Elättikumppari

Ei kiitos!

Mikä kumma siinä on, että velkaantuneet "akateemiset kansalaiset" täyttävät kaikkia seuranhakupalveluita ja netistä ei löydy mitään muuta? Tympii olla pelkkä rahastuksen kohde, vaikka varallisuutta onkin kertynyt kohtuullisesti. Miksi elättitarjokkaat ovat vielä niin tymiäkin kuin vasemman jalan kumisaapas, vaikka tuovat esille akateemista koulutustaan? Olen vilpittömästi ihmeissäni. Neuvokaa minua että saan edes nauraa jutuillenne.

17

267

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surunveri

Varallisuutta ei kannata tuoda ilmi

• Elätitön

Valitettavasti en pysty sitä täysin salaamaan, vaikka pidän aina matalaa profiilia.

• surunveri
        Elätitön kirjoitti:

Valitettavasti en pysty sitä täysin salaamaan, vaikka pidän aina matalaa profiilia.

Nojoo emmä tarkottanu sillee niiku salailla. Emmä näistä asioista tiedä, mutta niiku mun mielestä on kaikista mahdollisista näkökulmista huono ratkaisu mainostaa sitä että on rikas. Mitä se kertoo potentiaalisista yhteydenottajista/vastaajista, joita tästä syystä olisi enemmän? Entä mikä on oma arvomaailma silloin? Mitä se kertoo henkilöstä itsestään että varallisuuden korostaminen on tärkeetä? Mut emmä sitä tarkotakkaa et pitäis huijata mitään.

Hmm tää on kyl aika koomista. Itse aina kerron itsestäni kaikkia huonoja puolia, sit ihmiset kommentoi että niitä ei pitäis kertoa. Sit tässä olen itse neuvomassa että tämmöstä yhteydenottoja mahdollisesti lisäävää seikkaa ei kannattaisi korostaa. On se sekavaa. No eniwei. :DD

Kyl mä ainaki ite löytäisin mielummi seuraa nyt kun oon työtön, kuin jos olisin joskus myöhemmi töissä, koska onha se vähä jotenki ikävää ajatella että se on siitä työssäkäynnistä kiinni, ja sen takia mielelläni kyllä myös kerronkin olevani työtön. PAitsi et oon nyt kuntouttavassa. Mun mielestä se on vähä sama juttu ton varakkuudeen suhteen.

• jghnk
        surunveri kirjoitti:

Nojoo emmä tarkottanu sillee niiku salailla. Emmä näistä asioista tiedä, mutta niiku mun mielestä on kaikista mahdollisista näkökulmista huono ratkaisu mainostaa sitä että on rikas. Mitä se kertoo potentiaalisista yhteydenottajista/vastaajista, joita tästä syystä olisi enemmän? Entä mikä on oma arvomaailma silloin? Mitä se kertoo henkilöstä itsestään että varallisuuden korostaminen on tärkeetä? Mut emmä sitä tarkotakkaa et pitäis huijata mitään.

Hmm tää on kyl aika koomista. Itse aina kerron itsestäni kaikkia huonoja puolia, sit ihmiset kommentoi että niitä ei pitäis kertoa. Sit tässä olen itse neuvomassa että tämmöstä yhteydenottoja mahdollisesti lisäävää seikkaa ei kannattaisi korostaa. On se sekavaa. No eniwei. :DD

Kyl mä ainaki ite löytäisin mielummi seuraa nyt kun oon työtön, kuin jos olisin joskus myöhemmi töissä, koska onha se vähä jotenki ikävää ajatella että se on siitä työssäkäynnistä kiinni, ja sen takia mielelläni kyllä myös kerronkin olevani työtön. PAitsi et oon nyt kuntouttavassa. Mun mielestä se on vähä sama juttu ton varakkuudeen suhteen.

Rankkaan yhteydenotoista heti pois työttömät, eläkeläiset ja kuntoutuksessa olevat vaikka juuri nämä ryhmät ovat innokkaimpia löytämään kumppanin (lue löytämään elättäjän tai hoitajan itselleen).

Työssäkäyvän ja ei-työllisen elämä on niin erilaista kaikin tavoin etten voi edes kuvitella olevani suhteessa kuin toisen työllisen kanssa.

• surunveri
        jghnk kirjoitti:

Rankkaan yhteydenotoista heti pois työttömät, eläkeläiset ja kuntoutuksessa olevat vaikka juuri nämä ryhmät ovat innokkaimpia löytämään kumppanin (lue löytämään elättäjän tai hoitajan itselleen).

Työssäkäyvän ja ei-työllisen elämä on niin erilaista kaikin tavoin etten voi edes kuvitella olevani suhteessa kuin toisen työllisen kanssa.

Minä en ainakaan etsi itselleni mitään hoitajia tai vastaavia, enkä usko että sellainen luonteenlaatu joka pyrkii toisista rahallisesti hyötymään on rajoittunut pelkästään niiden joukkoon, jotka eniten tuosta rahallisesta hyötymisestä saisivat tilanteeseensa nähden irti, vaan kyllä niitä kullankaivajia ja muita löytyy ihan kaikista ryhmistä. Vaikka olenkin työtön ja valtion tukien varassa, niin kuitenkin pidän raha-asiani järjestyksessä, en ole kenellekkään velkaa (tosin muutama muu on minulle velkaa) ja luottotietoni ovat kunnossa. Tämä siis koska vaikutat tuossa sulkeissa viittavan että kaikki työttömät ihmiset ovat sellaisia siipeilijöitä.

Minun näkökulmastani taas asia on vähän niin että ne jotka odottavat varallisuutta siltä vastapuolelta, ovat nimenomaan niitä hyötyjiä, kun sillä on niin paljon merkitystä. Ja itse en ainakaan ajattele että potentiaalisen kumppanin tuloilla olisi mitään merkitystä, näistä jutuista johtuen oliskin kaikkein mielekkäintä jos kumppani olis myös työtön.

Vapaa valintahan se toki on, ja jos uskot tuohon tapaasi siivilöidä rahanperässä juoksijat potentiaalisten ehdokkaiden joukosta niin mikäs siinä.

• 23r23r23r
        jghnk kirjoitti:

No mitä sitten jos se unelmiesi kumppani jääkin ilman omaa syytään työttömäksi? Uutta työpaikkaa ei välttämättä löydykään edes akateemiselle heti vaan työttömyys voi kestää vuodenkin. Kävisikö niin kuin vanhassa sanalaskussa "Kun köyhyys tulee taloon niin rakkaus lentää ikkunasta ulos." Rahaa toki tarvitaan jos meinaa elää kuin normaalit ihmiset tai aiotte hankkia lapsia. Kannattaa muistaa että akateemiset menestyjät ovat kuitenkin usein hyvin itsekkäitä ihmisiä koska ovat tottuneet että voittaja saa aina kaiken.

• Relax just do it

Rakkautta netissä etsitään, ei hyvää tuottoa (= mahdollisimman kaunis mutta vähän rahaa kuluttava nainen) tarjoavaa hyötysuhdetta... osa miehistä osaa suhtautua varallisuuteen rennosti, toisille se on pakkomielle/elämän tarkoitus. Toki ymmärrän, jos haluaisi heti lyödä valttikortit pöytään, mutta silloin paikalle ilmestyy heti myös kullankaivajia ja haaskalintuja.

Ei kannata mainostaa sitä varakkuuttaan netissä, varakkaat naiset harvemmin tekee niin... ne asiat selviää treffeillä sitte.

Ota rennommin ja keskity sopivan persoonallisuuden löytämiseen, ja unohda ne rahat vähäksi aikaa...

• ei löytynyt

Netistä ei löydy kunnon miehiä, heidän pitäisi tulla nettiin. Ehkä se muuttaisi heidät pahiksiksi?

• VaativaM

Ennen kuin työnnän penikseni naisen reikiin tarkistan, että naisella on vähintään 250 000 euron omaisuus. Sitten vasta uskallan jyystää. Nuorempan uskalsin jyystää 100 000 euroa omistaviakin, nykyään en.

• jyystäjuustoo

Niinhän sitä luulis.

• feikkiheikki??

Millaista neuvoa tarvitset? Vanhempana tätinä neuvon että voit aivan hyvin sivuuttaa nämä seuranhakijat. Ei ole pakko olla rahastuksen kohde. Mene vaikka akateemiseen kirjakauppaan bongailemaan aitoja akateemisia. Siellä ei feikit viihdy. Yliopistojen kirjastotkin on varteenotettavia paikkoja. Siellä käyvät opiskelevat yleensä OIKEASTI akateemisille aloille.
      Eikun salapoliisityöhön vaan tarttumaan!

• kirjoitakirjastossa

Tai sitten paikalliset sbuget on vaan hakemassa sieltä nuotio tarpeita ?? ;)

• (999)

Kyllähän se vähän niin on, että korkeakouluopiskelija joutuu lähes aina elättämään itsensä opintolainan avulla varsinkin niissä opintolinjoissa, joissa opiskelu kestää vähintään 6 vuotta. Ehkä jonkun 3 vuoden tutkinnon voisi saada valmiiksi vanhempien luona asuen.

Jos raha on erittäin tärkeä kriteeri, niin kannattaa katsella sellaista kumppania, joka on mennyt peruskoulun jälkeen ammattikouluun, valmistunut sieltä 2-3 vuodessa ja tekee koulutustaan vastaavaa työtä (esim. hoitoalan työtä tekevät työllistyvät hyvin). Tutkimusten mukaan vasta n. 40 ikävuoden tienoilla korkeakoulututkinnon suorittaneet ajavat elintasossaan alemman tutkinnon suorittaneiden ohi. Tämä toki on keskiarvoa vain ja yksilökohtaisia eroja on tietenkin.

Minusta aika harva nainen hakee ensisijassa elättäjää. Jos kuitenkin kyse on naisesta, joka haluaa biologisia lapsia, niin totta kai miehen tuloillakin on merkitystä, koska se tarkoittaa suoraan sitä, että kuinka kauan voi olla vauvan kanssa kotona (3 kk, 1 v, 3 v?).

• sivusta vaan..

Niin koska isäkin on elatusvelvollinen lapsillensa. Isä joutuu osallistumaan lasten hoidon kustannuksiin hoidetaanpa heidät kotona tai päivähoidossa. Ei päivähoitokaan ole ilmaista.

Hoitoalalle ei muuten valmistuta ammattikoulussa.

• HAHAHAA!
        sivusta vaan.. kirjoitti:

Niin koska isäkin on elatusvelvollinen lapsillensa. Isä joutuu osallistumaan lasten hoidon kustannuksiin hoidetaanpa heidät kotona tai päivähoidossa. Ei päivähoitokaan ole ilmaista.

Hoitoalalle ei muuten valmistuta ammattikoulussa.

Eiköhän vähän kaikille aloille valmistuta nykyään "ammattikorkeakouluista", joilla ei tietenkään ole mitään tekemistä tieteellisten korkeakoulujen kanssa, vaan ne ovat vain ammatillisia oppilaitoksia joita kutsuttiin ennen ammattikouluiksi ja ammattiopistoiksi.

• sairaanhoitaja,,
        HAHAHAA! kirjoitti:

Eiköhän vähän kaikille aloille valmistuta nykyään "ammattikorkeakouluista", joilla ei tietenkään ole mitään tekemistä tieteellisten korkeakoulujen kanssa, vaan ne ovat vain ammatillisia oppilaitoksia joita kutsuttiin ennen ammattikouluiksi ja ammattiopistoiksi.

Edelleen.. hoitoalalle ei valmistuta ammattikoulusta.

• -------------------

................................................................................................... .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6053
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe