siis lupauduin tai haluan esittää kevätkirkossa klassisen kappaleen, mutta mulla ei ole hajuakaan minkä.. Kappaleen pitäisi olla 2-4 minuuttia, kevätkirkoon sopiva, ei mikään suvivirsi tms. vaan klassinen kappale, ei mikään liian vaikea, mutta voin vaikka vaikeustasoksi sanoa Sibeliuksen Kuusen tasoisen, koska se esitettiin joulukirkossa. Ajattelin jotain Chopinia, mutten tiedä mitä? Kiitos jo etukäteen.
kappale kevätkirkkoon? apua
7
146
Vastaukset
- zxcvb1
Mites Adagio? Se on aika hieno ainakin mun mielestäää...olikohan Albinoni säveltäjä...
- Kilauta kirkkoon
tai lähetä sähköpostia vaikkapa urkurille tai papille tai musiikinopettajallesi. Kerro myös nuo omat toiveesi siitä minkä tyyppistä kappaletta haet.
He varmasti osaavat antaa muutamia hyviä vaihtoehtoja, joista sitten valitset mieleisen. - Pörriäiset
Griegin lyyrisistä pianokappaleista joku..vaikka isoäidin menuetti???
- pianistie
Kiitos vastauksista! :) Hyviä ehdotuksia tuli, mutta lisää vaan! Kappale saisi tosiaan olla "keväinen" tai sellainen. Anteeksi tulee nyt liikaa vaatimuksia.
- slätsä
Oskar Merikannon Valse Lente
- Miten olisi
Brahms intermezzo op 117 no 1 tai op 118 no 2!!
Chopin etydi op 10 no 3 tai kuuluisa nokturno op 9 no 2
Liszt Un Sospiro (vähän vaikeahko mutta todella kaunis)
Schubert impromptu op 90 no 3 (helpot nuotit, vaikea soittaa kauniisti) - Spring ´13
Kysy Dhommilta. Hän on konserttitason pianisti ja tietää musiikista kaiken. Hän myös tietää ja tuntee kaikki kappaleet, jotka sopivat eri tilaisuuksiin. Veikkaisin, että hän suosittelee sinulle Anatoli Viinerwaldin kappaletta Neljä kuusenjalkaa. Se on hyvin keväinen kappale ja kunnolla avautuessaan se solisee kuin raikas vuoripuro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827