Olisko vinkkiä minkä merkkiset kotikaraokevehkeet kannattais ostaa.
KOTIKARAOKE
8
260
Vastaukset
Karaokesoitin puolella Madboy ja Acesonic ovat varsin hyvät vaihtoehdot.
Audiolaite puolella valikoima onkin sitten huomattavasti laajempi. Audiolaitteiden eli kaiuttimien, mikrofonien ja miksereiden ei tarvitse olla ns. karaokemerkki vaan kaikilta suuremmilta audiolaitevalmistajiltakin löytyy pätevät laitteet kotikaraoke käyttöönkin.- Ihan ekana
pitäisi olla tieto, minkä verran suunnilleen olet ajatellut investoida?
Ja minkä tasoisia vehkeitä havittelet?- saiskos tällä..
Aattelin pistää n.600-800 euroa.
- ei merkkiä
saiskos tällä.. kirjoitti:
Aattelin pistää n.600-800 euroa.
Lidilistä alle 50e 2xmikki
Tässä olisi aikas passeli paketti. Tsekkaa ja kerro mitä ajatuksia tämmöinen paketti herättäis :)
http://www.melplay.fi/pro/cat_fin/product_details.php?p=3061- karaokeharkkari
Tämä on hyvä paketti( tietenkin soitin)
Yamaha Stagepas 300
Todella hyväsoundinen setti niin kotikaraokeen kuin pienille keikoille!
Paketti sisältää: 300w mikserivahvistin (4 XLR-kanavaa sekä 2 stereokanavaa), 2kpl kaiuttimet (8" bassolla) sekä kaiutinjohdot.
Kaupan päälle 1kpl mikrofoni arvoltaan 25€
Tarjous: 485€- Samma här
käytössä meikäläisellä.
Itse ainakin ollut tosi tyytyväinen vehkeeseen. On pieni ja pippurinen, kotihoilantaan varsin oiva peli. Levyt soi läppärillä ulkoiselta kovolta.Mikkeinä AKG:n langattomat. Lisänä vielä subbari. - laulua har....
Samma här kirjoitti:
käytössä meikäläisellä.
Itse ainakin ollut tosi tyytyväinen vehkeeseen. On pieni ja pippurinen, kotihoilantaan varsin oiva peli. Levyt soi läppärillä ulkoiselta kovolta.Mikkeinä AKG:n langattomat. Lisänä vielä subbari.Kiitos tiedoista!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637