Olen nainen ja tämä tapahtui miehen kanssa.
Tämä kaikki alkoi n. 3 vuotta sitten, ja vieläkin ihmetyttää minua, vaikka ei pitkiin aikoihin olla nähty. Emme myöskään tunne toisiamme, tiedämme kuitenkin toisemme. Meillä on yhteisiä kavereitakin. Sen jälkeen, kun katsoimme toisiamme silmiin ensimmäisen kerran, alkoi jokin kumma yhteys, ihan kuin olisi ollut jokin outo jännite välillämme. Tuntui kuin olisin tuntenut hänet kauan ja että hänessä on jotain samaa kuin mussa. Aina huomasin hänen tuijottavan minua, minäkin varmasti monesti tuijottelin ja hän huomasit sen, vaikka tietoisesti yritin olla katsomatta. Jotenkin kiusaantunut olo molemmilla, vaikka ei koskaan kunnolla puhuttukaan. Tätä jatkui pari vuotta... sitten en nähnyt häntä pitkään aikaan. Nyt vähän aikaa sitten näin hänet ja hän jotenkin jähmettyi paikalleen, katsoimme nopeasti toisiamme ja jatkoimme matkaamme.
Mitähän tämä oikein on ollut?
Vieläkin vaivaa tämä tilanne
1
107
Vastaukset
- Soul Deep
En ole mies... mutta olen aina välillä etsinyt täältä tällasta aihetta, itsellä kun varmaan aivan sama kokemus.
Se on jotain elämää suurempaa.
Tiedän että kaikki (suurin osa) ei usko sellaiseen. Voisivat sanoa että leffat ja nykykulttuuri ovat vaikuttaneet naisen kehitykseen sen verran, että kuvittelee jotain, mitä ei ole olemassakaan.
Silti... se kestää läpi niin monien vuosien, eikä tunne haihdu vaikka ihastuisi tai tuntisi rakastuvansa johonkuhun toiseen. Eli siis itsellä tuo tunne kestänyt läpi seurustelusuhteiden. Eikä sitä ole kenenkään muun kanssa koskaan ollut.
Siinä ei niinkään ole mitään seksuaalista. Se on vain kuin sielu tunnistaisi toisen sielun, kuin olisi tuntenut toisen kaikissa edellisissä elämissä (vaikkei sellasiin muuten uskoisikaan).
Ehdotus: Jos kohtaatte vielä, älä kulje ohi.
Itse olin sen verran nuorempi kun tämä tapahtui, etten rohjennut mitään tehdä. Ja vieläkin on liian suuri kynnys ottaa yhteyttä ihmiseen, jonka viimeksi nähnyt vuosia sitten, jonka kanssa ei ole kun pari sanaa vaihtanut, jota ei oikeasti tunne ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745