miten kutsutaan 2kymppisii pissiksiä?

onko nimitystä?

You know... Ne muijat joilla on joko pikimusta tai vitivalkoinen tukka pidennyksineen, rusketus ympäri vuoden, burberry huivi, nahkasaappaat, guessin vaatteita jne.

Onko tällä tyylilajilla jotain omaa nimeä, kuten on näitä hipstereitä, emoja, punkkareita, gootteja jne.

Pissikset tai lissuthan ovat enemmän yläaste ikäisiä muijia, jotka kulkee merkkivaatteissa, mutta onko näille aikuisille omaa kivaa nimittystä, kun on kumminkin aika yleinen tyyli.

62

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      teinitytöt?

      • heeheee

        Aikuispissikset?


    • keksikää kiva

      no en välttämättä kutsuis esim. 25v muijaa teinitytöksi...
      kun tää on enemmän semmoisten 20-30v juttu... jos tajuutte.

    • Anti-tuksunen

      Tuksuset

      • HYI SAATANA!

        Painukaa nyt jo Tukiais-pakkomielteiset idioottit ******* täältä!
        Joka paikkaanko se pitää se ielämäänne hallitseva ärväke tellätä. Olette yhtä yököttäviä kuin pakkomielteenne kohdekin.


    • tunkki-tux

      tuksuset on aika hyvä nimitys. tai tuksuttaret.

      • HYI SAATANA!

        Painukaa nyt jo Tukiais-pakkomielteiset idioottit VITTUUN täältä!
        Joka paikkaanko se pitää se ielämäänne hallitseva ärväke tellätä. Olette yhtä yököttäviä kuin pakkomielteenne kohdekin.


    • njoopajoo

      Tuksuliini

      • HYI SAATANA!

        Painukaa nyt jo Tukiais-pakkomielteiset idioottit ******* täältä!
        Joka paikkaanko se pitää se ielämäänne hallitseva ärväke tellätä. Olette yhtä yököttäviä kuin pakkomielteenne kohdekin.


    • pili poli pää

      en tiä... tuksu -alkuisista tulee mieleen semmoinen rähjäinen hello kitty -mekkoon pukeutuva hörhö. Noi muijat on sentään aika tyylikkäitä....

    • Ai jai kun naurattaa

      Tyylikkäitä!!! Hah hah hah hah hah haa, repesin :-D :-D Ja vielä guessin vaatteita!!! TOSI rusketus ympäri vuoden! Jaa, onko ne niitä oranssinaamoja?
      No oisko hyvä nimi vaikka Feikkikset? Blonki-feikit? Rusketusraidat tai Rusketus Raijat? Tyyli-lyylit?

    • Vieläkin naurattaa

      Siis Blondi-feikit. Barbit? Feikki-barbit?

    • 1+17=?

      Barbit on aika hyvä!

      • ........ .......

        BARBI? HAH! Johan on loukkaus Barbieta kohtaan.
        Typerät blondit TYHJÄPÄÄT ovat kaukana klassikkonukesta.

        Tyhjäpäitä on kaikista helpointa kutsua yksinkertaisesti THJÄPÄIKSI.


    • tyylikästä juuh

      mitä siitä vaikka ne kaikki Luis Vittunit ja Cuccit on feikkejä?
      ainakin tyylikkäämpiä kuin tuulipuvut ja prisman farkut yhdistettynä kalpeeseen naamaan ja polkkatukkaan :DD

      eikä rusketus meinaa sitä, että on törkee oranssi naama, vaan sen voi hoitaa myös sillä "tyylikkäällä" tavalla. ja tässä haetaan nimiä just semmoisille, rähjä-tuksu kategoria erikseen.

      barbi on ihan jees nimi, tyyli-lyyli ja muoti-mimmi on aika kasaria

    • Ei enää naurata niin

      Nooh, onhan ne tietty tyylikkäämpiä kuin prismamuoti mutta suoraansanoen monet näyttää kyllä aika koomisiltakin "tyylikkyydessään". Jotkut ei vaan oikeesti osaa niilläfeikeilläkään tehdä sellaista glamour-tuntumaa jota tässä ilmeisesti nyt haetaan. Jotenkin liian tehtyjä kun yrittävät niin olla Paris Hiltonia. Se vaan näkyy niin selvästi mutta ehkä se on tarkoituskin.
      Barbit voisi olla tyylikkäämmille sopiva nimi mutta sitten näille vähemmän tyylikkäille ehkä kakkosluokan barbit.
      Aion kyllä sitten patentoida tuon nimen Barbit...;-D

    • ´´´´´´´´´´´´´´´´´´

      Tuohon voisi melkein vastata että heitä kutsutaan virolaisiksi, tässä taisi kuitenkin olla kyse suomalaisista koska tuo "tyyli" on valitettavasti levinnyt myös suomalaisten keskuuteen.

      Rakennekynnet, hiustenpidennykset, solarium/suihkurusketus, ripsienpidennykset, hampaiden valkaisu/kuoret, madonna-lävistys ja nykyään jopa n. 20-vuotiailla on huulissa täytettä. Kainalossa muovinen "bling bling" Guess-laukku tai Longchampin pieni kangasveska. Jouduin ennen työni vuoksi katselemaan paljonkin näitä "aikuispissiksiä" ja ihan vaan pissiksiksi me niitä kutsuttiin ulkonäön vuoksi, miespuoliset kollegat puhuivat "feikeistä".

    • Tyylikkyydestä

      Niin kyllä mäkin sen tyylikkyyden miellän vähän eri lailla kuin juuri tuo yllä oleva kuvaus. Ja oikeesti ne feikit vaan myös NÄYTTÄÄ feikeiltä, sille ei mahda mitään! Mutta toki siis "tyylikkäämpi" kuin prismatyyli. Saahan toki prismasta siistejä vaatteita ja asusteita kun osaa niitä yhdistää ja kantaa.
      Nämähän yrittävät näyttää jenkkiläisiltä Täydellisiltä naisilta mutta kun vaan eivät valitettavasti näytä niine muovilaukkuineen ja vaikka miten puhelinkin on "oikeaoppisesti" kädessä ojennettuna. Näyttävät siis oikeesti välillä koomisilta!
      Mutta leikkikööt kuka tahtoo ja miten tahtoo tyylikästä!

      • Oma itsensä

        Pissis ja feikki on höpö höpöä.Ei sellaisia ole olemassakaan.Kyllä jokainen saa
        näyttää miltä haluaa,pukeutua ja laittautua niinkuin itse parhaaksi katsoo ja mikä
        hyvältä tuntuu ja näyttää omasta mielestä.Ei muiden mielipiteistä kannata liikoja
        välittää,ettei tule ongelmia.Nehän ne varsinaisia leikkijöitä onkin,jotka on keksineet
        pissis ja feikki höpötykset,nimitykset.Niillä taitaa olla ajatusmaailmakin ihan lapsen
        tasolla,pahoja itsetunto-ongelmia ja kateutta muita kohtaan.Typerää olla jonkun
        laukusta,puhelimesta,hiustenpidennyksistä ja muusta kateellinen ja käyttää
        tuollaisia nimityksiä.Mielestäni prismantyyli on ihan ok,tuulipukuineen farkkuineen
        ja polkkatukkakin.Tyylikkyyttä on olla oma itsensä,pukeutua ja laittautua kuten
        itse haluaa ja ettei välitä muiden sanomisista,kun se menee tuollaiseksi pissis ja
        feikkihöpinäksi,sellaiseen ei kannata lähteä mukaan.


      • WTF?
        Oma itsensä kirjoitti:

        Pissis ja feikki on höpö höpöä.Ei sellaisia ole olemassakaan.Kyllä jokainen saa
        näyttää miltä haluaa,pukeutua ja laittautua niinkuin itse parhaaksi katsoo ja mikä
        hyvältä tuntuu ja näyttää omasta mielestä.Ei muiden mielipiteistä kannata liikoja
        välittää,ettei tule ongelmia.Nehän ne varsinaisia leikkijöitä onkin,jotka on keksineet
        pissis ja feikki höpötykset,nimitykset.Niillä taitaa olla ajatusmaailmakin ihan lapsen
        tasolla,pahoja itsetunto-ongelmia ja kateutta muita kohtaan.Typerää olla jonkun
        laukusta,puhelimesta,hiustenpidennyksistä ja muusta kateellinen ja käyttää
        tuollaisia nimityksiä.Mielestäni prismantyyli on ihan ok,tuulipukuineen farkkuineen
        ja polkkatukkakin.Tyylikkyyttä on olla oma itsensä,pukeutua ja laittautua kuten
        itse haluaa ja ettei välitä muiden sanomisista,kun se menee tuollaiseksi pissis ja
        feikkihöpinäksi,sellaiseen ei kannata lähteä mukaan.

