miten nämä saa pois??

help?????

mä tyhmä laitoin mun poski hampaisiin hampaan ympärille tulevat raudat,. en tiedä niiden oikeaa nimeä mutta englanniksi ne on molar bands. ongelma on siinä et mä en saa niitä enää pois ne oli niin sopivat mun hampaisiin et ne napsahti tosi tiukkaan enkä saa niitä itse pois.

24

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • help?????

      vastatkaa joku pliis, on pieni paniikki näiden takia, en ole vieläkään saanut näitä irti vaikka olen yrittänyt kaikin keinoin

    • katsos tuo
      • help?????

        kiitos neuvosta, mutta en ole vielä saanut niitä pois, on vaikeata itse meisselillä,


    • tuota noin

      Vähän kerrallaan tasasesti vuorotellen joka laidalta että nousee suoraan.

      Ehdottaisin tuollaista.

      • help?????

        ei vaan irtoa, ne napsahtivat todella tiukkaan eivätkä hievahdakkaan, täytyy varmaan antaa olla


    • help?????

      voiko nämä molar bandsit olla pitkään pidettyinä vaaralliset?
      En ole vieläkään saanut näitä irti, johtuu varmaan siitä, että laitoin vähän liimaa mukaan. Onko neuvoja?

    • 15+20

      Siis ite laitoit? Kotona? Minkä kojeen ajattelit niihin renkaisiin asentaa?:D Menikö multa nyt jotain ohi.....

    • help?????

      Ne on tarkotettu niskavedon kiinnittämiseen, joo ite laitoin

    • 15+20

      Niskavetorenkaat laittaa hammaslääkäri ja hammaslääkäri ne myös sieltä poistaa, joten hammaslääkärille mars, sieltä löytyy oikomispihdit joilla renkaat on helppo naksauttaa irti:D Mutta siis edelleen ihmettelen että minkä takia itse niitä laitat ,antoiko lääkäri ne sulle käteen ja käski laittaa vai mitä? Kuulostaa oudolta...

    • help?????

      Niskavetorenkaat tilasin netistä samaten niskavedon. Minusta niskaveto on mukava käyttää, se vaan tuntuu miellyttävältä, siksi laitoin renkaat itse, kukaan hammaslääkäri ei ole niitä alkanut laittamaan, mutta pysyy ne kotikonsteinkin liiankin hyvin.

    • 16+19

      Niskaveto on kasvuikäisen lapsen koje, ei se tehoa enää kun leuka on kehittynyt siihen pisteeseen mihin se kehittyy. Mukava käyttää? Ei niskaveto ole mikään lelu, niinkuin ei mikään muukaan oikomiskoje...Hammaslääkäri ei ole sitä sulle laittanut ehkä koska et sitä tarvitse??!! Toivon että oot trolli:D

    • help?????

      Ei tässä ole tarkoituskaan oikoa hampaita, enkä pidä niskavetoa kireällä, enkä ole trolli.

    • hämmästynyt

      Hammas hoitajana ihmettelen, että miksi ihmeessä sinä liimaat niskavetorenkaat itsellesi? Se voi olla todella vaarallista. liima voi olla myrkyllistä. Ja miksi sinä ylipäätään haluat käyttää niskavetoa?

    • help?????? no more

      Liima jota käytin on tarkoitettu juuri hammasrautojen kiinnitykseen, saa ebay:stä
      Oikeastaan minulla on compiveto eikä niskaveto ja käytän sitä siksi, koska se tuntuu niin mukavalta pitää päällä. Aika paljon sitä tulee käytettyäkin, melkein joka yö ja parhaimmillaan kolme päivää putkeen.
      Eikä itse molar bandsit.kään näytä tekevä mitään haittaa hampaille.

    • ei ole järkee

      Käytätkö sinä niskavetoa oikeasti ihan vaan huvikseen? Kuulostaa tosi oudolta sillä eihän kukaan halua niitä vapaa ehtoisesti käyttää.

    • Et ole tosissasi?!

      Siis onko tämä pilaa? ei kai kukaan hullu noin oikeasti voi tehdä! Jos alkaa leikkimään, niin kärsi seuraukset. Turha mennä ton jälkeen hammaslääkäriin itkemään,kun on hampaat/purenta piloilla. Ei oikomiskojeita huvikseen/omin päin kannata pitää, voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi.

    • ketjun aloittanut

      Ei tämä ole mitään pilaa. Tarkoitus ei ole siirtää hampaita, pidä vetoa löysällä, mutta renkaita en saa enää poskihampaista pois, sekään ei haittaa.
      Tarkoitus olisi vielä liimata braketit.

      • no voisun

        Liimata vielä braketit!!! Kannattaa miettiä pari kertaa ennenkuin pilaa hampaansa ja purentansa. Tuo voi olla hyvin vaarallista


    • jhuygug

      provo

    • ketjun aloittanut

      ei ole provo

    • hhyhrd

      vieläkö on renkaat pysyny?

    • jiubvgh

      Itsehoito onkin muodissa.

    • Anonyymi

      Miten saa renkaat hampaista pos

    • Anonyymi

      Huuhtele suu kylmällä vedellä hyvin ja sen jälkeen otat raudat pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe