Ruksikaa ne, jotka laittaisitte. Oon siis vasta 15, joten mulla on vain vähän työkokemusta, mut jotenkin hävettää laittaa jotain ihan olemattomia juttuja.
[ ] 1.-3. luokkalaiset poikakerhon ohjaaminen, 2 vuotta
[ ] Kesätyö siivoojana, 1 viikko
[ ] Kesätyö ruokapalkalla leirilehden toimituksessa, 1 viikko
[ ] TET-jakso ruokalassa, 2 päivää
[ ] TET-jakso leipomossa, 1 viikko
[ ] Talkootyö festareilla, 2 päivää
[ ] Hygieniapassi
Mitkä näistä merkkaisitte CV:seen?
3
356
Vastaukset
- Näillä mennään
Ainakin ehdottomasti leipomon TET-jakso, hygieniapassi ja talkootyö festareilla. Riippuen siitä mihin haet. Jos siivoamaan, niin luonnollisesti siivoojan homman mutta jos esim. kioskiin, niin varmasti yllämainituista on hyötyä.
- töissä24/7
TET-jaksot kannattaa laittaa, samoin talkootyö kannattaa mainita - se osoittaa että olet halunnut hankkia kokemusta vaikka et saisikaan siitä rahapalkkaa. Antaa ihmisestä hyvän kuvan.
Hygieniapassi kannattaa mielestäni mainita aina, vaikka sitä ei haettavassa työssä suoranaisesti tarvittaisikaan.
Yleinsä CV:ssä on myös kohta "vastuutehtävät" ja sellainehan tuo poikakerhon ohjaaminen on. Se kannattaa mainita ehdottomasti myös.
Itse en laittaisi tuota leirilehteä työkokemukseen vaan mainitsisin sen CV:ssä jotenkin muuten. Se kannattaa mainita mutta mielestäni se ei ole varsinaista työkokemusta. - kunnontyttöoletsinä
Ehdottomasti kaikki!! (tai no kouluruokalajuttu pois) Olen itsekkinn 15v eikä mitään kokemusta, jos minulla olisi tollainen ansiolista niin kirkuisin riemusta!!! Erotut varmasti muista ala-ikäisistä jolla suurimmalla osalla ei ole minkäänlaista kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797