        En oikein tajunnut kirjoituksesi pointtia, "kateuskortti" ei oikein sovi tähän asiayhteyteen.

        Eiköhän niitä itsetunto-ongelmia ole juuri niillä jotka "parantelevat" ulkonäköään jostain Facediilin kautta hommatuilla tekoripsillä, kun ei ole varaa maksaa laadusta. Itselläni ei ole mitään hiusten-/ripsienpidennyksiä tai rakennekynsiä vastaan kunhan ne on ammattitaidolla tehty. Monilla "aikuispissiksillä" on diy-hiustenpidennykset jotka frendi on kiinnittänyt ja jälki on sen mukaista. Päälle vielä huonosti laitetut ripset ja oranssi feikkirusketus niin hyi saatana. Guessista ja tyylikkyydestä ei voi edes puhua samassa lauseessa, Suomessa jengi maksaa 100-200 euroa jostain mauttomasta muovilaukusta vaikka laatu on samaa luokkaa H&M:n kanssa.


      • Suvaitsevaisuutta
        WTF? kirjoitti:

        En oikein tajunnut kirjoituksesi pointtia, "kateuskortti" ei oikein sovi tähän asiayhteyteen.

        Eiköhän niitä itsetunto-ongelmia ole juuri niillä jotka "parantelevat" ulkonäköään jostain Facediilin kautta hommatuilla tekoripsillä, kun ei ole varaa maksaa laadusta. Itselläni ei ole mitään hiusten-/ripsienpidennyksiä tai rakennekynsiä vastaan kunhan ne on ammattitaidolla tehty. Monilla "aikuispissiksillä" on diy-hiustenpidennykset jotka frendi on kiinnittänyt ja jälki on sen mukaista. Päälle vielä huonosti laitetut ripset ja oranssi feikkirusketus niin hyi saatana. Guessista ja tyylikkyydestä ei voi edes puhua samassa lauseessa, Suomessa jengi maksaa 100-200 euroa jostain mauttomasta muovilaukusta vaikka laatu on samaa luokkaa H&M:n kanssa.

        Nimimerkki WTF?,ole sitten tajuamatta ja kateus nimenomaan sopii erityisesti
        tähän asianyhteyteen.Itsetunto-ongelmia on juuri niillä joilla on tarvetta olla
        kateellisia ja jotka keksii noita omituisia pissis ja feikki yms. nimityksiä.
        Tekoripsissä,hiustenpidennyksissä,rakennekynsissä,oranssi rusketuksessa,
        muovilaukuissa yms. ei ole mitään pahaa.Kyllä jokainen saa pukeutua ja
        laittautua miten itse tykkää.Erittäin ikävää,ettei ihmiset suvaitse toisiaan sen
        näköisenä miten kukakin on.


      • Pieleen meni
        Suvaitsevaisuutta kirjoitti:

        Nimimerkki WTF?,ole sitten tajuamatta ja kateus nimenomaan sopii erityisesti
        tähän asianyhteyteen.Itsetunto-ongelmia on juuri niillä joilla on tarvetta olla
        kateellisia ja jotka keksii noita omituisia pissis ja feikki yms. nimityksiä.
        Tekoripsissä,hiustenpidennyksissä,rakennekynsissä,oranssi rusketuksessa,
        muovilaukuissa yms. ei ole mitään pahaa.Kyllä jokainen saa pukeutua ja
        laittautua miten itse tykkää.Erittäin ikävää,ettei ihmiset suvaitse toisiaan sen
        näköisenä miten kukakin on.

        Mikä sua oikein nyppii? Menikö rusketus vähän persiilleen?
        Saat ihan rauhassa näyttää miltä haluat mutta et kai tosissasi usko että joku on sulle kateellinen?


      • Oikein meni
        Pieleen meni kirjoitti:

        Mikä sua oikein nyppii? Menikö rusketus vähän persiilleen?
        Saat ihan rauhassa näyttää miltä haluat mutta et kai tosissasi usko että joku on sulle kateellinen?

        Kuuleppas nimimerkki Pieleen meni,mua ei nypi yhtään mikään.Sua taitaa nyppiäkin
        vai kuinka?rusketusta mulla ei ole,koska en tarvitse sellaista.Sun oma rusketus
        taisi enemmän,kuin vähän p*rselleen vai kuinka?Ihan sama mulle,onko joku mulle
        kateellinen vai ei,koska sen toisen henkilön ongelma se enemmänkin on.


    • Helvetin kateellinen

      Tässä ketjussa nimenomaan kysyttiin nimiehdotuksia jos et osannut lukea! Kait se nyt tiedetään ILMAN kateuttakin että PITÄISI olla oma itsensä. No sekin on oman itsensä asia haluaako olla oma itsensä vai jokin jolle voisi keksiä nimen. Ja jos joku haluaa olla valkotukkainen, ruskeanaamainen feikki muovikasseineen niin se on sen (eli ilmeisesti myös sun kun vedit herneen nenuun) asia. Tämän ketjun tarkoitus nyt kuitenkin oli keksiä näitä nimiä mitä maailma on pullollaan. Miksi luit ketjua kun jo otsikko kertoi mistä kyse?
      Sit toi kateellinen veto on jo ihan out, kaikkihan on aina kateellisia kun uskalletaan sanoa OMA mielipide. Taisi vaan nyt rusketusraidat osua omaan nuppiin.

      • Luonnollinen

        Kuuleppas nimimerkki Helvetin kateellinen,ole ihan rauhassa vaan kateellinen.
        Ei se mua haittaa tai kuulu mulle.Se olet kyllä sä,joka veti herneen nenään ja ne
        rusketusraidat osu sun omaan nuppiin.Ne pissikset,feikit ja muut on höpö höpöä,
        jokaisen mielituksen tekoa,ei sellaisia oikeasti ole.


      • Luonnotonta
        Luonnollinen kirjoitti:

        Kuuleppas nimimerkki Helvetin kateellinen,ole ihan rauhassa vaan kateellinen.
        Ei se mua haittaa tai kuulu mulle.Se olet kyllä sä,joka veti herneen nenään ja ne
        rusketusraidat osu sun omaan nuppiin.Ne pissikset,feikit ja muut on höpö höpöä,
        jokaisen mielituksen tekoa,ei sellaisia oikeasti ole.

        Häh haa, mitä logiikkaa!! Miten voi olla kateellinen jos niit ei oikeesti ole?


      • Sporttinen
        Luonnotonta kirjoitti:

        Häh haa, mitä logiikkaa!! Miten voi olla kateellinen jos niit ei oikeesti ole?

        Nimimerkki Luonnotonta,joo sulle itsellesi vaan häh haa mitä logiikkaa.Ei sekään
        taida kovin kummoinen olla.Kyllä voi olla kateellinen vaikkapa jonkun tuulipuvusta
        tai sitten rusketuksesta,todella typerää.Mä en onneksi ole,koska en koe mitään
        tarvetta sitten.


      • Luonnotonta
        Sporttinen kirjoitti:

        Nimimerkki Luonnotonta,joo sulle itsellesi vaan häh haa mitä logiikkaa.Ei sekään
        taida kovin kummoinen olla.Kyllä voi olla kateellinen vaikkapa jonkun tuulipuvusta
        tai sitten rusketuksesta,todella typerää.Mä en onneksi ole,koska en koe mitään
        tarvetta sitten.

        No tosi loogista! Suomennos: Miten voi olla kateellinen asialle jota ei ole? Jos tuolla sanotaan että ns. pissiksiä tai feikkejä ei oikeasti ole niin miten sellaisille voi olla kateellinen?
        Tyhmemmätkin kuten sinä tajuaa että kyllä tuulipuvulle tai rusketukselle voi olla kateellinen koska ne OVAT OLEMASSA!


      • Luonnollista
        Luonnotonta kirjoitti:

        No tosi loogista! Suomennos: Miten voi olla kateellinen asialle jota ei ole? Jos tuolla sanotaan että ns. pissiksiä tai feikkejä ei oikeasti ole niin miten sellaisille voi olla kateellinen?
        Tyhmemmätkin kuten sinä tajuaa että kyllä tuulipuvulle tai rusketukselle voi olla kateellinen koska ne OVAT OLEMASSA!

        Nimimerkki Luonnotonta taitaa ollakin varsinainen typerys,sen voi logiikkasi ja
        arvostelemisesi perusteella todeta.


      • Luonnotonta
        Luonnollista kirjoitti:

        Nimimerkki Luonnotonta taitaa ollakin varsinainen typerys,sen voi logiikkasi ja
        arvostelemisesi perusteella todeta.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Logiikka

        En jaksa enää sun kans "keskustella" joten lue tuolta lapsi pieni mitä logiikka tarkoittaa.


      • Olet NOLO
        Luonnollinen kirjoitti:

        Kuuleppas nimimerkki Helvetin kateellinen,ole ihan rauhassa vaan kateellinen.
        Ei se mua haittaa tai kuulu mulle.Se olet kyllä sä,joka veti herneen nenään ja ne
        rusketusraidat osu sun omaan nuppiin.Ne pissikset,feikit ja muut on höpö höpöä,
        jokaisen mielituksen tekoa,ei sellaisia oikeasti ole.

        Tämä tonttu se ei osa edes rivittää kirjoituksiaan kunnolla.
        Sepä kertookin miten vinksallaan ne ajatukset tuosakin tyhjässä päässää kulkevat. Olet turhis mikä turhis.


      • Logiikan mestari
        Luonnotonta kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Logiikka

        En jaksa enää sun kans "keskustella" joten lue tuolta lapsi pieni mitä logiikka tarkoittaa.

        Nimimerkki Luonnotonta on itse se lapsi pieni.En minäkään jaksa keskustella
        ja lukea hänen sepustuksiaan.Lukekoon hän vaan mitä se logiikka tarkoittaa.


      • Eikun sinä
        Olet NOLO kirjoitti:

        Tämä tonttu se ei osa edes rivittää kirjoituksiaan kunnolla.
        Sepä kertookin miten vinksallaan ne ajatukset tuosakin tyhjässä päässää kulkevat. Olet turhis mikä turhis.

        Nimimerkki Olet NOLO,joo sinä itse olet se nolo ja tonttu,kun puutut
        muiden tekemisiin.Se kertookin sinusta,miten vinksahtanut olet ja
        miten tyhjä pääsi on.Aivan olet se turhis mikä turhis.


      • Eipäs juupas
        Eikun sinä kirjoitti:

        Nimimerkki Olet NOLO,joo sinä itse olet se nolo ja tonttu,kun puutut
        muiden tekemisiin.Se kertookin sinusta,miten vinksahtanut olet ja
        miten tyhjä pääsi on.Aivan olet se turhis mikä turhis.

        Sääpäs, eiku sääpäs, ite oot, eiku sä oot ite, sääpäs....
        Tää on tämän saman kirjoittajan joka ei osaa kirjoittaa. Sillä on monta nimimerkkiä mm.Eikun sinä, Logiigan mestari, Luonnollista, Sporttinen, Oikein meni jne. ja tämä sama taitaa olla myös ketjun aloittaja. Eli joku oikein lapsekas parikymppinen. Monet on jo aikuisia siinä iässä. Katsotaan mitä se tähän vastaa! Ite oot...


      • 19+19

        Se vois olla Shore-tyyli. Kuten Jersey Shoren ja Geordie Shoren gimulit. Ovat just tuollaisia. Don't get me wrong, pidän Snookista tosi paljon!


      • Olkoon kuka hyvänsä
        Eipäs juupas kirjoitti:

        Sääpäs, eiku sääpäs, ite oot, eiku sä oot ite, sääpäs....
        Tää on tämän saman kirjoittajan joka ei osaa kirjoittaa. Sillä on monta nimimerkkiä mm.Eikun sinä, Logiigan mestari, Luonnollista, Sporttinen, Oikein meni jne. ja tämä sama taitaa olla myös ketjun aloittaja. Eli joku oikein lapsekas parikymppinen. Monet on jo aikuisia siinä iässä. Katsotaan mitä se tähän vastaa! Ite oot...

        Nimimerkki Eipäs juupas on itse se sama kirjoittaja,joka ei osaa kirjoittaa ja
        jolla taitaa olla monta nimimerkkiä ja taitaa olla myös ketjun aloittaja,eli joku
        oikein joku lapsekas.Minä en se valitettavasti ole,koska tiedän kyllä miten ja
        mitä kirjoitan,eikä tapanani ole kirjoitella turhan monella nimimerkillä ja
        ikääkin alkaa minulla olla melkein 40 vuotta,eli aikuisen naisen kirjoissa
        ollaan,kaukana jostain lapsekkaasta parikymmisestä.Katsotaanpas mitä
        mitä se lapsekas suhmuran santra,eli nimimerkki Eipäs juupas tähän
        vastaa.


      • Eipäs juupas
        Olkoon kuka hyvänsä kirjoitti:

        Nimimerkki Eipäs juupas on itse se sama kirjoittaja,joka ei osaa kirjoittaa ja
        jolla taitaa olla monta nimimerkkiä ja taitaa olla myös ketjun aloittaja,eli joku
        oikein joku lapsekas.Minä en se valitettavasti ole,koska tiedän kyllä miten ja
        mitä kirjoitan,eikä tapanani ole kirjoitella turhan monella nimimerkillä ja
        ikääkin alkaa minulla olla melkein 40 vuotta,eli aikuisen naisen kirjoissa
        ollaan,kaukana jostain lapsekkaasta parikymmisestä.Katsotaanpas mitä
        mitä se lapsekas suhmuran santra,eli nimimerkki Eipäs juupas tähän
        vastaa.

        Joo nimimerkki Eipäs juupas ei osaa kirjoittaa,kirjoittelee monella
        nimimerkillä,on tämän ketjun aloittaja ja oikein lapsekas
        parikymppinen.Odotellaan vaan mitä tämä pikkuneiti vastaa.


      • Kiusaajasi
        Eipäs juupas kirjoitti:

        Sääpäs, eiku sääpäs, ite oot, eiku sä oot ite, sääpäs....
        Tää on tämän saman kirjoittajan joka ei osaa kirjoittaa. Sillä on monta nimimerkkiä mm.Eikun sinä, Logiigan mestari, Luonnollista, Sporttinen, Oikein meni jne. ja tämä sama taitaa olla myös ketjun aloittaja. Eli joku oikein lapsekas parikymppinen. Monet on jo aikuisia siinä iässä. Katsotaan mitä se tähän vastaa! Ite oot...

        Olen kiusaajasi nimimerkki Eipäs juupas,niin että älä viitsi sössöttää sä
        pikkulikka yhtään mitään.Olen sua yli kaksikymmenta vanhempi


      • Eipäs juupas
        Eipäs juupas kirjoitti:

        Sääpäs, eiku sääpäs, ite oot, eiku sä oot ite, sääpäs....
        Tää on tämän saman kirjoittajan joka ei osaa kirjoittaa. Sillä on monta nimimerkkiä mm.Eikun sinä, Logiigan mestari, Luonnollista, Sporttinen, Oikein meni jne. ja tämä sama taitaa olla myös ketjun aloittaja. Eli joku oikein lapsekas parikymppinen. Monet on jo aikuisia siinä iässä. Katsotaan mitä se tähän vastaa! Ite oot...

        Joo mä nimimerkki Eipäs juupas olen varsinainen sohlaaja ja söhlääjä.
        lapsekas sössöttöjä ja mullahan niitä nimimerkkejä onkin


    • Helvetin kateellinen

      Kuuleppas nimimerkki Luonnollinen, johan minun nimimerkkinikin sen kertoi että olen helvetin kateellinen. Ja mulla on jo herneenpalkoja nenässä kun mua ottaa nuppiin ne mun rusketusraidat! Helvetin helvetti!
      Mutta ei se mitään, yritän kestää tän kateuden ja lähdenkin tästä Prismaan ostamaan tuulipuvun itselleni jotta voin olla oma itseni. Tosin saatan se päällä olla entistä kateellisempi noille tyylikkäille nimettömille joita ei oikeasti ole olemassakaan. Mielikuvitukseni teki kaikessa kateudessaan minulle tepposet!

      • Luonnollinen

        Nimimerkki Helvetin kateellinen,miksi sä olet kateellinen ja mikäs vika on
        rusketuksessa?mä en ole kateellinen ja ei ole rusketustakaan,koska en tarvitse
        sitä.Tuulipukukin voi olla tyylikäs,jos vaan löytää sopivan ja kivanmallisen.


    • Helvetin kateellinen

      No, noo, mä oon siks vähän kateellinen kun mul ei oo kun tää tuulipuku mut tosin löysin sielt Prismasta aikas kivan! Mä tykkään siitä! Mut must tuntuu itestäni etten oo noin tyylikäs kun muut ja siks mä oon kateellinen. Ja siis eihän rusketuksessa mitään vikaa ole mutta mulla meni vähän vituralleen kun tuli vähän liikaa ja nyt mä näytän ihan oikeesti karseelta! Mut toivottavasti tää täs vähän haalistuu :-)
      Ja sit mä lainasin kirjastosta sellasen Kateenkismuksen jos vaikka terapoimalla itteensä vois päästä tästä kauheesta kateudesta.

    • kollin karva

      Nyt ei ollut tarkoitus pohtia sitä, onko nämä parikymppiset pissikset tyylikkäitä tai vai ei. Joku tykkää joku ei, joku on kateellinen joku ei.

      Vaan etsiä heille nimitystä, jolla vois pikaisesti kertoa heidän ulkonäöstä "no se tyyppi oli semmoinen hipsteri/gootti/punkkari". Mutta mikä?

    • Tyylilady

      Pissikset ja feikit yms.barbietyyliset näyttää todella hyvännäköisiltäkin,koska
      joillekin sopii kyseinen tyyli todella hyvin,ei tietenkään kaikille.Pissis ja feikki
      yms.barbietyyli voi olla tyylikäskin.

      • Jst joo...

        noin puhuu Silikoni-Santra jolla ei ole pientäkään tolkkua tyylkkyydestä


      • Luomurinnat
        Jst joo... kirjoitti:

        noin puhuu Silikoni-Santra jolla ei ole pientäkään tolkkua tyylkkyydestä

        Nimimerkki Jst joo... on se silikonisantra ja joka ei tiedä tyylikkyydestä
        hevonpaskaakaan.


      • Tyylibarbie

        Ehkäpä se saattaa käydäkin.Eiköhän tyylikkään erota halpaversiosta.


    • Samaa paskaa

      Pissikset on pissiksiä vaikka olis kuinka vanhoja.
      Sana mitä sä aja taka liene Blodi, Bimbo, Blondibimbo,Turhis, Juppi, Feikki ....

      • Hmmm....

        Muovi, Silikonisurttura....


      • Heh.
        Hmmm.... kirjoitti:

        Muovi, Silikonisurttura....

        Kyllähän nykyään sana "Pissis" katttaa aikuista väestönosaakin. "Turhis" lienee lähinnä vastaava määritelmä. Itse taipuisin jo pariin kertaan mainitulle varsin kuvaavalle sanalle: "Tyhjäpää".


      • Fiksupää
        Heh. kirjoitti:

        Kyllähän nykyään sana "Pissis" katttaa aikuista väestönosaakin. "Turhis" lienee lähinnä vastaava määritelmä. Itse taipuisin jo pariin kertaan mainitulle varsin kuvaavalle sanalle: "Tyhjäpää".

        Nimimerkki Heh on itse se tyhjäpää.


      • Luonnollinen
        Hmmm.... kirjoitti:

        Muovi, Silikonisurttura....

        Nimimerkki Hmmm.... on itse se muovi ja silikonisuttura.


      • Riippuu monestakin..

        Nimimerkki Samaa paskaa on itse se blodi,bimbo,,turhis,juppi,feikki ja pissis.
        Kaikki ei onneksi ole mitään pissiksiä,niitä on teinit ja joitakin nuoria naisia.
        Vanhemmat naiset taas tietävät toivon mukaan hyvän maun ja tyylikkyyden,
        mikä on kaukana pissismäisyydestä.


    • Vanhempi nainen

      No täällä riitely ja nimittely ei ainakaan ole tyylikästä ja hyvän maun mukaista!
      Unohtakaa koko nimiehdotus ja olkaa sellaisia kuin ootte!

    • Näin on

      Olen samaa mieltä sun kanssa Vanhempi nainen.

    • hhihoh öio

      Kusikertut.

      • Heh heh

        Nimimerkki hhihoh öio on se kusikerttu ja moni muukin hänen kaltaisensa.


    • laatutietoinennnn

      white trash

    • Laadukas ja tyylikäs

      Pissaliisoiksi,pinnallisiksi teinitytöiksi.Tarkempi selostus löytyy googlen kautta
      wikipediasta,jos aihe kiinnostaa enemmän.

      • Emotyttö_01

        Mikä oikeesti aikuisii vaivaa? En usko, että oikein kukaan noista olisi kypsä, ihan sama vaikka sitten joku nelikymppine vanhus tai ihan miten vaan.
        Aika tyhmää haukkua toisiaan lapsiksi ja pikkulikoiksi, mutta ette sitten taida itse oikein ymmärtää kuinka turhasta aiheesta tämän riidan aloititte? :D
        Ostakaa prisman tuulipuku tai hankkikaa rusketus, ihan sama -.- Luuletteko oikeasti olevanne muita parempia, kun toisianne mollaatte? Ette ole. Annatte vain epäkypsän vaikutelman itsestänne, varsinkin näin oikean pikkulikan silmissä.

        Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen, ja kenenkään ei tarvitse tulla selittämään, kuinka "suvaitsematonta" se on. Ihmiset saavat ajatella toisen tyylistä ihan mitä haluaa, eri asia on sitten se jos menee haukkumaan toista tyylinsä takia. On ihan inhimillistä ajatella joskus negatiivisemmin.

        Kateudesta sen verran, että vaikka toinen ei pitäisi toisen tyylistä, ei se tarkoita että kaikki olisivat kateellisia. Pakko sanoa, että on jopa pinnallista luulla, että kaikki ovat kateellisia itselleen -.-' Aika itserakkaan kuuloista.

        Näin ajattelee pieni 11 vuotias tyttö, joka on tarpeeksi järkevä ymmärtääkseen, että teidän riitelynne on aivan turhaa.


      • Niimpä niin
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Mikä oikeesti aikuisii vaivaa? En usko, että oikein kukaan noista olisi kypsä, ihan sama vaikka sitten joku nelikymppine vanhus tai ihan miten vaan.
        Aika tyhmää haukkua toisiaan lapsiksi ja pikkulikoiksi, mutta ette sitten taida itse oikein ymmärtää kuinka turhasta aiheesta tämän riidan aloititte? :D
        Ostakaa prisman tuulipuku tai hankkikaa rusketus, ihan sama -.- Luuletteko oikeasti olevanne muita parempia, kun toisianne mollaatte? Ette ole. Annatte vain epäkypsän vaikutelman itsestänne, varsinkin näin oikean pikkulikan silmissä.

        Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen, ja kenenkään ei tarvitse tulla selittämään, kuinka "suvaitsematonta" se on. Ihmiset saavat ajatella toisen tyylistä ihan mitä haluaa, eri asia on sitten se jos menee haukkumaan toista tyylinsä takia. On ihan inhimillistä ajatella joskus negatiivisemmin.

        Kateudesta sen verran, että vaikka toinen ei pitäisi toisen tyylistä, ei se tarkoita että kaikki olisivat kateellisia. Pakko sanoa, että on jopa pinnallista luulla, että kaikki ovat kateellisia itselleen -.-' Aika itserakkaan kuuloista.

        Näin ajattelee pieni 11 vuotias tyttö, joka on tarpeeksi järkevä ymmärtääkseen, että teidän riitelynne on aivan turhaa.

        Olen kanssasi Emtyttö _01 samaa mieltä.Sitä minäkin ihmettelen.Jokainen on
        sitä mitä on ja antakaamme jokaisen olla rauhassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe