Lorealin liukuvärjäys

Taru841

Hei! Onko kellään kokemuksia Lorealin uudesta koti liukuvärjäyksestä? Katsoin, että niitä olisi kahdenlaista. Toinen aivan vaaleille hiuksille ja toinen ruskeille. Tuleeko ruskeille hiuksille tarkoitetulla paketilla liian tumma lopputulos?

8

2318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viirupää?

itse mietin että voisko sillä paketila tehdä itse raitoja?

• herkkua kaikille..

Menkää thaimaahan 700 bath naiset värjäys ja leikkaus, miehet 480bath. 40bath= 1euro..
      matkat 650eur- 1300eur ja hotelli 300batia- ylärajaa ei ole.......
      ..

• lipsutin(n)

no tos kohtaa 60e kampaajalle on pieni menoerä suomessa.

• lipsutin(n)

tarviit kaverin siihen jolla on taiteellista silmää, jos meinaat siistin saada.

• Kysyjä

Kysymys: voiko liukuvärjäys koskaan olla onnistunut? Näyttää niin typerältä, ettei tosikaan. Aivan kuin todella ylikasvanut tyvi...

• jeejeejeee

Niissä Lorealin paketeissa ei ole kuin se vaalentava aine, eli siis ei sitä pohjaväriä. Itse tein niin että värjäsin juurikasvun kullanruskalla Nutrissen värillä (millä olin värjännyt aiemminkin) ja korvanlehden korkeudelta värjättiin sitten sillä vaalennusaineella ( pari suortuvaa vallennettiin ihan ylhäältä asti tasapainottamaan.)

Itse olen tosi tyytyväinen lopputulokseen, avustajana tosin henkilö joka on värjännyt tukkaani ennenkin. Häivytys pitää tehdä huolella ja jos tukkasi on taipuisa/kihartuva se pitää huomioida väriä laitettaessa.

Väri itsessään oli helppo levittää, mukana tulee harja jonka sisästä väriä puserretaan latvoihin, toimi oikein hyvin ja paketissa myös värjäysohjeita erimallisille hiuksille.

Ja ideanahan on lähinnä se, että latvat näyttäisi "dipatulta", eli liian korkealta aloittaessa näyttää juurikin tolta juurikasvulta.

• elinaaah

itse tein "liuku värjäyksiä" siskoilleni ja kavereilleni enneku koko tuote tuli myyntiin. vanha juttu jo

• dfghj1

Olen käyttänyt pitkiin hiuksiin jo vuosia aina kahta eri sävyä..välillä isompi kontrasti, välillä pienempi...hyvin on saanut onnistumaan yksinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe