Siis nuo tuolla televisiossa.
Kylläpä oma elämä vaikuttaa kovin järkevältä joidenkin muiden rinnalla.
Eikä niillä ole siellä edes kunnollisia kakkuja.
Saksalaisten systeemi on muuten sikäli loistava, että siellä ei välttämättä ole hääkakkua lainkaan, vaan kylän naiset tekevät kukin jonkin parhaan leivonnaisensa ja siellä on sitten koko pöydällinen kaikenlaista.
(söin silloin itseni kipeäksi)
Häähullut
15
148
Vastaukset
- fiksu vaimo
Vaikuttaa todellakin ns "järjen jättiläisiltä" nuo parit..ainakin ne aiemman kauden.Nykyisiä en juurikaan ole seurannut mutta normaalijärjellä varustetut parit eivät mene ko ohjelmaan.Hulluja niiden sukulaisetkin mutta järjenköyhää sukua niin menee se geenissä sitten.
Sitä olen miettinyt, että kuinka kummassa ne onnistuvat seulomaan nuo niiden kaikkien tarjokkaiden joukosta ja millaiseen ohjelmaan ne itse kuvittelevat lupautuneensa.
- Häähullut Puumat:.
buddy-love kirjoitti:
Sitä olen miettinyt, että kuinka kummassa ne onnistuvat seulomaan nuo niiden kaikkien tarjokkaiden joukosta ja millaiseen ohjelmaan ne itse kuvittelevat lupautuneensa.
.
"Varokaa häähulluja PUUMIA"
Beware of thö cougars
Har!
.
- ohi aiheen,
milloin voisit olla todella vihainen?
Noin käy todella harvoin.
Lievästi ärsyynnyn lähisuvulleni useinkin.
En muista milloin olisin ollut vihainen.- joidenkin mielestä
buddy-love kirjoitti:
Noin käy todella harvoin.
Lievästi ärsyynnyn lähisuvulleni useinkin.
En muista milloin olisin ollut vihainen.pitäisi kuulemma olla vihainenkin. Lapselleni oli näin psykologi sanonut ja olivat keskustelleet minunkin vihastumattomuudestani. Ei kai sitä kuitenkaan ihan joka vuosi tarvitse vihastua? Taikka tiedäpä häntä, voihan se olla että pitäisikin. Vähän noin arvelinkin, että sinäkään et ylen vihaista sorttia ole. Minulla voi kyllä olla, että muutenkin panttailen ehkä tunteitani, kun olen tässä asiaa pohtinut. Pitää kai alkaa katsella elämänmenoa vähän tarkemmin ja etsiä jokin vihastumiskohde...
joidenkin mielestä kirjoitti:
pitäisi kuulemma olla vihainenkin. Lapselleni oli näin psykologi sanonut ja olivat keskustelleet minunkin vihastumattomuudestani. Ei kai sitä kuitenkaan ihan joka vuosi tarvitse vihastua? Taikka tiedäpä häntä, voihan se olla että pitäisikin. Vähän noin arvelinkin, että sinäkään et ylen vihaista sorttia ole. Minulla voi kyllä olla, että muutenkin panttailen ehkä tunteitani, kun olen tässä asiaa pohtinut. Pitää kai alkaa katsella elämänmenoa vähän tarkemmin ja etsiä jokin vihastumiskohde...
Kyllä tämä italialaistyyppinen asioiden hoito lähisukuni kesken varmaan riittää psykologien tarpeisiin. Mutta ihan sovussa silti rähjätään ja se loppuu heti kun asia on sovittu.
- no hyvä juttu
buddy-love kirjoitti:
Kyllä tämä italialaistyyppinen asioiden hoito lähisukuni kesken varmaan riittää psykologien tarpeisiin. Mutta ihan sovussa silti rähjätään ja se loppuu heti kun asia on sovittu.
sinulle :)
Minulla voi oikeasti ollakin vähän patologisempi tilanne. Ei tule nimittäin mieleen tilannetta, jossa olisin ääntäni korottanut rähjäämismielessä. Tai sitten voi olla asiaa muistitutkimuksiin...
joo, satuin tänään katsomaan yhden jakson verran tuota,
ja on se niin kauhiaa näköjään tuo naimisiin meno
kun siitä halutaan niin kauhiaa tehä,
ja onhan se show-meininkiä, hei me päästään telkkariin jeii!!
kyllä naimisiin pääsis vähemmälläkin,
murYhdessä jaksossa sulhanen kysyi morsiamelta, että haluaako hän mieluummin suuret häät kuin talon ja ne megahäät se tosiaan halusi.
Taitavat asua nykyään jotenkin hankalasti.buddy-love kirjoitti:
Yhdessä jaksossa sulhanen kysyi morsiamelta, että haluaako hän mieluummin suuret häät kuin talon ja ne megahäät se tosiaan halusi.
Taitavat asua nykyään jotenkin hankalasti.no kun se on se päivä prinsessana -juttu.. järkyttäviä summia ne jo maksaa niistä morsiuspuvuistaan, mitä sit pidetään vaan se yks päivä.
mää kun oon toisinaan seurannut sitä "Hulluna häämekkoihin" -sarjaa
jopa kymppitonnin mekkoja jotku hullut ostaa
mulla ei ole koskaan ollut edes niin kallista autoa..
murmurriperkele kirjoitti:
no kun se on se päivä prinsessana -juttu.. järkyttäviä summia ne jo maksaa niistä morsiuspuvuistaan, mitä sit pidetään vaan se yks päivä.
mää kun oon toisinaan seurannut sitä "Hulluna häämekkoihin" -sarjaa
jopa kymppitonnin mekkoja jotku hullut ostaa
mulla ei ole koskaan ollut edes niin kallista autoa..
murJa niillä on nykyään myös muotina tuhota se puku jollakin näyttävällä tavalla:
http://www.google.fi/search?q=trash the dress ideas&hl=fi&safe=off&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=HyQ6UZWuOY_AtAbXmYHQDA&ved=0CDgQsAQ&biw=1280&bih=865- Wanha kondittoori
buddy-love kirjoitti:
Ja niillä on nykyään myös muotina tuhota se puku jollakin näyttävällä tavalla:
http://www.google.fi/search?q=trash the dress ideas&hl=fi&safe=off&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=HyQ6UZWuOY_AtAbXmYHQDA&ved=0CDgQsAQ&biw=1280&bih=865Hei buddy! Tehdään historiaa ja mennään homoavioliittoon, vaikka heteroja ollaankin!
Olen työkseni tehnyt hääkakkuja ja tuokiossa väsään 5 kerroksisen kaakun
kermacaahdolla pritsattuna ja leivon pullakransseja viidellä letillä yms.
Voismme tutkia syyt, miksi äämät hotkivata hääkakkuja?
Esim. tarjoilijaflikat ahmivat hetkessä pahasen sokerikakkupohjaan tehdyn kermakakun reliikit, jota yleensä jää puolet tilauksesta
- Yök
Nykyään narsisti on sellainen muotihokema jota toistellaan joka kohdassa. Näihin ihmisiin se TODELLAKIN sopii. Eikä se asiaa muuta vaikka kyse on kuinka häistä.
Tuon ohjelman pariskunnat on aika omituisia. Tulee väistämättä tunne, ettei ne oikein sovi toisilleen.
Ohjelmaa on tietysti leikattu ja editoitu monen kertaan, mutta parien välistä lämpöä ja kemiaa puuttuu silti.
Morsiamet on stressaantuneita ja kiukkuisia, sulhanen usein välinpitämätön ja poissaolevan tuntuinen.
Jos kerran on rahaa heittää ylihienoihin hääjuhliin, samalla kannattaisi palkata ammattitaitoinen hääsuunnittelija. Se helpottaisi hääparin työmäärää ja stressiä.
Pääsee sitä naimisiin vähemmälläkin hössötyksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376