Minulle tarjottiin äskettäin suht mielenkiintoistä työtä monkansallisessa cc-alan yrityksessa bulgariassa. Palkka on paikallisittain ihan mukava eli sillä elää suht leveästi. Työnantaja lupaa avustaa lentolipuissa asunto järjestetään sekä on kuulemma myös työnatajan taholta järjestettyä vapaa-ajan ohjelmaa........ ja tärkeä etuus on tietysti työnatajan tarjoama yksityinen sairausvakuutus.
Kysyisinkin siis onko tällä palstalla sellaisia henkilöita, jotka ovat olleet bulgariassa töissä, erityisesti sofiassa. Millainen on siellä yksityisten terveyspalveluiden taso,ts löytyykö siis lääkäreitä, jotka osaavat englantia? Kysyn vain siksi, koska suunnittelen lähtöä sinne ja tarvitsen säännöllistä lääkitystä ja luonnollisesti haluaisin varmistaa terveyspalveluiden saatavuuden.
Olen jo reilu kolmekymppinen ja työskennellyt cc:ssä suomessa ja aspassa muutenkin. Kansainvälistä kokemusta minulla on jo aikaisemmilta vuosilta, joten en nyt jaksais veettuilua lukea. Suurkiitos, jos joku vaivautuu ASIALLISESTI vastaamaan.
contact centeriin sofiaan bulgariaan...............
diz33
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2744694Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442867Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292851Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761801Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180