Olen treenannut hullun lailla 8 kk ajan tavoitteena päästä panemaan naisen kanssa. Kroppa alkaa olee hyvässä kunnossa joten siitä ei pitäis olla kiinni. Kerran oli jo lähellä kun olin yhen naisen tykönä iltaa viettämässä mut sen kaveri tupsahti kylään. Olisin varmana saanut pimppiä. Kiroan sitä kaveria kun tuli häiritsemään.
Olen myös ollut kiinnostunut yhdestä toisesta naisesta jo muutaman vuoden ja olenkin kertonut ihastuneeni siihen. Se ei ole kuitenkaan lämmennyt varmaan mun kropan takia joten sanoisin et nyt mulla on paremmat mahdollisuudet koska olen kiinnittänyt ulkonäköönihuomiota. Olemme viettäneet iltoja kavereiden kesken ja kahdestaan ja olen päässyt jopa suutelemaan. Minusta tulee ytm vielä ennen kesää
Saan naisen tänä vuonna
10
172
Vastaukset
- Virtuaalivelho
Heitän sulle virtuaalisen pahan silmän täältä ja jäät naisettomaksi loppuiäksi. Itkien runkkailet ja seuraat vierestä kun tatuoidut panoöykkärit jyystää ihastuksiasi.
- 4+6
Moni mies ajattelee samalla tavalla, että jos treenaan kropan hyvän kuntoon niin voin saada myös hyväkroppaisen ja perusnätin naisen, mutta nainen taas ajattelee, että jos kouluttaudun hyväpalkkaiseen ammattiin niin voin saada hyväpalkkaisen kumppanin. Molemmat ajattelee vain oman näkökulman kautta, mies ei ole motivoitunut kouluttautumaan eikä nainen laihduttamaan. Mies ei arvosta naisen ammattia ja nainen ei arvosta miehen kroppaa.
- Vieno Flatus
Ja kukaan ei ajattele nenäänsä pidemmälle.
Kenellekään ei tule mieleen muuta kuin se, mitä itse voi saada.
Ja mitä on "oikeutettu" toiselta vaatimaan.
- MUITA TÄRKEIN
Osta penispumppu ja treenaa muna isoksi, se kannattaa!!!
- mitä turhaan
Et saa, eikä saa kukaan muukaan ATM. Helpommalla pääsee kun ei turhaan edes yritä.
- sinkku-mies.
Tää toinen nainen oli samas duunipaikas mun kaa töissä pari vuoden ajan. Minä toimin kuskina ja tää nainen jakeli vanhuksille ruokaa. Siinä kun oppi tuntee toisen niin sitä sit ihastuin. Ja tää nainen on vieläkin samas duuni mut mä vaihdoin toiseen duuniin.
- Toads
Hyvä, jatka vaan! Aivan varmasti löydät vielä naisen. :)
- Todettua
Newsflashina että vaikka treenaisit niin ja vaikka muuten saattaisit olla hieman itsevarmakin niin jos sinussa ei ole sitä jotakin tai jos olet kasvoiltasi vähän sellainen pehmeä miekkonen niin ihan turha kuvitella että se takaa naisensaantia tuo treeni.
Itse ainakin olen huomannut sen kun treenaan ihan omaksi huvikseni että käytännössä sillä ei ole paljon merkitystä koska ne samat naiset olisivat kiinnostuneita muutenkin eli ne pyöreät tapaukset treenasipa tai ei tällä naamalla ja karismalla.
Pitäisi olla luontaista panosärmää tai hyvä status että saisi vaihtoehtoja naisisas.
Eli parempi yksin kuin pyöreän punteron kanssa.
Sinulle kuitenkin tsemiä. - treeni mies
Pimpin takia kannattaa treenata itsensä kuntoon että jaksaa sitten naida. Olis se noloo jos kunto loppuu kesken.
- Seksilihaksetkuntoon
Onkohan aloittaja muistanut treenata myös seksilihaksiaan?
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288446043322.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697