Carado kahdelle.

Naiskaravaanari

Messuilla ihastuimme Carado T 345 malliin. Onko tästä hyviä/huonoja kokemuksia. Tällä hetkellä reissaamme CasaCar retkeilyautolla, joka on osoittautunut täysin toimivaksi kahdelle hengelle (myös talvella). Lämpö on riittänyt hiihtoreissuilla hyvin. Muutenkin auto on ollut erinomainen, mutta ehkä tulevaisuudessa tarvitsisimme pikkaisen enemmän tilaa. Caradon keittiö, wc/suihku ja säilytystilat näyttivät meidän tarpeisiin soveltuvilta. Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia.

41

1400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puskajussi12

      Moikka :-)

      Ei oo tuosta mallista kokemusta, mutta mulla on ollut yksi tollainen puoli-integroitu Hymeri, jossa oli nuo kääntyvät penkit. En enää laita muuta kuin täysdinetillä autoa, nuo kääntyvät penkit olivat - ainakin meistä - todella epäkäytännölliset...

      T. Puskajussi

      Ps. Mekin matkaillaan vaimon kanssa kahdestaan yleensä...

    • Tollo Tahvo

      Onko niitä penkkejä pakko käännellä ??

      • Ei ole

        pakko! Nyt olet kerrankin asianytimessä pöpireino, eihän niitä penkkejä tarvitse käännellä kun on ratti mitä käännellä!


      • On se Tahvo
        Ei ole kirjoitti:

        pakko! Nyt olet kerrankin asianytimessä pöpireino, eihän niitä penkkejä tarvitse käännellä kun on ratti mitä käännellä!

        Osaatko sinä itse käännellä Tollo Tahvo ?? Hoitaja siinulle kääntää rattia !!Tollo !!

        Älä mene vesisareella ajelulle Tahvo ropottivaihteisella Seatilla !!

        Laita taas Jokisen juttu saitille !! Osaatko itse laittaa , vai laittaako hoitaja niitä Tollo ??


      • Ja taas
        On se Tahvo kirjoitti:

        Osaatko sinä itse käännellä Tollo Tahvo ?? Hoitaja siinulle kääntää rattia !!Tollo !!

        Älä mene vesisareella ajelulle Tahvo ropottivaihteisella Seatilla !!

        Laita taas Jokisen juttu saitille !! Osaatko itse laittaa , vai laittaako hoitaja niitä Tollo ??

        pöpireino (R.J) sai vajaaälyiskohtauksen!


    • Puskajussi12

      Ei se oo tietty vielä ainakaan lakisääteistä ;-)

      Kerroin vain meidän kokemusta. Lisäksi tuo kääntömekanismi rajoittaa istuimen korkeuden säätöä, joka haittasi ajomukavuutta - olen 185cm pitkä ja pää oli melkein katossa ajaessa :-/....

      • Tollo Tahvo

        Laita lypsupalli istuimeksi !! Minullakin on sellainen Seatissani !!


    • Puskajussi12

      Siinoli akku prkl penkin alla, ja tuolla korjausliikkeellä olis saattanut muutkin pallit olla vaarassa d8)

      • Ihanko itse

        sait aikaiseksi nuo edelliset kaksi hienoa viestiä pöpireino!


      • Tollo Tahvo
        Ihanko itse kirjoitti:

        sait aikaiseksi nuo edelliset kaksi hienoa viestiä pöpireino!

        Minulla on isompi auto, oikein ropottivaihteilla varustettu.
        Meillä on iso 5 metrinen , sellainen tötterömallinen Hymer . Laatupeli, Já vielä 3.0l koneella oleva Fiatti..
        Kyllä menee uljaasti, kun muistaa vahtia öljyvuotoa . Se on erittäin suuri. No ei tarvitse vaihtaa öljyjä koskaan ,muutakun lisätä vaan.

        Ja mikä tärkeintä autossamme on Trumatik. On huolleton´peli. Syksyllä voi käyttää Trumatikkia jopa lehtipuhaltimenakin pihassa.
        Eiks ole käteväpeli hei jätkät ??


      • Ei ole
        Tollo Tahvo kirjoitti:

        Minulla on isompi auto, oikein ropottivaihteilla varustettu.
        Meillä on iso 5 metrinen , sellainen tötterömallinen Hymer . Laatupeli, Já vielä 3.0l koneella oleva Fiatti..
        Kyllä menee uljaasti, kun muistaa vahtia öljyvuotoa . Se on erittäin suuri. No ei tarvitse vaihtaa öljyjä koskaan ,muutakun lisätä vaan.

        Ja mikä tärkeintä autossamme on Trumatik. On huolleton´peli. Syksyllä voi käyttää Trumatikkia jopa lehtipuhaltimenakin pihassa.
        Eiks ole käteväpeli hei jätkät ??

        pienintä epäilystäkään nyt ettet olisi itse tuota kirjoittanut pipireinoraukka. Vain pöpireinon (R.J) omakeksimä teksti voi olla noin sekoa!


      • omakeksimä
        Ei ole kirjoitti:

        pienintä epäilystäkään nyt ettet olisi itse tuota kirjoittanut pipireinoraukka. Vain pöpireinon (R.J) omakeksimä teksti voi olla noin sekoa!

        Omakeksimä, omakeksimä. On sinulla pahoja kirjoitusvirheitä !!! Mahdatko vielä änkyttääkin ??
        Kysy Jokiselta apua, tai hoitajaltasi !!!


      • Kysynpä
        omakeksimä kirjoitti:

        Omakeksimä, omakeksimä. On sinulla pahoja kirjoitusvirheitä !!! Mahdatko vielä änkyttääkin ??
        Kysy Jokiselta apua, tai hoitajaltasi !!!

        hyvinkin !!!
        Voisitkoko sinä pöpireinoraukka (R.J) opastaa oikein kirjoituksessa kun se eioikein minultavielä suju !!! Sinullakun pöpireino on tuotaito ,suomenkielessä niin korkea tasoista niin voisitkojooko ???


      • Miksiet
        Kysynpä kirjoitti:

        hyvinkin !!!
        Voisitkoko sinä pöpireinoraukka (R.J) opastaa oikein kirjoituksessa kun se eioikein minultavielä suju !!! Sinullakun pöpireino on tuotaito ,suomenkielessä niin korkea tasoista niin voisitkojooko ???

        pöpi reino nyt opastakaan kieli opissa kun , lupasit ??? Kunsinä olet pöpi reino kuitenkin , ilmeisenoppinutna henkilönä ja korkeasti kouluutettu ja haluat , Auttaa meitäkin alemmallatasollaolevia kirjoitamaan oikein kirjoitusta tällepalstalle !!!


    • Puskajussi12

      Ketjun aloittajan puolesta harmittaa kun yritin vain kertoa omia kokemuksia. Meillä on ollut asuntovaunu, integroitu auto, puoli-integroitu auto ja nyt on alkovimallinen auto. Tuo alkovimalli muuten oli muutama vuosi sitten se viimeinen vaihtoehto, eli en olisi uskonut, että se olisi sittenkin se paras vaihtoehto mihin päädyn. Integroitu oli myös muuten hyvä, mutta se hirveä meteli ajon aikana teki matkailusta - varsinkin huonommilla teillä - kärsimystä :-/

      Tulevaisuudessa tulen sitten varmaankin päätymään retkeilyautoon d8D

      T. Puskajussi

      Ps. En voi kieltää kuitenkaan sitä, että tuo Tollo Tahvo saa minut hymyilemään täällä läppärin ääressä d8) Monet nerot ovat hieman pöpejä, mutta pöpit ovat harvoin neroja ;-)

      Harvat tietävät keitä ja mitä me todellisuudessa olemme, mutta ne jotka ovat edes vilahdukselta nähneet "jotain", ovat vapaita ihmisiä d8D

      • On se Tomppeli

        Onko sinun limousine ,sellainen Fiat ,kun ääntelee kovasti.


        On Tollo Tahvokin ,nähnyt lapsena kaikenlaista , Jopa äitinsäkin alastomana.
        Tollo on käynyt Englannissakin Seatillaan. On hän kiertänyt maailmaa, kun ottaa huomioon, että on Öllölästä lähtöisin.


      • Ei muutu
        On se Tomppeli kirjoitti:

        Onko sinun limousine ,sellainen Fiat ,kun ääntelee kovasti.


        On Tollo Tahvokin ,nähnyt lapsena kaikenlaista , Jopa äitinsäkin alastomana.
        Tollo on käynyt Englannissakin Seatillaan. On hän kiertänyt maailmaa, kun ottaa huomioon, että on Öllölästä lähtöisin.

        pöpireinoraukan jutut sittenkoskaan. Vuosi kaudet vaan samoja, Kirjoittaa !!!


      • Sittenkoskaan
        Ei muutu kirjoitti:

        pöpireinoraukan jutut sittenkoskaan. Vuosi kaudet vaan samoja, Kirjoittaa !!!

        No Tollolla onkin monipuolisia kirjoituksia . Kekkulilla ei ole muutakun Jokisen jutut,ja kirjoitusvirheet.

        Kamalaa luettavaa "" Sittenkoskaan,, Pöpireinoraukan """
        kahdeksan sanaa ,joista kaksi väärin. Huippua
        On apukoulun opit mennyt turhaan


    • Voisitkoko

      pöpi reino kertoameillekin missä , sinä oletkin noinsujuvasti kirjoittelomaan oppinut ?? niin , Voitaisiin memuutkin sitten saada asiamme samallatavalla selkeästi esitetyä etteivät muutluulisi etteiosata !!!

      Ja ja ja pu-pu-puhe opetutus-sta voi-voi-voitaisiin kanssatarvita sinultapöpi reino ja myös viisasta , Sa-sa-sanottavaakinkin !!!

      • On se Väärin

        Minkä kirouksen niskaani sainkaan ??
        sinä minua herjaat ja sinun uudet kaverit mua pitää pilkkanaan !!!


      • Tahvo on puppelipoik

        Puppelipoika !! pöpi reino ,kertoameillekin, noinsujuvasti , kirjoittelomaan, memuutkin , samallatavalla, esitetyä, muutluulisi, ettteiosata.
        kanssatarvitasinultapöpi .
        Kun pääset kolmannelleluokalle apukoulussa ,niin kyllä ne sinulle puppelipoika aakkoset opettavat ja oikean järjestyksen.
        Kun nyt ensin opit ,kolmen kertotaulun. Voi tietysti olla vaikeaa , ainakin Reinon molo suussa.

        Katsos tyhmyyttään ihminen Fiatinkin ostaa. Ei edes pussihousupojat aja Fiatilla !!
        Keskity Puppelipoika Reinon hanuriin vaan !!


      • Olipa hienoa
        Tahvo on puppelipoik kirjoitti:

        Puppelipoika !! pöpi reino ,kertoameillekin, noinsujuvasti , kirjoittelomaan, memuutkin , samallatavalla, esitetyä, muutluulisi, ettteiosata.
        kanssatarvitasinultapöpi .
        Kun pääset kolmannelleluokalle apukoulussa ,niin kyllä ne sinulle puppelipoika aakkoset opettavat ja oikean järjestyksen.
        Kun nyt ensin opit ,kolmen kertotaulun. Voi tietysti olla vaikeaa , ainakin Reinon molo suussa.

        Katsos tyhmyyttään ihminen Fiatinkin ostaa. Ei edes pussihousupojat aja Fiatilla !!
        Keskity Puppelipoika Reinon hanuriin vaan !!

        pöpi reino raukka että , taas näytit esi merkkiä mitenpitää ,Kirjoittiloida oikein !!!


      • Tosi kiva
        Olipa hienoa kirjoitti:

        pöpi reino raukka että , taas näytit esi merkkiä mitenpitää ,Kirjoittiloida oikein !!!

        keskustella tuollaisten verbaaliakrobaattien kanssa mitä tuokin reino on.
        Harmi vaan että reinolla on niin suppea aihepiiri ettei keskustelu oikein pääse rönsyilemään pois Fiatista, rumatikistä, öllölän Tahvosta, alapääjutuista ja muutamista muista vakioaiheista.
        Aloitus kuin aloitus, ja käsittelipä se mitä aihetta vain, niin reino tarjoaa siihen heti omana kannanottonaan jotakin noista edellisistä.
        Hieman negatiivinen puoli reinossa on myös se ettei reino ala mykkäkoululaiseksi Soinin malliin, vaikka miten häntä sanoilla tökkisi ja härnäisi. Saattaahan tietysti olla niinkin ettei reino ymmärrä että häntä vain varsin vedätetään!


      • Tosi kiva
        Tosi kiva kirjoitti:

        keskustella tuollaisten verbaaliakrobaattien kanssa mitä tuokin reino on.
        Harmi vaan että reinolla on niin suppea aihepiiri ettei keskustelu oikein pääse rönsyilemään pois Fiatista, rumatikistä, öllölän Tahvosta, alapääjutuista ja muutamista muista vakioaiheista.
        Aloitus kuin aloitus, ja käsittelipä se mitä aihetta vain, niin reino tarjoaa siihen heti omana kannanottonaan jotakin noista edellisistä.
        Hieman negatiivinen puoli reinossa on myös se ettei reino ala mykkäkoululaiseksi Soinin malliin, vaikka miten häntä sanoilla tökkisi ja härnäisi. Saattaahan tietysti olla niinkin ettei reino ymmärrä että häntä vain varsin vedätetään!

