Heteromies ja -nainen eivät voi olla kavereita

taas todettu.

17

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä nyt huijaa

Tietenkin voivat.

• ätmeillä on kyky

olla kaveri, ytmit panee, hyvin selvä kuvio.

• Tuohtunut!!!

Mä en tykkää että luokitellaan tuolla tavalla heteroihin ja ei-heteroihin ja kavereihin ja ei-kavereihin ja miehiin ja naisiin. EIkö vaan vois olla ihmisiä kaikki, eikä mitään heteroita ja kavereita. En ymmärrä teitä.

• Erikoinen johtopäätelmä

"Tulosten mukaan naiset pystyvät oikein hyvin platoniseen suhteeseen miehen kanssa. Naisilla on harvoin romanttisia haaveita miespuolisista kavereistaan. Naiset myös uskovat - virheellisesti - että kaverimiehet ajattelevat samoin.

Miehille oli tutkimuksen mukaan hyvin yleistä elätellä romanttisia ja eroottisia kuvitelmia naispuolisesta ystävästään. Miehet myös kuvittelivat (virheellisesti), että naiset olivat kiinnostuneita heistä myös romanttisessa mielessä."

Tuossa puhutaan minusta eri asioista. Ensin puhutaan naisten romanttisista HAAVEISTA. Sitten puhutaan miesten romanttisista ja eroottisista KUVITELMISTA.

Minusta on vissi ero, onko joku nainen fantasian arvoinen vai haluaisinko hänen kanssaan oikeasti sänkyyn, seurustelusta puhumattakaan. Ainakin moni minun naispuolinen kaverini on ulkoisesti viehättävä, mutta heissä on jotain perustavanlaatuista vikaa seurustelua ajatellen.

• Telaketjufemu

NAISISSA
        EI
        VOI
        OLLA
        VIKAA.

• r3252525t23

Miehet nyt haaveilee kaikista naisista. Se onkin eri asia, ketä pääsee panemaan. HEHEHEEEEE::::

• Blää blää blää

Niin, ainakin huoripukit. Unohdit laittaa tuon sanan "huora" miehet kohdalle.

• 110% HETERO EXITONLY
        Blää blää blää kirjoitti:

Niin, ainakin huoripukit. Unohdit laittaa tuon sanan "huora" miehet kohdalle.

Olet homo tai aseksuaali, jos et halua tunkea munaasi kaikkiin reikkiin.

• Hole in the...
        110% HETERO EXITONLY kirjoitti:

Olet homo tai aseksuaali, jos et halua tunkea munaasi kaikkiin reikkiin.

Imisin sinut kerran kuiviin, niin et enää naisten perään haikailisi.

• naiset on tyhmiä

Täyttä asiaa tuo tuo kirjoitus.

Ei tietenkään voi olla kavereita. Monesti huvittaa kun joku lortto sanoo että "mulla on enemmän miehiä kavereina kuin naisia", no daa, minkähän takia ne miehet ovat "kavereita".

Itselläni on muutamia naisia kavereina, mutta vain pillun saannin mahdollisuuden takia jaksan heitä kavereina.

Huomaahan sen kaveripiirissä kuinka miehet käyttäytyvät täysin erillälailla miespuolisia kavereita kuin naispuolisia kavereita kohtaan.

Kohta joku nainen alkaa julistamaan kuinka HÄNEN heterot miespuoliset kaverit eivät harrastaisi tilaisuuden tullen seksiä hänen kanssaan. He ovat sanoneet sen.. Siinä ei ole kuin tasan kaksi vaihtoehtoa joko miehet ovat valehdelleet naiselle sen tai miehet ovat valehdelleet sen naiselle.

• Naisasialooseri.

Totta. Itse kaveeraan vain sellaisten naisten kanssa, joita haluaisin panna.

• miehet on yksinkerta

Tyhmyyttä tai ei, tiedä siitä. kaikki ei vaan viitsi olla tylyjä ja kieltämättä suurin osa naisista on liian sinisilmäisiä tuon asian suhteen. Itse olen huomannut juuri tuon käytösasian monta monta kertaa. Miehet on kaksinaamaisia, ollaan mielin kielin naaman edessä ja selän takana naureskellaan mies porukassa. Miehet kun on sen verran yksille napeille tehty että naisen kannattaa aina muistaa ettei minkään ystävällisen eleen takana ole kun pi***n puutostila. Samoin siitäkään tosiasiasta ei päästä yli että jokainen mies pettää aina kun tilaisuus tulee.

• .....
        miehet on yksinkerta kirjoitti:

Tyhmyyttä tai ei, tiedä siitä. kaikki ei vaan viitsi olla tylyjä ja kieltämättä suurin osa naisista on liian sinisilmäisiä tuon asian suhteen. Itse olen huomannut juuri tuon käytösasian monta monta kertaa. Miehet on kaksinaamaisia, ollaan mielin kielin naaman edessä ja selän takana naureskellaan mies porukassa. Miehet kun on sen verran yksille napeille tehty että naisen kannattaa aina muistaa ettei minkään ystävällisen eleen takana ole kun pi***n puutostila. Samoin siitäkään tosiasiasta ei päästä yli että jokainen mies pettää aina kun tilaisuus tulee.

Rakkaudella: Kurppa K.

• pohti

88 lopetin tuohon, tilastollisesti merkittävä kokeilujen määrä on muistaakseni jotain 10000

• fdghmfsnnz

Tuohon asiaan nyt ei tarvi edes mitään tutkimusta kun se on päivänselvä asia muutenkin.

• -----

Ei itse asiassa ole, vähempikin määrä riittää jos otos vain on edustava ja miljoonakaan ei riitä ellei se ole. Useimmiten se otos ei kuitenkaan ole edustava.

Mutta tutkimus (tai ainakin Cityn tulkinta siitä) on jo sinänsä ongelmallinen.

"Scientific Americanin artikkelin mukaan mies haaveilee lähes aina seksistä naispuolisen kaverinsa kanssa." - siis ei kuitenkaan aina. Mitä tarkoittaa lähes aina?

"Naisilla on harvoin romanttisia haaveita miespuolisista kavereistaan." - kuinka harvoin?

"Miehille oli tutkimuksen mukaan hyvin yleistä elätellä romanttisia ja eroottisia kuvitelmia naispuolisesta ystävästään." - kuinka yleistä?

Onko haastatellut kaikki sinkkuja? Vai eikö seurustelusuhdekaan muuta asiaa miksikään? Eli vaikka mies olisi jo tyydyttävässä seurustelu- tai peräti aviosuhteessa jonkun naisen kanssa, ei mies voi olla ajattelematta sitä toistakin naista romanttisessa mielessä?

• ÄTM

Ei tietenkään. Nainen on minulle pelkkä reikä, johon lasken likaisen lastini.

Miksei kaltaiseni kiltti kunnon mies kelpaa naisille. Nyyh... :´(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60