Onko sellaista? Jos on kokemuksia niin kerrotko hinnan leikkaukselle ja värjäykselle...Netistä löytyy vain harvoille kampaajille hinnat, enkä viitsisi soitella.
Hyvä ja edullinen kampaaja Hyvinkäällä?
9
587
Vastaukset
- dasfasdfa
ammattikoulun kampaamopuoli
- Tyllllerö
Parturi kampaamo Lea...
- ihan ok mulle
Satasen pinnassa leikkaus ja raidat.
- Takkutukka
Al Fine, Hämeenkatu 45 on hyvä ja edullisempi kuin "keskustan" liikkeet !! Olen tosi tyytyväinen ! Hinnat löytyy netistä Al Finen kotisivuilta !! SUOSITTELEN !!!
- merkkinimimerkkki
Kummasti tätä alfinea täällä aina niin mainostetaan, ripsienpidennyksestä lähtien, ja aina suurella antaumuksella. Ettei vaan olis omistaja asialla ;)
- hölmö aloittaja
Taas oikea tomppelin aloitus. Haetaan "hyvää ja edullista"
Eikö käsitetä ristiriitaa tuossa halussa ? Ei ole hyvää ja halpaa, eikä ilmaista namia.
Joka haetaan edullista, tai haetaan hyvää, mutta samaan koriin niitä ei saa millään.- Nairne
Olen itse suosinut Jussintorin liikkeitä, se pieni kampaamo ykkösenä ja jos sinne ei ole päässyt (haluan yleensä kampaajalle nopeasti) niin sitten Margit. Yleensä käyn näyttämässä päätäni ja kerron mitä haluan niin saan täsmällisen hinnan. Willan liikkeet ja esim. Twister, Fanion järkky hintaisia.
- Hairy
Nairne kirjoitti:
Olen itse suosinut Jussintorin liikkeitä, se pieni kampaamo ykkösenä ja jos sinne ei ole päässyt (haluan yleensä kampaajalle nopeasti) niin sitten Margit. Yleensä käyn näyttämässä päätäni ja kerron mitä haluan niin saan täsmällisen hinnan. Willan liikkeet ja esim. Twister, Fanion järkky hintaisia.
Luonnollisesti keskustassa hinnat kovemmat kun vuokra voi tilassa olla helposti kaksinkertainen. Hinnoista näkee myös helposti kuka kampaaja tekee harmaana ja kuka ei!
- Takemetoabarbershop
Justiinsa näin! Hyvä ja edullinen! S...tanan pölvästit! Ite olen huomannut kanssa että edullisilta ei saa kuittia? Ihmeellistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914