Heräsin.
Kuume jatkuu.
Päätä särkee ja kurkku on kipeä.
Sensuuri näköjään hävittää näitä.
Jee.
Tilanneraportti
6
58
Vastaukset
Olen ihmetellyt tätä ennenkin: Jos minulla on kunnon flunssa, makaan punkan pohjalla nukkuen enkä syö pullaa ja valita kurjaa oloani. Vähän sama, kun jotkut sairaana vaativat jatkuvaa paapomista. Eihän kukaan voi toisen puolesta kuumetta mitata tai kusella käydä. Vesikannukaan yöpöydällä ei vaadi jatkuvaa täyttämistä.
Raportointi kuvaa vain sitä miten absoluuttisen tylsää minulla on.
Ja siitäkin johtuu, että tämä palsta on lähes kuollut ja melkein mikä tahansa viestintä kohentaa sen tilaa.
(täällä on enää 10% siitä viestien määrästä, mitä vielä kolmisen vuotta sitten)
(( Ja oletko huomannut, että vihdoinkin saan osakseni kunnollista sensuuria ))- Miksi oma
buddy-love kirjoitti:
Raportointi kuvaa vain sitä miten absoluuttisen tylsää minulla on.
Ja siitäkin johtuu, että tämä palsta on lähes kuollut ja melkein mikä tahansa viestintä kohentaa sen tilaa.
(täällä on enää 10% siitä viestien määrästä, mitä vielä kolmisen vuotta sitten)
(( Ja oletko huomannut, että vihdoinkin saan osakseni kunnollista sensuuria ))tylsyytesi on tartutettava muihin?
Miksi oma kirjoitti:
tylsyytesi on tartutettava muihin?
Jospa sen tarkoitus on innostaa vähemmän tylsisiin aiheisiin.
(tee jotain)buddy-love kirjoitti:
Raportointi kuvaa vain sitä miten absoluuttisen tylsää minulla on.
Ja siitäkin johtuu, että tämä palsta on lähes kuollut ja melkein mikä tahansa viestintä kohentaa sen tilaa.
(täällä on enää 10% siitä viestien määrästä, mitä vielä kolmisen vuotta sitten)
(( Ja oletko huomannut, että vihdoinkin saan osakseni kunnollista sensuuria ))"Uusien viestien määrä 161". Ehkä viidesosa siitä kuin parhaina aikoina. Sellaista se on, elämän ja palstojen aaltoliike.
Mene Maailman menoa-palstalle provoamaan. Siellä on vilkasta viestiliikennettä.Ratikkakuski kirjoitti:
"Uusien viestien määrä 161". Ehkä viidesosa siitä kuin parhaina aikoina. Sellaista se on, elämän ja palstojen aaltoliike.
Mene Maailman menoa-palstalle provoamaan. Siellä on vilkasta viestiliikennettä.Parhaan aikana täällä mentiin yli 2000 viestin ja ylitettiin usein myös juuri tuo maailman meno.
Enkä minä muualle mene kuin tilapäisesti. Mihinkäs sitä kotoaan muuttaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532
