mä tyhmä laitoin mun poski hampaisiin hampaan ympärille tulevat raudat,. en tiedä niiden oikeaa nimeä mutta englanniksi ne on molar bands. ongelma on siinä et mä en saa niitä enää pois ne oli niin sopivat mun hampaisiin et ne napsahti tosi tiukkaan enkä saa niitä itse pois.
miten nämä saa pois??
24
757
Vastaukset
- help?????
vastatkaa joku pliis, on pieni paniikki näiden takia, en ole vieläkään saanut näitä irti vaikka olen yrittänyt kaikin keinoin
- help?????
kiitos neuvosta, mutta en ole vielä saanut niitä pois, on vaikeata itse meisselillä,
- tuota noin
Vähän kerrallaan tasasesti vuorotellen joka laidalta että nousee suoraan.
Ehdottaisin tuollaista.- help?????
ei vaan irtoa, ne napsahtivat todella tiukkaan eivätkä hievahdakkaan, täytyy varmaan antaa olla
- help?????
voiko nämä molar bandsit olla pitkään pidettyinä vaaralliset?
En ole vieläkään saanut näitä irti, johtuu varmaan siitä, että laitoin vähän liimaa mukaan. Onko neuvoja? - 15+20
Siis ite laitoit? Kotona? Minkä kojeen ajattelit niihin renkaisiin asentaa?:D Menikö multa nyt jotain ohi.....
- help?????
Ne on tarkotettu niskavedon kiinnittämiseen, joo ite laitoin
- 15+20
Niskavetorenkaat laittaa hammaslääkäri ja hammaslääkäri ne myös sieltä poistaa, joten hammaslääkärille mars, sieltä löytyy oikomispihdit joilla renkaat on helppo naksauttaa irti:D Mutta siis edelleen ihmettelen että minkä takia itse niitä laitat ,antoiko lääkäri ne sulle käteen ja käski laittaa vai mitä? Kuulostaa oudolta...
- help?????
Niskavetorenkaat tilasin netistä samaten niskavedon. Minusta niskaveto on mukava käyttää, se vaan tuntuu miellyttävältä, siksi laitoin renkaat itse, kukaan hammaslääkäri ei ole niitä alkanut laittamaan, mutta pysyy ne kotikonsteinkin liiankin hyvin.
- 16+19
Niskaveto on kasvuikäisen lapsen koje, ei se tehoa enää kun leuka on kehittynyt siihen pisteeseen mihin se kehittyy. Mukava käyttää? Ei niskaveto ole mikään lelu, niinkuin ei mikään muukaan oikomiskoje...Hammaslääkäri ei ole sitä sulle laittanut ehkä koska et sitä tarvitse??!! Toivon että oot trolli:D
- help?????
Ei tässä ole tarkoituskaan oikoa hampaita, enkä pidä niskavetoa kireällä, enkä ole trolli.
- hämmästynyt
Hammas hoitajana ihmettelen, että miksi ihmeessä sinä liimaat niskavetorenkaat itsellesi? Se voi olla todella vaarallista. liima voi olla myrkyllistä. Ja miksi sinä ylipäätään haluat käyttää niskavetoa?
- help?????? no more
Liima jota käytin on tarkoitettu juuri hammasrautojen kiinnitykseen, saa ebay:stä
Oikeastaan minulla on compiveto eikä niskaveto ja käytän sitä siksi, koska se tuntuu niin mukavalta pitää päällä. Aika paljon sitä tulee käytettyäkin, melkein joka yö ja parhaimmillaan kolme päivää putkeen.
Eikä itse molar bandsit.kään näytä tekevä mitään haittaa hampaille. - ei ole järkee
Käytätkö sinä niskavetoa oikeasti ihan vaan huvikseen? Kuulostaa tosi oudolta sillä eihän kukaan halua niitä vapaa ehtoisesti käyttää.
- Et ole tosissasi?!
Siis onko tämä pilaa? ei kai kukaan hullu noin oikeasti voi tehdä! Jos alkaa leikkimään, niin kärsi seuraukset. Turha mennä ton jälkeen hammaslääkäriin itkemään,kun on hampaat/purenta piloilla. Ei oikomiskojeita huvikseen/omin päin kannata pitää, voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi.
- ketjun aloittanut
Ei tämä ole mitään pilaa. Tarkoitus ei ole siirtää hampaita, pidä vetoa löysällä, mutta renkaita en saa enää poskihampaista pois, sekään ei haittaa.
Tarkoitus olisi vielä liimata braketit.- no voisun
Liimata vielä braketit!!! Kannattaa miettiä pari kertaa ennenkuin pilaa hampaansa ja purentansa. Tuo voi olla hyvin vaarallista
- jhuygug
provo
- ketjun aloittanut
ei ole provo
- hhyhrd
vieläkö on renkaat pysyny?
- jiubvgh
Itsehoito onkin muodissa.
- Anonyymi
Miten saa renkaat hampaista pos
- Anonyymi
Huuhtele suu kylmällä vedellä hyvin ja sen jälkeen otat raudat pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713428
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541929Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471849Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591784- 771634
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481609Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811449The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251199- 1581192