta! On aikoihin eletty!
Ei sitä tälläkään palstalla saa sanoa.... ei kestetä! - Joko näette missä me
Siksihän meidän pitäisi herätä. Arvosteli radiossakin Jalovaaraa, on seurakunnan päättävissä elimissä ja kuorossa.
Pata kattilaa soimaa ja sama täälläkin. - Onkos tämä totta?
Kotimaa lehti. Kun keskustelu kävi kuumana Kotimaaa- lehti oli varsin paljon siteerattu. Entäpä nyt?
Puhe riivaajista kuluu kirkkoon, varsinkin paastonaikana jumalanpalveluksissa luettavat tekstit tuovat ne esiin. Espoon piispa Tapio Luoma kirjoittaa riivaajista 28.2. ilmestyvän Kotimaan kolumnissaan.
”Niin kauan kuin kirkossa Raamattua luetaan, riivaajat ja paholaisen toiminta ovat läsnä”, Luoma kirjoittaa.
”Olisi helppoa kuitata koko asia sinänsä paikkansa pitävällä havainnolla, että Uuden testamentin kuvaukset riivaajista heijastelevat oman aikansa maailmankuvaa ja käsitystä maailmankaikkeudesta henkivaltojen temmellyskenttänä.”
Mutta riivaajista ei Luoman mukaan emme pääse eroon näin helposti.
”Vaikka emme käytäkään riivaajia selittämään sairauksia ja muuta pahaa elämässämme, joudumme kohtaamaan pahuuden monin eri tavoin. Itsepäisesti ja hellittämättä se vaivaa, suorastaan riivaa ihmiskuntaa tavalla, joka saa yhä uudestaan kysymään esimerkiksi sitä, miksi maailmassa on niin paljon tarkoituksellista julmuutta."- tuhat ja yksi
On se totta , demonit ja riivaajat kuuluu kristinuskoon jokaikiseen sen lahkoon .
- Nöyrtykää...
Ihan varteen otettava profetia tämäkin.
"Minä olen se joka päättää asioista tässä maassa.
Minä sallin pahaa, että te näkisitte kuinka HYVÄ minä olen.
Kuin kanaemo minä olen ojentanut käsiäni, teidän puoleenne, mutta te ette ole halunneet tulla. Suomen kansa, minä kaipaan teitä. Nöyrtykää minun puoleeni, ennen kuin vaikeat ajat tulevat ja te joudutte itkemään.
Minä olen teidän Jumalanne eikä kukaan muu."- tuhlaajat
Jonk on turva Jumalassa , turvassa on paremmassa , kuin on tähti taivahalla , lintu emon siiven alla.
Jumala auttoi meille vapauden ja kaikkein vapauttavinta olisi olla Herraa lähellä.
Vauhti Hänen luota poispäin on ollut samanlaista, kuin konsanaan tuhlaajapojalla.
Kun tarpeeksi avautuu silmät ympäröivästä kurjuudesta, tulee rikas isäkin mieleen. Ja hän ottaa aina vastaan jokaisen, joka tosissaan kääntyy ja palaa Hänen lukseen. Tuhlaajapojalle järjestettiin suuret pidot, näin suuri ilo on Herrallamme luokseen palaavista elämän tuhlareista.
- KTS (Ei kirj.)
Toi "kanaemo" oli kyllä mainio!
:D - -pois,pois
Poistoon. Sääntöjen vastainen.
- Asiassa pysymme
Tärkeintä on lukea aloitus ja sen profetaalinen sanoma. Niin kuin aina muulloinkin, eksytään herjaamaan uskovia. Profetia on siis totta.
Lehtien uutiset eivät kuulu asiaan, eikä kirkon arvostelukaan, sillä aloitus on se juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904