Tämmönen keskustelu ollu varmasti joskus aikasemminkin, mut tehäänpä päivitetty versio, eli pahimmat muotivirheet ja villitykset :)
Ensimmäisenä tulee mieleen
nudehuulet
tummat piirretyt kulmakarvat
legginsit housuina (että pylly näkyy)
liian nuorekkaat vaatteet liian vanhalla ihmisellä
semmoset karva-vaatteet, nähny esim Mangossa semmosen karvaliivin :s yök!
paakkuset, "parin ripsen"-ripset, eli että on yhessä "klöntissä" kaikki ripset
iiiiiiihan liian värikkäät väriyhdistelmät (esim liila paita, vihreet housut, keltaset kengät)
hiustenpidennykset jotka selvästi näkyy alta eli on epäluonnollisen näköset
näitä vois luetella loputtomiin :)
Muotivirheet
16
464
Vastaukset
- pahin virhe
- turkikset
- bubbahubba
Kaareksi nyhdetyt punertavaksi värjätyt kulmakarvat, niin ihminen näyttää säihkähtäneeltä tolvanalta. Siihen vielä pikimusta tai kusenkeltainen tukka, niin hienolta näyttää.
- nikitakin
Keinoturkikset, aitojen sijaan.
- Nude lips
Nude-huulet.
http://www.avatv.fi/kauneusjahyvinvointi/artikkeli.shtml/ammattilaisen-kolme-vinkkia-talta-nayttaa-kevaan-2013-trendikkain-meikki/2013/03/1715968
No, katsokaa vaan niin kohta on kadut täynnä nude-huulia kun se on taas trendikästä. Tosin kesän-13 trendit voivat rantautua Suomeen tai suomalaisiin vasta vuonna 2014 niinkuin usein käy. Ja valitettavan usein käy myös niin että kun yksi trendijuttu sisäistetään niin siitä ei päästä koskaan pois. Tämähän on niin nähtyä kuten 80-luvun neulepanta (jopa nuorilla) ja sit varsinkin noi "iki-ihanat"!!! legginsit. Tai hiukset mustat ja jokin lila/pinkki-yhdistelmä.YÄK!Oisko aika vaihtaa tyyliä? - Nude lips
Tarkoitin siis Nude-huulet ja ? Onkohan se muotiVIRHE jos ammattilaiset kehittää nämä trendit? En tiedä mutta heidän ammattihan se on, samoin muillakin luovilla aloilla, arkkitehdit, muotoilijat, vaatesuunnittelijat jne.
- c'mooon
"Se on makuasia" sano koira ku pallejansa nuoli :)
- yhdistelmäansa
Huulten rajaukset niin, että se kynällä piirretty viiva todella erottuu.
Vanhoista farkuista saksitut shortsit.
Vanhat farkut.
Aina farkut.
Vaatteissa yleisesti väärät yhdistelmät, tyypillisin jo mainittu legginsien käyttö pitkinähousuina. Nykyään on loppujen lopuksi aika moni asia muotia (on esim. monenmittaista ja mallista hametta), vaikeampi on poissulkea mitään, mutta sitäkin tärkeämpää on osata yhdistellä vaatteet oikein.
Raskas meikki tekoripsineen yhdistettynä rentoon vapaa-ajan lookiin kuten tennareihin, huppareihin jne
Täysin voittamaton on tietysti tämä vanpiis.... - Pahin muotivirhe on:
HUONO ITSETUNTO!!
- Dr. Pain
Niin samaa mieltä. Heikolla itsetunnolla varustetut ihmiset kyselee neuvoja täällä toisilta heikon itsetunnon omaavilta. Hyvä soppa syntyy näin.
Ajatteletko lauleja Madonna tai joku muuta sanomalla liian nuorekkaat vaatteet,liian vanhalla ihmisella?Nykysin on päin vastoin,että nuorilla ei ole kun kaikki tekokeinoistaTukka,kynneet,jne Minkäläisiä vaateita sinun mielestä "llian vanhalla" olisi sopiva käyttää?Olen eestiläinen ja haluaisin tarkka ohjeen siihen .
- Tapahtuiko virhe?
Minä käsitän liian nuorekkaat vaatteet liian vanhalla siten että vanhempi nainen pukeutuu kuin teinit:ja ensimmäisenä tulee mieleen yksi tuttavan tuttava, 45-46v joka käyttää mm. pääkallohuiveja, camo-housuja, tukka musta/pinkkitehosteella kun hän menee pilettään.
Ja sitten tietenkin ehkä tuollaiset erityisesti nuorisolle suunnatut ed hardy-kuosit, "pikkutyttömäiset" hupparit, napapaidat, repaleiset farkut ja nuorille suunnatut hetken muotimerkit kuten swea tms.
Minusta Madonnat yms tähdet voivat kyllä jo sen ammattinsa puolesta käyttää mitä vain mutta eihän Madonnakaan niillä korseteilla kulje arkipäivin kaduilla. Ne on esiintymisasuja. Tai no, onhan siitä kuvia ylisuurine hupparineen yms.risafarkkuja mutta tuollaisten tähtien kai täytyykin pitää se "imago" nuorena vaikka naama onkin jo ryppyinen.
Itse olen myös Madonnan ikäinen ja pukeudun kyllä nuorekkaasti mutta en teinimäisesti. Ja ostin muuten tänään nuden värisen huulipunankin!!! :-D
Kokeilin sitä jo ja aika kiva ja "nuorentava" ilme. Saa nähdä innostunko pitämään vielä kesälläkin mutta vaaleita punia silti olen suosinut. Vanhemmalle EI käy liian tumma huulipuna.Se vanhentaa lisää. - mielipide 63
Mies istuu niin että persereikä näkyy, miettii melkein että minkä kokoisen lantin sinne laittaisi. Ja toinen samanlainen, naisilla näkyy joko housujen tai hameen vyötäröltä sukkahousujen vyötärönauha. Viimeiseksi vielä alushameen näkyminen, varsinkin jos se on selvästi näkyvä hameeseen verrattuna.
- Päivi
Rikkinäiset sukkahousut
- Kesä tulee
ns."kamelinvarvas", usein vaarana noissa legginseissä.
Sit stringit tms. näkyy housujen vyötäröltä ja varsinkin jos kumartuu.
Kesällä valkoisten housujen / hameen läpi näkyy esim. mustat pikkarit.
Tissiliivien selkäosa näkyy kun toppi on liian avonainen / roikkuva takaa.
Värivoideraja kasvojen ja kaulan rajoilla. - lepardee98
mun mielestä legginsejä voi käyttää jos on semmonen paita tai huppari joka ylettyy pehvan alle(: ja tää on mun mielipide mutta mun mielestä legginssit sopii teineille,ei aikuisille ( julkkikset on eriasia ) mutta joo niinku sanoin tä on mun mielipide(: ite oon kulkenu ylä asteen legginseissä ku ne on mukavat jalassa, eipä oo kukaa kattonu ihmeissään tänäkään päivänä. Että legginsejä voi käyttää jos siltä tuntuu(: nudehuulet on ihanat
- chacha00
- pakarat paljastavat shortsit. lyhyet shortsit on jees, mutta kankut piiloon pliis. myös treenatut.
-valkoiset saappaat, näyttää halvalta
-keinonahkaiset kengät, muovisuus loistaa kilometrien päähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328