Saako työtön työmarkkinatukea myös kesällä? Saan työmarkkinatukea nyt ja olen työharjoittelussa, mutta on alkanut mietityttämään, että jos kesätöitä ei löydy olenko koko kesän ilman rahaa, vai saanko kuitenkin edelleen työmarkkinatukea?
Työmarkkinatuki?
6
345
Vastaukset
- joku tyyppi
Sitä voi saada ympäri vuoden peruspäivärahan suuruisesti - työharjoittelussa saa peruspäivärahan suuruisen rahan lisäksi ns. ruokarahaa 9 e/pv; kysy Kelasta tarkempia juttuja...
- Nimimerkki varattu
Käytetään oikeaa termiä, niin on helpompi hakea itsenäisesti tietoa, eli kyseessä on ylläpitokorvaus.
- Työppäri huijannut?
Nimimerkki varattu kirjoitti:
Käytetään oikeaa termiä, niin on helpompi hakea itsenäisesti tietoa, eli kyseessä on ylläpitokorvaus.
Muuten millon tuo ylläpitokorvaus on tullut näihin työmarkkinatukiharjotteluihin? Meinaan vaan, että olin aikoinaan joskus 1994-1995 puoli vuotta eräässä paikassa, eikä mulle kyllä tullut muuta kuin se tavallinen työmarkkinatuki....
- akavan_erityisalat
Hei Huolissaan oleva,
sinua kannattaa kysyä työmarkkinatuen ehdoista Kelasta tai TE-toimistoista. Alla puhelinnumerot, joilla pääset eteenpäin.
Kela: Työttömyysturva-asioissa
ma-pe klo 8–18
020 692 210 (pvm/mpm)
TE-toimiston Työlinja:
Työttömyysturvaneuvonta
ma-to klo 8-17, pe klo 10-17
0295 020 701
Terveisin,
Akavan Erityisalat - TIETÄMÄTÖN
MITEN PUUNMYYNTITULOT OTETAAN HUOMIOON 180:N TYÖMARKKINATUKIPÄIVÄN JÄLKEEN? OTETAANKO NE HUOMIOON VIIMEISEN VAHVISTETUN VEROTUKSEN MUKAAN (VEROTETTAVAT PÄÄOMATULOT), VAI MAKSETTUJEN PUUNMYYNTITULOJEN AJANKOHDAN MUKAAN? TÄLLÖINHÄN TARKASTELU PITÄISI SUORITTAA JÄLKIKÄTEEN PUUNMYYNTIVUODEN JÄLKEEN!!
- akavan_erityisalat
Hei Puunmyyjä,
Vilkaisepa edellinen vastaus.Työmarkkinatukea koskeviin kysymyksiin paras vastaaja on Kela.
Ystävällisin terveisin,
Akavan Erityisalat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen253686Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1773324Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172302873Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina712469Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3121776Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.91500Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät261386Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31311Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31072Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin2935