Teinipojat väkikikkelöivät tukholmassa!

geneettinen erityisp

29

239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oi voi!

Kummallisia nuo ruotsalaiset pellavapää-Gunnarit nykyään, että väkisin pitää kikkeliä tarjoilla...

• Fyf fa!

Ei ikinä jonoon sano entinen mies joka sairastui klamudiaan nopissa pidoissa.
        Varsinkin viimeisellä jonossa on suuret mahdollisuudet myös vakavampaan epidemiaan ja HIV kin voi tulla kaupan päälle.

• böglyft

Siellä on jo vuosia ollut poikien kesken harrastuksena böglyft.

Laittakee kuukkeliin hakusanaksi niin selviää mitä se tarkoittaa...

Kikkelöinti on niillä verissä!

• q34675it

Internetin mukaan viiden vuoden aikana on paljastunut hurjat neljä böglyftaajaa.

• Masse

Ilmeisesti paikallinen kulttuurivähemmistö ollut asialla.

• olet väärässä

tuossa stadissa mamut enemmistönä. Jos misu oli mennyt vapaaehtoisesti mamujen asunhtoon.. sai ilmeisesti mitä halusi.

• tre små troll

http://www.exponerat.info/atta-ungdomar-misstankta-for-gruppvaldtakten-i-tensta/

Ei yhtään Pelle Svenssonia nimilistassa.

• Zio

No niin, yksi on Jakob ja toinen Adam... Aika tyypillisiä nimiä Xxxxxx-nimisestä valtiosta tuleville...

• 44352

Vaahteramäen eemeli se siellä riiaa pippi lungstrumppaa joka yritti pihdata,eemeli vastaa 10 punatukkaista gunnaria ja iha hirrrveee slerbba!

• Solnan käräjäoikeus!
    • Belaja Smert

Noh. Älkää olko tylyjä.

Pikku-jihadistit vain vähän harjoittelivat Syyrian sisällissotaa varten...

• pojat on poikia

oli ihonväri ja uskonto mikä tahansa.

• Ei mus. mamuja enää

Musliminuoret eivät ymmärrä islamin takia, miten raskas rikos on. Ja teko todennäköisesti kohdistunut Ruotsin omaan kansalaiseen, niin kuin miltei poikkeuksetta. Mitään sotaahan muslimeilla ei ruotsalaisia kohtaan ole, mutta raiskaaminen on sodankäyntiase. Onko tämä jotain muslimien omaa sotaa, josta pohjoismaalaiset eivät tiedä mitään?

Sitä saadaan, mitä maahan otetaan.

• xnuydj

siinä sen taas näkee miten karvakädet rikastuttavat kulttuuria ja suomen hullut päättäjät haalaavat niitä tänne lisää.....hyi helvetti.

• tosimies.

Kateus iskee tyttöä kohtaan. Niin kauan ei ole sukupuolten välistä tasa-arvoa, kun tällaista ei tapahdu meille miehille yhtä usein. Mikään ei olisi sen ihanampaa kuin joutua keväthormoneissa hyrräävien teinipoikien joukkoraiskauksen uhriksi. Islam syrjii miehiä ja poikia, kun tällaista tehdään vain tytöille ja naisille.

• nuuskåmuikkunen

Ruotsista tulee nuuska mieleen, vieläköhän sitä Kaisniemi Rape,a saa?

• Moraalivajetta

Noilta pojilta pallit pois ja munat poikki terveyskeskuksessa niin IHAN VARMASTI tuollainen sikailu loppuu Ruotsissa. Vaikka olisi millainen kulttuurirasite taustalla niin noita uutisia ei enää tulisi. Tämä oli tietysti kärjistämistä, mutta syy on siinä, että riittävä pelote puuttuu. Täytyy muistaa, että moraaliin on turha vedota kun noilla ei ole läntisen sivistysmaan moraalia eikä tule vaikka kansalaisuus onkin. Se edellyttää lainsäätäjiltä toimia.

• sairas Ruotsi

Erittäin tehokasta rikosten ehkäisyä olisi myös vähintään 20 x kovempien ehdottomien vankeusrangaistusten ja kuohinnan lisäksi se että äänestäjät syöksevät vallasta pois ne poliitikot ja heidän hengenheimolaisensa jotka tuon ongelman alun perin loivat. Kun noiden lisäksi vielä kaikki sosiaaliset etuudet poistetaan tai niiden saantia hankaloitetaan tehokkaasti niin olen täysin varma että 90% mamuista muuttaa sen jälkeen välittömästi johonkin uuteen sossuparatiisiin (toivottavasti ei Suomeen kuitenkaan) :)

• suurempi ongelma
        sairas Ruotsi kirjoitti:

Erittäin tehokasta rikosten ehkäisyä olisi myös vähintään 20 x kovempien ehdottomien vankeusrangaistusten ja kuohinnan lisäksi se että äänestäjät syöksevät vallasta pois ne poliitikot ja heidän hengenheimolaisensa jotka tuon ongelman alun perin loivat. Kun noiden lisäksi vielä kaikki sosiaaliset etuudet poistetaan tai niiden saantia hankaloitetaan tehokkaasti niin olen täysin varma että 90% mamuista muuttaa sen jälkeen välittömästi johonkin uuteen sossuparatiisiin (toivottavasti ei Suomeen kuitenkaan) :)

Suomessa on pakkoruotsi.. ruotsalaitsen jtyttölasten oukkoraiskaukset ei meidän ongelma;)

• kärpiintynyt

Mutku suomalaisetkin Ruotsissa...., mitä väliä onko tekijä ruotsalainen tai ulkomaalainen... tällaisen mielipiteen kuulin viimeksi tänään...

• Muslimikarkoitus

On tuolla väliä, joukkoraiskauksia tehtailevat yhä kasvavassa määrin muslimimaahanmuuttajat. Heillä ei ole käsitystä naisen arvosta koska islam opettaa toisin.Tällainen "kehitys" on nähtävä, siitä on keskusteltava ja asialle on tehtävä jotain. Mielestäni maasta karkoitus olisi paras rangaistus.

• ateistiarabi

USA:ssa on sama homma, mutta sikäläiset negrot ja spiksit ovat teidän mukaan kilttejä kristittyjä, joten miten selität sen?

Eiköhän syy ole geeneissä. Kulttuuri ilmentää älyllisellä tasolla sen luoneen geenipoolin geneettisiä impulsseja. Raiskarigeenit omaavat rodut kehittävät käyttäytymisensä rationalisoivan ja sallivan kulttuurin.

• KIKKELI TÄYTYY

TYHJENTÄÄ, KUN STONDAA, KUKAAN EI PYSTY KESKITTYMÄÄN MIHINKÄÄN
      KANKI PYSTYSSÄ.

• homonostoja
    • Ällöttävää

Seksi ja raiskaaminen eivät ole sama asia.

• vapaat, vapaata

Muslimitytöt eivä ole iltaisin tai viikonloppuisin bilettämässä. He ovat kotona vanhempien valvovan silmän alla. Vanhemmat myös valitsevat tyttären puolison. Eivät muslimitytöt naiskentele ennen avioliittoa.
        Länsimaisilla on erilaiset, vapaat tavat sexin suhteen. Ja sitä nämä nuoret muslimikollit tarvitsevat, eiväthän he "omien tyttöjen" kanssa voi harjoitella sexitapojaan ennen vihille menoa!

• ymmärtäkääää

Normaalia afrikkalaismiesten käyttäytymistähän tuo on. On rasistista moittia sitä. On monta tapaa elää, suvaitkaa sillä tuo oli positiivistä syrjintää vain heille ja heidän ystävilleen eli sos, viher-vas-mielisille naisille ja miksei joillekin pelle-nössö miehillekin.

• muhammed

minä musta muslimimies syvältä afrikka. minä tulla tänne kylmään maahan ja perustaa tänne perhe. minulla viisi vaimo ja heillä lapsi yhteensä 50. kela maksaa kaikki heidän elättämine. minä ei käydä töissä kun minun pitää ehti tehdä enemmän lapsi. afrikasta tulla lisää nainen tänne suomee jotta he voida jatkaa minun kanssa suku kun koraani niin käskeä. koraani käskeä täyttään maa monta kymmentä lapsi ja missään muualla kuin suomi ei se olla näin helppoa!

täällä valkoinen kristitty maksa minun lapsen teosta! mutta minä opettaa 50 lapselle että koraani olla oikeassa ja valkoinen kristitty olla rasisti! ne ei anta meidä raiskata vaalea nainen vaikka koraani sanoa nainen meidän omaisuus! me joukolla suunnitella ja toteuttaa raiskaus! vaalea nainen olla muslimi omaisuutta! tämä ei käydä että meitä näin syrjiä! täällä ihmiset olla kylmä ja töykeä! vaalea nainen ei haluta tuttavuus vaikka minä koskea häneen! nainen täällä ei ymmärtä että minä loukkaantua tästä! minä pyytää kaverit avuksi jotta minä voida koskea nainen! minä nähdä nainen ja sillo minä haluta koskea tämä nainen! miksi näin töykeä kun minä saada katsoa mutta ei koskea? jos minä nähdä vaalea nainen minä haluta koskea!

suomi olla rasisti täynnä! minulla 50 lapsi ja minä opettaa heitä kaikki miten rasisti suomi ja koraani sanoo heitä tulla rankaisemaa! terrori siitä seuraus kun suomi näin rasisti!

• aaaseewq3993ru

Tämä on tietysti vain yksittäys tapaus

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      182
      3660
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1099
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1010
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe