Hei!
Olen Anna-lehden toimittaja, ja teen juttua nykyajan deittailuetiketistä eli siitä, millaista suomalainen deittikulttuuri nykyään on ja miten se on kymmenessä tai viidessätoista vuodessa muuttunut.
Etsin haastateltavaksi kokeneita deittailijoita, jotka tietävät, millaiset lainalaisuudet sinkkumarkkinoilla nykyään jylläävät. Millaisella asenteella kumppanin etsintään kannattaa ryhtyä? Mitkä metodit toimivat parhaiten ja mitkä taas kannattaa unohtaa? Miten treffeillä kuuluu toimia: kuka maksaa, kuinka nopeasti treffien jälkeen pitää yhteyttä, kannattaako tapailla monia samaan aikaan? Mistä tietää, onko treffikumppani samalla alltopituudella näistä asioista vai tietääkö mistään?
Minua kiinnostavat varsinkin uussinkut eli ihmiset, jotka tietävät, millaista on alkaa käydä treffeillä uudestaan sen jälkeen, kun he ovat eronneet pitkästä parisuhteesta.
Oletko onnistunut deittailuvaiheen jälkeen löytämään uuden, hyvän rakkaussuhteen? Miten teit sen? Monetko ensitreffit siihen vaadittiin? Millaisia vaikeuksia matkan varrella ilmeni ja miten niistä selviydyttiin? Miten ns. toisen kierroksen deittailu erosi siitä, kun aikoinaan tapasit ensimmäisen kumppanisi?
Tai etsitkö vielä sitä oikeaa, mutta deittaillessa sinulle on karttunut vinkkejä ja näkemyksiä tilanteeseen jos toiseenkin?
Oletko deittaillut sekä ulkomailla että Suomessa ja tiedät, miten eri maiden deittailukulttuurit poikkeavat toisistaan?
Jos sinusta tuntuu, että sinulla olisi sanottavaa, ota yhteyttä!
Myös muunlaiset tarinat ja näkemykset aiheesta kiinnostavat. Jutussa voi esiintyä nimettömänä, jos se on kynnyskysymys.
Maria Tojkander
Toimittaja
Anna
[email protected]
Haetaan kokeneita deittailijoita
Toimittajalta
1
184
Vastaukset
- faktaa vaan
Ei kukaan deittaile enään kun naiset on niin saa.tanan nirsoja. Etsivät vaan komeita ja rikkaita miehiä joten monikaan ei pääse treffeille. Palstoilla pyörii vaan atm miehiä jotka eivät ole koskaan deittailleet.
Itse olen deittaillut muutamaa virolaista naista koska ne ovat suvaitsevaisia ja niille merkkaa muukin kuin ulkonäkö. Suomalaista naista tuskin koskaan vien treffeille vaikka sellanen ihme tapahtuis et joku olisi kiinnostunut. Oon vaan kyllästynyt näinhin pinnallisiin bitch naisiin jotka katsovat vain ulkonäköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924