        Taas Puppelipoika Tahvo virheitä kirjoituksessasi !!


      • Niinpäs onkin
        Tosi kiva kirjoitti:

        Taas Puppelipoika Tahvo virheitä kirjoituksessasi !!

        , unohtui reinon edestä se pipi tai pöpi. Kiitos pöpireino huomiostasi!


      • Puppeli Tahvo
        Niinpäs onkin kirjoitti:

        , unohtui reinon edestä se pipi tai pöpi. Kiitos pöpireino huomiostasi!

        Hei Jätkä !! Katsellin aamulla peililläni vehjettäni, kun muuten en näe sitä :
        Huomasin sellaisen ilmion, kun vedän sitä nahkaa taaksepäin, niin nahan alta paljastuu sellainen motti.
        Onko teillä sellaista vehkeenne päässä, vai onko minulla tulossa joku syöpä vekottimeeni.


      • Oli korkea
        Puppeli Tahvo kirjoitti:

        Hei Jätkä !! Katsellin aamulla peililläni vehjettäni, kun muuten en näe sitä :
        Huomasin sellaisen ilmion, kun vedän sitä nahkaa taaksepäin, niin nahan alta paljastuu sellainen motti.
        Onko teillä sellaista vehkeenne päässä, vai onko minulla tulossa joku syöpä vekottimeeni.

        aikakin sinun jo katsoa onko alapääsikin yhtä mädäntynyt kuin yläpääsi, pipireino!


      • On se Puppeli
        Oli korkea kirjoitti:

        aikakin sinun jo katsoa onko alapääsikin yhtä mädäntynyt kuin yläpääsi, pipireino!

        Tulikin aika paha Puppelipoika Tahvosta !! Oletko jo aamutoimet suorittanut Niuvassa ??


      • On se Totta
        On se Puppeli kirjoitti:

        Tulikin aika paha Puppelipoika Tahvosta !! Oletko jo aamutoimet suorittanut Niuvassa ??

        Tuohan on ollut tiedossa jo pitkään mistä olet erityisen kiinnostunut pöpireino !!


      • On se Tahvo
        On se Totta kirjoitti:

        Tuohan on ollut tiedossa jo pitkään mistä olet erityisen kiinnostunut pöpireino !!

        Otitko poskeesi Reinolta, kun kovasti häntä ikävöit taas ??
        Muista ne tekarisi suussasi,kun ne lonksuu kuin Fiatin nivelet !!


      • Eihän
        On se Tahvo kirjoitti:

        Otitko poskeesi Reinolta, kun kovasti häntä ikävöit taas ??
        Muista ne tekarisi suussasi,kun ne lonksuu kuin Fiatin nivelet !!

        vain ne Tahvon hampaat ole jääneet sinun hyvoneihisi pöpireino ??


    • Puskajussi12

      "Mä taivalsin läpi tuulen ja tuiskun (Fiatilla),
      nähdäkseni sun puuterihuiskun,
      mä silmäni suljin ja sinut näin tytössä naapurin..."

      Kevyet mullat veli Juiselle :-)

      T. Puskajussi ;-)

    • Peitonalla

      Ei keskelillä ninkun yleensä liikutaan tarvitse edes olla Rumatikkiä.

      • karvakämmen

        nykäse handuun.


      • Herrasväelle
        karvakämmen kirjoitti:

        nykäse handuun.

        Rumatikki on paras ja halvin.Kyllä jämpti on niin.


    • Loistocaara

      Mobilvetta on kanssa paras !!!

      • Jos ei

        nyt ihan paras, niin hyvä kuitenkin. Varsinkin jos on toimivalla ja kestävällä Fiatin tai Ivecon alustalla, ja Mobilvettahan on myös tosi tyylikäs sisältä !!!


      • Rimor on 1
        Jos ei kirjoitti:

        nyt ihan paras, niin hyvä kuitenkin. Varsinkin jos on toimivalla ja kestävällä Fiatin tai Ivecon alustalla, ja Mobilvettahan on myös tosi tyylikäs sisältä !!!

        Kaunis on Rimorkin !!


    • ???

      Onko Italianautossa Rumatikki?

      • !!!

        Tottakai on !!!


    • Anonyymi

      Jos oikeesti haluis tietää jotain tai saada järkeviä vinkkejä, niin tää ei oo se paikka näköjään. Isot miehet ja niin typerät jutut.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3593
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      164
      2220
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1901
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1802
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      372
      1225
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      980
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe