Olemme tunteneet jo yli kaksi vuotta ja otit minuun netissä yhteyttä. Mietin yhä olisiko siitä voinut tulla jotain vakavampaa. Kerroit minulle,että haluat olla vain sinkku ,ellei jotain ihmeellistä tapahtuisi. Olet monesti sanonut kuinka haluaisit harrastaa seksiä kanssani,mutta tiedän sen olevan väärin. Aloin seurustelemaan toisen miehen kanssa,koska en sinun tunteistasi ollut varma.
Vihdoin näimme,muttei oltu kahden, koska kihlattuni oli vieressä. Tulitte hyvin toimeen keskenänne. En saa mielestäni sinun hymyäsi ja katsettasi joka selvästi kertoi kuinka olisit halunnut koskettaa minua ja viedä syrjään kihlattuni katseen alta. Katselimme vähän väliä toisiamme silmiin junassa missä olimme,mutten voinut tehdä mitään. Jäähyvästeiksi löimme nyrkit yhteen ja poistuin junasta,mutta jäin katsomaan taakseni,kun juna lähti liikkelle. En saanut sinua mielestäni, enkä saa vieläkään,vaikka ensitapaamisesta tulee pian vuosi täyteen. Viestittelemme vähän väliä,mutta minun aloitteestani.
Monesti olemme jutelleet,että tapaisimme uudelleen mieluiten kahdestaan. Tiedän,etten saisi sinua nähdä,jos se etenee johonkin pahaan ja loukkaan minulle tärkeää ihmistä,joka minua kotona odottaisi. En halua myöskään heittää hyvää parisuhdetta roskiin ihastuksen ja mahdollisen seksin harrastamisen takia,koska edelleen loukkaisin minulle tärkeitä ihmisiä.
Jos riskin haluaisin ottaa minun pitäisi erota kihlatustani ja vasta sitten miettiä mitä teen sinun kanssasi. Tulisiko siitä koskaan mitään vakavampaa vai ehkä vielä parempi suhde,kun nykyisessä suhteessa. En voi koskaan ottaa sitä riskiä,että sinut kenties uudelleen tapaisin,vaikka molemmat kovasti sitä haluaisi. Mahdollisesti pilaisin oman elämäni, jos haluatkin vain pelkkää seksiä ,mutta sitä en koskaan voisi tulla tietämään.
Ehkä sinua kiihottaa,kun olen vain nykyiselle kihlatulleni neitsyyteni menettänyt ja olisit minun toinen seksikumppani,mutta sitä en voisi koskaan tehdä tiedät sen minun menneisyyteni takia. Seksiin ei mahdollisesti koskaan päästä,koska luottamuksen rakentamiseen menee aikaa ennen,kun kenenkään annan itseeni koskea. Siitä tulisi yhtä helvettiä niin minulle,kuin sinulle ja sinä et mahdollisesti jaksaisi odottaa, niin kauaa,kun kihlattuni odotti. Aika näyttää miten meidän välille käy...
Ihastunut.
Ihastunut nainen.
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754